Boekingsproces
Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Philip

Ja

Misschien een muziekspeler die niet op CD-basis werkt, maar groepen een telefoon op kunnen aansluiten.

Wij werden heel prettig op de hoogte gehouden van de wegsituatie, en als leiding konden we daarom goed plannen. Zelfs door de chaotische steden (Dresden en Praag) werd erg net gereden. Onze chauffeuse, Carla Woertman, was erg vriendelijk en voelde zelfs deel van de groep!

Reactie South West Tours:

Ook fijn om te horen dat u als klant graag een aux kabel in de touringcar wenst, hier zijn wij al druk mee bezig. Wellicht tot een volgende keer (met aux kabel)!

Jm crew

Ja was heel leuk de chauffeur was top Carla en bus was top

Ja alles verloopt vlot

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren!

Lance & Lifen

We kwamen terecht bij South West Tours toen we een vierdaagse reis boekten naar Londen, maar de busreis was "bijzonder goed!".

De WC, want op een gegeven moment was de watertank op, met gevolg dat we een tussenstop moesten maken. Wel had onze chauffeur Ron uitgelegd wat er aan de hand was.

De klantvriendelijkheid van onze chauffeurs. Geen chauffeurs, maar gastheren. We mochten zelfs tussentijds uitstappen bij de Tower Bridge in plaats van Waterloo Place. Ook werden we bij de lijst toegevoegd door de neef van Ron (de chauffeur die ons naar London bracht) toen we er niet instonden omdat we last-minute boekten (door de reisorganisatie slangenreizen, die we een 8 geven).

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer!

JA

Basisschool St. Jan

De hele reis was prima, alleen het te laat komen van de bus was erg vervelend!

de bus stond op de verkeerde locatie, dit was erg vervelend omdat we met 2 kleutergroepen en ouders stonden te wachten. we hebben wel een half uur gewacht. Naar mijn weten heb ik de juiste locatie doorgegeven, wij reizen al meerdere jaren met jullie en dan vanaf een andere locatie. hier zal het mis zijn gegaan denk ik. Dit was erg vevelend en had ook sneller en adequater opgelost kunnen worden lijkt mij.

boekingsproces verloopt snel en makkelijk, er wordt meegedacht en vlot gehandeld. ook evt aanpassingen op een later tijdstip kunnen makkelijk worden gedaan.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat de reis verder goed is verlopen en wij danken u dan ook dat u weer voor South West Tours heeft gekozen. Wij excuseren ons van het feit dat de touringcar op een andere locatie geparkeerd stond. De touringcar stond ruim op tijd op de parkeerplek maar helaas niet de juiste.
Daarom ons welgemeend excuus en wij zullen uiteraard zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Wij hopen dat u in de toekomst weer van dienst mogen zijn.

Met vriendelijke groet, South West Tours.

jubal zwolle

Ja,uitgevoerd zoals afgesproken

Zeker!

Ontzettend vriendelijke chauffeurs

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren en dat onze chauffeurs naar wens waren. Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens!

Ja hoor

Geen verbeterpunten.
Alles is prima verlopen.

Chauffeur was ruim op tijd op het afgesproken adres.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens!

St Cyriacusschool

Zeker!

Nvt

Je wordt geheel ontzorgt!

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren! Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens.

Ja.

Verschillende chauffeurs op de bus. Een vaste persoon per dag is fijner.

Goede prijs.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren. De reden waarom er op sommige ritten twéé chauffeurs worden gezet heeft te maken dat chauffeurs zich aan de rij en rust tijden moeten houden. Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wellicht tot ziens!