Boekingsproces
Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

nee

chauffeur zeer ervaren en maakt zich zeker niet druk om te moeten keren op kleine weggetjes.

Pro Emmen

Ja

Netjes op de juiste tijd aanwezig

Reactie South West Tours:

Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren en dat onze touringcar netjes op tijd was. Wellicht tot een volgende keer!

jurgen

Wij zijn vorige week 4 dagen in Londen geweest met de prachtige dubbeldekker van Jamal, mede dankzij hem hebben wij een geweldige reis gehad in het geweldige Londen.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat jullie mede dankzij Jamal een geslaagde reis hebben ervaren en een leuke tijd hebben gehad in Londen. Hopelijk tot ziens!

Michel

Zijn gisteren terug gekomen van 4dagen londen mooie tijd en een super ervaringen zijn via slangen reizen bij jullie terecht gekomen alles was gewoon top en vooral top chauffeur jamal jehebt een...

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review.

Tineke

Wij zijn met 8personen naar parijs geweest.met de chauffeur micha van amersfoort .hij was ingehuurd door slangenreizen. Dit is overigens de slechtste maatschappij waar ik van gehoord heb nik maar...

De chauffeur

Stichting de Vuurvogel

Helemaal goed

Neen

Goede prijs prestatie verhouding. Kennen ons als klant.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te horen dat de rit geslaagd is verlopen. Hopelijk tot ziens!

Philip

Ja

Misschien een muziekspeler die niet op CD-basis werkt, maar groepen een telefoon op kunnen aansluiten.

Wij werden heel prettig op de hoogte gehouden van de wegsituatie, en als leiding konden we daarom goed plannen. Zelfs door de chaotische steden (Dresden en Praag) werd erg net gereden. Onze chauffeuse, Carla Woertman, was erg vriendelijk en voelde zelfs deel van de groep!

Reactie South West Tours:

Ook fijn om te horen dat u als klant graag een aux kabel in de touringcar wenst, hier zijn wij al druk mee bezig. Wellicht tot een volgende keer (met aux kabel)!

Jm crew

Ja was heel leuk de chauffeur was top Carla en bus was top

Ja alles verloopt vlot

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft ervaren!

Lance & Lifen

We kwamen terecht bij South West Tours toen we een vierdaagse reis boekten naar Londen, maar de busreis was "bijzonder goed!".

De WC, want op een gegeven moment was de watertank op, met gevolg dat we een tussenstop moesten maken. Wel had onze chauffeur Ron uitgelegd wat er aan de hand was.

De klantvriendelijkheid van onze chauffeurs. Geen chauffeurs, maar gastheren. We mochten zelfs tussentijds uitstappen bij de Tower Bridge in plaats van Waterloo Place. Ook werden we bij de lijst toegevoegd door de neef van Ron (de chauffeur die ons naar London bracht) toen we er niet instonden omdat we last-minute boekten (door de reisorganisatie slangenreizen, die we een 8 geven).

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een geslaagde reis heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer!

JA