Boekingsproces
Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Helemaal top. 4 dagen Berlijn. Mooie bus, gezellige medereizigers en Martyne als uitstekende chauffeuse.

10+ voor chauffeuse Martyne

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren mede dankzij Martyne. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Joyce en Silvia

Zekerweten!

Klantvriendelijkheid, luxe bus, veiligheid, voldoende stops

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Denzley

Ja

Wat grotere vuilniszakken in de bus eventueel zakjes waar mensen in kunnen overgeven scheelt jullie weer rotzooi.

Genoeg zitplek relaxte buschauffeur gewoon nice we zijn blij! Misschien wifi in de bus en muziek?

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Wij zullen met uw feedback aan de slag gaan. Wij streven er naar om in elke bus een radio te hebben. De bus waar u in vervoerd bent hebben wij nog geen maand, hier zal zeer binnen kort ook een radio inkomen zo dat jullie wellicht een volgende keer zeker muziek hebben! Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Helemaal.

mooie en goede afspraken mee gemaakt. Flexibel in veranderen van aantal personen en dus een andere bus ingezet.
Tevens rolstoel lift.

de chauffeur

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Nogmaals hartelijk dank en wellicht tot ziens!

Tom Korderijnk (Ons Genoegen Terwolde)

Persoonlijk en gemoedelijk

nee

chauffeur zeer ervaren en maakt zich zeker niet druk om te moeten keren op kleine weggetjes.

Reactie South West Tours:

Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren en dat onze chauffeur u een ervaren indruk heeft achtergelaten, dat is precies wat we willen. Bedankt voor uw recensie en hopelijk tot ziens!

Pro Emmen

Ja

Netjes op de juiste tijd aanwezig

Reactie South West Tours:

Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren en dat onze touringcar netjes op tijd was. Wellicht tot een volgende keer!

jurgen

Wij zijn vorige week 4 dagen in Londen geweest met de prachtige dubbeldekker van Jamal, mede dankzij hem hebben wij een geweldige reis gehad in het geweldige Londen.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat jullie mede dankzij Jamal een geslaagde reis hebben ervaren en een leuke tijd hebben gehad in Londen. Hopelijk tot ziens!

Michel

Zijn gisteren terug gekomen van 4dagen londen mooie tijd en een super ervaringen zijn via slangen reizen bij jullie terecht gekomen alles was gewoon top en vooral top chauffeur jamal jehebt een...

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review.