Boekingsproces
Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Paul Verbeek van Maurik

De reis (3 dagen van Zwolle naar Utrecht naar een Internationaal congres) voldeed helemaal aan de verwachtingen!

Nee geen verbeterpunten. Het was gewoon perfect!

Zeer vriendelijke en ook geduldige chauffeurs. Echte Gastheren! Bedankt Wiljan, Daan en Remco voor de fijne reis!

Marije

Heenweg voldeed prima aan mijn verwachtingen. De terugweg heeft south West Tours 60 man achter gelaten en is met een lege bus terug gereden. Dit alles omdat de achter deur niet goed sloot(Wat het... Heenweg voldeed prima aan mijn verwachtingen. De terugweg heeft south West Tours 60 man achter gelaten en is met een lege bus terug gereden. Dit alles omdat de achter deur niet goed sloot(Wat het de heenweg ook al niet goed deed).
South West Tours heeft nalatig gehandeld en 60 man in de kou laten staan.
We konden s nachts zelf op zoek gaan naar vervangend vervoer. (En ook zelf betalen)
Ook de dag erna was South West Tours niet van plan om ons netjes te woord te staan.

Als je weet dat de heenweg de bus(deur) al niet goed werkt, zorg er dan voor dat je de terug weg dit gemaakt hebt / voor vervangend vervoer hebt gezorgd.

In dit verhaal niet

Jazeker

Klimaatbeheersing in de bus kan beter.

Beleefdheid chauffeur
Reis verliepe precies volgens tijdschema

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren.... Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Koos Poelma

Wat hebben we 2 fantastische dagen gehad met South West Tours .
De prachtige bus werd bestuurd op een zeer deskundige wijze door Danny.
Het fabrieksuitje.nl doet dit in samenwerking met...
Wat hebben we 2 fantastische dagen gehad met South West Tours .
De prachtige bus werd bestuurd op een zeer deskundige wijze door Danny.
Het fabrieksuitje.nl doet dit in samenwerking met S.W.Tours.
Cor van Fabrieksuitje. NL alle lof hoe jij met je gasten omgaat....chapeau!!!!
De bezochte bedrijven zijn de Meyer Werf in Papenburg en naar Mercedes te Bremen.
Prima geslapen in het Best Western City hotel aldaar.
Na een geweldig ontbijt naar Hamburg gereden en aldaar de Airbus fabriek in Finkenwerder bezocht.
Hier hebben we onder begeleiding van een zeer deskundige gids de Airbus familie vliegtuigen kunnen bezichtigen.
Je liep werkelijk tussen de vliegtuigen door en als je dan al een paar keer in een A380 hebt gevlogen en je ziet het dan van dichtbij hoe ze gemaakt worden dan geeft dit gewoon kippenvel.
Cor en Danny nogmaals hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke dagen....wat een verrijking...
ook namens mijn schoonzoon Giovanni.
Wellicht maken we graag nog weer eens gebruik van een volgende trip.
De hartelijke groeten van Koos en Giovanni.

Neen.

Reeds benoemd

Helemaal top. 4 dagen Berlijn. Mooie bus, gezellige medereizigers en Martyne als uitstekende chauffeuse.

10+ voor chauffeuse Martyne

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren mede dankzij Martyne. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst... Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren mede dankzij Martyne. Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Joyce en Silvia

Zekerweten!

Klantvriendelijkheid, luxe bus, veiligheid, voldoende stops

Denzley

Ja

Wat grotere vuilniszakken in de bus eventueel zakjes waar mensen in kunnen overgeven scheelt jullie weer rotzooi.

Genoeg zitplek relaxte buschauffeur gewoon nice we zijn blij! Misschien wifi in de bus en muziek?

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Wij zullen met uw feedback aan de slag gaan. Wij streven er naar om in elke bus een radio te hebben. De bus... Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Wij zullen met uw feedback aan de slag gaan. Wij streven er naar om in elke bus een radio te hebben. De bus waar u in vervoerd bent hebben wij nog geen maand, hier zal zeer binnen kort ook een radio inkomen zo dat jullie wellicht een volgende keer zeker muziek hebben! Bedankt voor uw vertrouwen in South West Tours en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals vervoeren. Fijne dag!

Helemaal.

mooie en goede afspraken mee gemaakt. Flexibel in veranderen van aantal personen en dus een andere bus ingezet.
Tevens rolstoel lift.

de chauffeur

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te zien dat u een geslaagde reis heeft ervaren. Nogmaals hartelijk dank en wellicht tot ziens!

Tom Korderijnk (Ons Genoegen Terwolde)

Persoonlijk en gemoedelijk