Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

St Cyriacusschool

Zeker!

Nvt

Je wordt geheel ontzorgt!

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren! Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens.

Ja.

Verschillende chauffeurs op de bus. Een vaste persoon per dag is fijner.

Goede prijs.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren. De reden waarom er op sommige ritten twéé chauffeurs worden gezet heeft te maken dat chauffeurs zich aan de rij en rust tijden moeten houden. Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens!

Ja!

Nee.

- Snelle en duidelijke communicatie vanuit kantoor
- Flexibel
- Buschauffeur meedenkend en vriendelijk ( al 3 jaar op rij)
- Zo door blijven gaan

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft gehad en dat wij u al 3 jaar op rij, zoals wij dat zeggen ''Bijzonder goed'' mogen vervoeren. Wellicht tot een volgende keer!

Volledig

Valt wat betreft onze ervaring weinig te verbeteren. Was perfect

Stipt op tijd
Netjes
Klantvriendelijk
Gezellig
Leuke en ook interessante uitleg onderweg
Prima materiaal

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer!

Heeckerenschool Goor

Uitstekend!

Jazeker, meer dan!

- Moderne touringcars
- Schone bussen
- Nette chauffeurs

Kerstin

Ich bin als Reiseleiterin von Mango Tours mit SW Tours / Karla nach Paris gefahren und alles war prima

Der einzige klitzekleine Negativpunkt war, dass die meisten Leselampen nicht funktionierten und meine Gäste mit der Taschenlampe der Handys ihr Programm lesen mussten

Vielen lieben Dank an Karla! Sie hat ihre erste Fahrt ins chaotische Paris mit Bravour gemeistert und war dabei immer gut gelaunt. Die Zusammenarbeit mit ihr hat sehr viel Spaß gemacht und ich hoffe, mal wieder eine Tour mit ihr zusammen zu fahren.

Reactie South West Tours:

Vielen Dank für Ihre Bewertung und Sie haben gehört, dass Sie eine erfolgreiche Reise hatten und dass unsere Fahrer Carla Sie gemocht haben. Wir werden unsere Werkstatt die Lichter anschauen lassen, damit sie es beim nächsten Mal wieder tun können.

Ina Groothuis

In het weekend van 28 en 29 April 2018 naar Düsseldorf en Moviepark geweest. De reisorganisatie (Keijman Reizen) had uw maatschappij ingehuurd voor het vervoer van Leek naar Düsseldorf. We hadden...

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft gehad en dat Levita het zoals wij het noemen 'Bijzonder goed' heeft gedaan. Wellicht tot een volgende keer!

Raoul Hermelink

Zeker dik tevreden.
Vrolijke chauffeur als we vragen om even extra te stoppen doe die dat ook.
Vorig jaar de verkeerde bus gekregen terwijl ik de Vip had geboekt, en een hele...

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Vervelend om te horen dat u vorig jaar een verkeerde bus heeft gekregen en dat de desbetreffende chauffeur zijn dag niet had. Fijn dat deze rit het voor u zeker heeft goed gemaakt! We hopen u wellicht de volgende keer weer zo naar tevredenheid te mogen vervoeren! Team South West Tours.

Bianca Nijsink

Ja, meer dan!

Prachtige, nette en luxe bus met een hele leuke chauffeuse.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde rit heeft ervaren en hopelijk tot ziens! Team South West Tours.