Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Jose van der velde

Ja

geen toiletpapier

Heel erg leuk gehad. Wel vermoeiend maar alles naar wens.
Stoelen waren comfortabel..

Misschien wat oplaadpunten voor telefoons .

Niet helemaal

Betere afhandeling administratief. Onze boeking bleef constant staan in behandeling. Was onduidelijk of hij goed was of niet. Naar zelf bellen bleek dat hij goed was

willie

We waren voor de eerste keer met gezin met een bus reis mee en we hebben het prima naar onze zin gehad .We konden in de bus onze tel. weer opladen om foto s met mobiel te maken in londen . De bus...

We hadden op 19 nov een fijne en goede buschauffeur voor de lange rit naar Londen . Petje af hoor !... hoe hij overal langs en vooral door het drukke londen heeft gereden .Rustig rijden en vooral op de terug weg waar we veel last van de herfststorm hadden heeft hij het prima gedaan ondanks de windvlagen.

Isa

Ja het was een leuke trip maar wel vermoeiend!

Sacha Oudshoorn

Absoluut! Heel aardige buschauffeur die heel netjes reed!! Ook de mensen op kantoor waren heel vriendelijk toen ik ze belde!

Vriendelijk personeel een heel goede en fijne buschauffeur

Van der Valk Hotel Wolvega

Het betrof een 2 daagse opdracht ter gelegenheid van bedrijf HZPC Joure. Voor deze gelegenheid chauffeur voorzien van pet en sjaal om iedereen actief te ontvangen.

n

Nette voertuigen, goeie chauffeurs, planning goed te bereiken

Landal Miggelenberg

Totaal niet!!! Wij hadden bij de reservering expliciet om een mogelijkheid tot het afspelen van presentaties gevraagd. Chauffeur was hiervan niet op de hoogte en zodoende is geheel in het water...

afspraken nakomen!

Reactie South West Tours:

In ons streven voor iedere klant "Bijzonder goed" te zijn hebben wij hier deze doelstelling niet gehaald. En dat vinden we voor u als klant ontzettend vervelend. Intern hebben we gekeken waar het hier mis is gegaan en waarom we niet hebben kunnen leveren wat u gevraagd heeft. En bovenal hebben we gekeken hoe we dit in de toekomst voorkomen! Om aan te geven dat we dit incident erg vervelend vinden bezorgen we vandaag een mooie bus bloemen bij u op kantoor. Daarnaast krijgt u van ons 2 reistickets voor een kerstdagtocht Londen in één van onze bussen. We hopen dat we u hiermee kunnen laten zien waar we ons iedere dag weer met z'n allen 100% voor inzetten: kwaliteit, veiligheid en gastheerschap!

TOP Theater

Zeker, op alle punten; tijd, veiligheid, vriendelijkheid- allemaal goed voor elkaar!

klantvriendelijk, houden aan afspraken