South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Goed (8/10)

Toiletten hadden geen spoelwater, dat is voor een reis van zoveel uur toch wel hoognodig, dat was wel jammer.

Bus was goed ruim, ik had comfortplaatsen genomen en ik moet zeggen was hier erg blij mee dat dit kon.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Was in principe goed, behalve dat we twee uur te vroeg in londen aankwamen op christmas eve, om 8 uur locale tijd, terwijl dat rond 10uur zou zijn, zijn we toen ook gewoon afgezet, en moesten we eigenlijk 2 uur rondjes gaan lopen omdat er geen winkels of iets dergelijks open waren en in die kou moet ik zeggen was dat niet prettig, misschien is dit in de zomer periode wel prettig maar nu toch wat minder.... verder geen andere dingen.

Corine
Corine

Iets meer informatie over strenge controle bij Calais. We mistten zowel op de heenweg als de terugweg de boot door deze controles. Op de heenweg moesten er zelfs mensen achterblijven wiens papieren niet werden geaccepteerd.

Heel luxe bus en prettige chauffeur

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima reis gehad. had comfort geboekt en dat was heel fijn en prima in orde. lekker midden in londen afgezet .

de Vries
de Vries

Opstapplaats Holendrecht metrostation is wat onduidelijk. Bij de ingang van het metrostation kan geen bus komen. Betere omschrijving zou zijn station Holendrecht.

Zeer vriendelijke buschauffeur

Bus en chauffeur

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeker, boven verwachting zelfs! luxe bus en zeer prettige buschauffeur/gastheer (edgar). omdat de boot volgeboekt was op 24 dec, gingen we per tunneltrein: dit scheelde 2 uur (zowel op de heen- alsook de terugreis!). we zijn van plan vaker gebruik te maken van sw tours.

Goed (8/10)

communicatie indien er zaken wijzigen

flexibiliteit, klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In principe wel, echter zijn we er van uit gegaan dat we met de boot over gingrn. dit bleek met de trein te gebeuren, op zich geen probleem maar het was wel netjes geweest als we hiervan vooraf van op de hoogte gesteld waren. graag ontvang ik nog even een antwoord waarom met de trein en niet met de boot..
de luxere stoelen waren prima, enkel als je achterbuurman niet helemaal achterover gaat liggen kun jij dit dus ook niet. de stoelen hadden hiervoor wat verder uit elkaar moeten staan.

Paula Arends
Paula Arends

Geen op- of aanmerkingen.

Topdag gehad. Professionele buschauffeuse.
Zelf heb ik per ongeluk de verkeerder datum aangeklikt met het boeken. Dit was geen probleem om te veranderen. Flexibel bedrijf!

Absoluut! .

keurig geregeld

Uitstekend (10/10)

Heel erg vriendelijk ontvangen door buschauffeur.

e bruins slot

De reis was super ik had comfort geboekt en dat was het niet . ik zat bovenin vooraan op stoel 1 en ik had absoluut geen extra been ruimte en voor iemand van 1.88 is dat wel nodig .

Jazeker.

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29