Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Thomas

Carla is een top busshauffeusse

Het Streek, Bovenbuurtweg EDE

Prima reis in mooie bus met goede chauffeur

mooie bus

Niet mee hoeven reizen. Alleen informatie ingewonnen op station. Althans geprobeerd maar de chauffeur vond duidelijk roken belangrijker dan vriendelijk reageren.

Klantvriendelijk personeel. Jullie rijden immiddels ook de lijn Zwolle kampen. Maar een van jullie buschauffeurs was ongelofelijk onbeschoft. Met een peuk in zijn mond, rook uitblazend naar mij toe kreeg ik de mededeling dat ik maar optijd had moeten komen om de vorige bus te halen. Ik was er om 16:48 en de Behoorde te vertrekken om 17:00

Reactie South West Tours:

Via email hebben wij contact met u opgenomen om uit te zoeken welke chauffeur dit is geweest. Dit past nl totaal niet bij onze visie op klantvriendelijkheid en gastheerschap en we gaan hier graag met deze chauffeur op korte termijn over in gesprek.

Het Hogeland College

Wij hadden een reis naar Parijs geboekt bij een reisbureau en kregen een bus van SW Tours. Didier onze chauffeur was niet alleen een prima chauffeur maar ook een zeer goede gastheer. De komende...

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review. Bij al onze ritten proberen we steeds onze uiterste best te doen en het is fijn te horen als dit lukt en gewaardeerd wordt.
Team South West Tours

Zeer goed

Prima service

Ja

Onze chauffeur was veel relaxeter dan vorig jaar. Een jaar ervaring heeft hem goed gedaan.

Perfect!

Prachtige touringcars en aardige chauffeurs!

Zeer fijne reis ervaren!

Zeer luxe touringcars!

Impact

Ja het was perfect

Ik vind dat de buschauffeur zich wel even had kunnen voorstellen aan de passagiers en de deuren van de bus sluiten niet goed en de microfoon deed het niet .