Boekingsproces
Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

JA

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer!

Basisschool St. Jan

De hele reis was prima, alleen het te laat komen van de bus was erg vervelend!

de bus stond op de verkeerde locatie, dit was erg vervelend omdat we met 2 kleutergroepen en ouders stonden te wachten. we hebben wel een half uur gewacht. Naar mijn weten heb ik de juiste locatie doorgegeven, wij reizen al meerdere jaren met jullie en dan vanaf een andere locatie. hier zal het mis zijn gegaan denk ik. Dit was erg vevelend en had ook sneller en adequater opgelost kunnen worden lijkt mij.

boekingsproces verloopt snel en makkelijk, er wordt meegedacht en vlot gehandeld. ook evt aanpassingen op een later tijdstip kunnen makkelijk worden gedaan.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat de reis verder goed is verlopen en wij danken u dan ook dat u weer voor South West Tours heeft gekozen. Wij excuseren ons van het feit dat de touringcar op een andere locatie geparkeerd stond. De touringcar stond ruim op tijd op de parkeerplek maar helaas niet de juiste.
Daarom ons welgemeend excuus en wij zullen uiteraard zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Wij hopen dat u in de toekomst weer van dienst mogen zijn.

Met vriendelijke groet, South West Tours.

jubal zwolle

Ja,uitgevoerd zoals afgesproken

Zeker!

Ontzettend vriendelijke chauffeurs

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren en dat onze chauffeurs naar wens waren. Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens!

Ja hoor

Geen verbeterpunten.
Alles is prima verlopen.

Chauffeur was ruim op tijd op het afgesproken adres.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens!

St Cyriacusschool

Zeker!

Nvt

Je wordt geheel ontzorgt!

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren! Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens.

Ja.

Verschillende chauffeurs op de bus. Een vaste persoon per dag is fijner.

Goede prijs.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren. De reden waarom er op sommige ritten twéé chauffeurs worden gezet heeft te maken dat chauffeurs zich aan de rij en rust tijden moeten houden. Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens!

Ja!

Nee.

- Snelle en duidelijke communicatie vanuit kantoor
- Flexibel
- Buschauffeur meedenkend en vriendelijk ( al 3 jaar op rij)
- Zo door blijven gaan

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft gehad en dat wij u al 3 jaar op rij, zoals wij dat zeggen ''Bijzonder goed'' mogen vervoeren. Wellicht tot een volgende keer!

Volledig

Valt wat betreft onze ervaring weinig te verbeteren. Was perfect

Stipt op tijd
Netjes
Klantvriendelijk
Gezellig
Leuke en ook interessante uitleg onderweg
Prima materiaal

Heeckerenschool Goor