Boekingsproces
Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Gisteren als gids met WILLIAM gewerkt..met de mooie klompen
naar de Keukenhuis vanuit Amsterdam.. paar keer op en neer.
William is een goede chauffeur . die meedenkt en echt zijn best...

Jm crew

Ja was goed

Wat minder was toilet spoelde niet door

Boeking was goed en personeel help snel

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor recensie! Fijn dat de rit goed is verlopen. Tevens zijn we blij met uw verbeterpunt, we zullen onze monteur er naar laten kijken.

Fabian II Raster Welzijn

Was top geregeld!

Ik was compleet tevreden. Fijn dat we eigen muziek mochten draaien!

Keurig op tijd!

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde rit heeft ervaren en dat de AUX kabel in goede aarde is gevallen. Altijd leuk een rit met uw eigen muziek! Wellicht tot een volgende keer.

We hebben een goede reis gehad met South West Tours, vriendelijke buschauffeur en zeer flexibel i.v.m. staking in Brussel.

De microfoon viel af en toe uit.

Zoals ik al eerder aangaf, was de organisatie zeer flexibel. We hadden op de planning een dag naar Brussel staan. Maar helaas gingen de taxichauffeurs staken en konden we de stad niet meer in. Hij vond het geen probleem om i.p.v. naar Brussel naar Mechelen te rijden om ons daar bij het treinstation af te zetten. Voor de terugweg kon hij gelukkig de stad wel in komen, wat ook weer geen probleem was.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat we een andere oplossing konden vinden vanwege de staking in Brussel. Tevens zijn we blij met uw tip, we laten een monteur spoedig naar de kabel kijken. Hopenlijk tot een volgende keer!

Willem

Ja, volledig voldaan aan wat ik verwachtte.
(dat is geen verrassing want wij zijn al jaren vaste klant en hebben voor volgend jaar al weer een optie genomen)

blijf doen waar je goed in bent

afspraak is afspraak bij SouthWestTours.
betrouwbaarheid, deskundigheid, gezelligheid, bereidheid om mee te denken

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw positieve review en uw vertrouwen in ons bedrijf. We hopen u nog vele malen 'Bijzonder goed' te mogen vervoeren!

Ter Haar Bakkerijmachines bv

Ja.

Probeer de chauffeurs uit te rusten met Tom-Tom met vooraf ingestelde adresgegevens
Beiden konden niet overweg met de Tom-Tom
Klein minpuntje vond ik dat de chauffeur nummer 2 het niet zo nauw nam met het nemen van rontondes en dergelijke, we hebben menig stoeprandje geraakt.

Leuke bus en de communicatie was goed

gee van enst (compagnonscursus = isala/medrie)

Ja zeker, maar zie verbeterpunt

we hebben niet goed afgesproken waar we zouden worden opgehaald. was voor mij de zoveelste keer op dezelfde plek, maar voor de nieuwe chauffeur niet.
Dus leerpunt: exacter afspreken.
Ook wat mijn kant betreft
Gee

altijd gezellig, prettig om jullie te mailen of langs te komen.

Marox

Dit was een top reis met een leuke ervaring. De busschauffeur van bus 1 was zeer vriendelijk en behulpzaam. Beste service ....als iemand op reis zou gaan met een bus en er is keuze zal ik jullie...

De reis, de bus, de voorzieningen hebben aan de verwachtingen voldaan.

De buschauffeur oogde onzeker, bij de inrit van het bedrijf had hij graag een paar extra ogen vanuit de bus.
misschien een (extra) camera of id.
Koffie, thee ed (melk, suiker) lagen nu los in een grote doos, voor de uitstraling misschien beter om dit te serveren in nette houders, ook voor het schoonhouden van de bus, lijkt me dit niet onverstandig om aan te pakken.

netheid en schoonheid van de bus.