Boekingsproces
Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Paul Verbeek van Maurik

De reis (3 dagen van Zwolle naar Utrecht naar een Internationaal congres) voldeed helemaal aan de verwachtingen!

Nee geen verbeterpunten. Het was gewoon perfect!

Zeer vriendelijke en ook geduldige chauffeurs. Echte Gastheren! Bedankt Wiljan, Daan en Remco voor de fijne reis!

Marije

Heenweg voldeed prima aan mijn verwachtingen. De terugweg heeft south West Tours 60 man achter gelaten en is met een lege bus terug gereden. Dit alles omdat de achter deur niet goed sloot(Wat het...

Als je weet dat de heenweg de bus(deur) al niet goed werkt, zorg er dan voor dat je de terug weg dit gemaakt hebt / voor vervangend vervoer hebt gezorgd.

In dit verhaal niet

Jazeker

Klimaatbeheersing in de bus kan beter.

Beleefdheid chauffeur
Reis verliepe precies volgens tijdschema

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Koos Poelma

Wat hebben we 2 fantastische dagen gehad met South West Tours .
De prachtige bus werd bestuurd op een zeer deskundige wijze door Danny.
Het fabrieksuitje.nl doet dit in samenwerking met...

Neen.

Reeds benoemd

Helemaal top. 4 dagen Berlijn. Mooie bus, gezellige medereizigers en Martyne als uitstekende chauffeuse.

10+ voor chauffeuse Martyne

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren mede dankzij Martyne. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Joyce en Silvia

Zekerweten!

Klantvriendelijkheid, luxe bus, veiligheid, voldoende stops

Denzley

Ja

Wat grotere vuilniszakken in de bus eventueel zakjes waar mensen in kunnen overgeven scheelt jullie weer rotzooi.

Genoeg zitplek relaxte buschauffeur gewoon nice we zijn blij! Misschien wifi in de bus en muziek?

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Wij zullen met uw feedback aan de slag gaan. Wij streven er naar om in elke bus een radio te hebben. De bus waar u in vervoerd bent hebben wij nog geen maand, hier zal zeer binnen kort ook een radio inkomen zo dat jullie wellicht een volgende keer zeker muziek hebben! Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Helemaal.

mooie en goede afspraken mee gemaakt. Flexibel in veranderen van aantal personen en dus een andere bus ingezet.
Tevens rolstoel lift.

de chauffeur

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Nogmaals hartelijk dank en wellicht tot ziens!

Tom Korderijnk (Ons Genoegen Terwolde)

Persoonlijk en gemoedelijk