Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Ja prima

Tip: Koffievoorziening in plastic witte bekertjes en plastic roerstaafjes. En dan in VIP bus? Kan eigenlijk niet [meer] in deze tijd. Zou je als touroperator ook niet meer moeten willen m.i.

Gemaakte afspraken nagekomen en is de reis goed verlopen. Vriendelijke en behulpzame chauffeur Jeroen Wienen.

Stichting Tophandbal Dalfsen

Jazeker. Was Top!

Altijd netjes op tijd. Zowel met de opdrachtbevestigingen als met de bus! Stichting Tophandbal Dalfsen is fan van South West Tours!!!

Johan Van Hoof Merletcollege

Jazeker zoals altijd

Zeer klantvriendelijk en scherp geprijsd

Ja hoor,

Nee hoor!

gewoon goed!

Mastermind4you

Ja was uitstekend. Mooi materiaal

Professioneel

SHV Woerden

Ja, de reis is tot onze volle tevredenheid verlopen

voor de terugreis kon geen gebruik gemaakt worden van het toilet vanwege bevriezing. Hiervoor kon wellicht vooraf maatregelen getroffen worden.

prima chauffeur

VGA Aalt Hop

Ja,perfecte reis gehad!

Fantastisch mooie touringcars.

vv Dieze West

Ja

Mooie uitstraling door goede huisstijl.

Was in principe goed, behalve dat we twee uur te vroeg in Londen aankwamen op christmas Eve, om 8 uur locale tijd, terwijl dat rond 10uur zou zijn, zijn we toen ook gewoon afgezet, en moesten we...

Toiletten hadden geen spoelwater, dat is voor een reis van zoveel uur toch wel hoognodig, dat was wel jammer.

Bus was goed ruim, ik had comfortplaatsen genomen en ik moet zeggen was hier erg blij mee dat dit kon.

Corine

Prima reis gehad. Had comfort geboekt en dat was heel fijn en prima in orde. Lekker midden in Londen afgezet .

Iets meer informatie over strenge controle bij Calais. We mistten zowel op de heenweg als de terugweg de boot door deze controles. Op de heenweg moesten er zelfs mensen achterblijven wiens papieren niet werden geaccepteerd.

Heel luxe bus en prettige chauffeur