Simon

Zeer goede beschrijving communicatie en levering.

Snelle bezorging, product zoals omschreven.

LANDSTRA

Geleverd materiaal niet toereikend.

Ricardo

Beugel besteld, snel geleverd ik had een klein probleem met mijn beugel maar dit is snel en uitstekend opgelost zonder gedoe!

Ik zou hier zeker de volgende keer weer bestellen.

J.J. Feikens

Prima levering, geweldige prijs, maar wel verlaat door kerstdrukte.

Prijs, informatie op de website.

Juiste informatie over leverdatum en -tijd. Kwam nu 2 dagen later dan vermeld op de website. Komt natuurlijk door kerstdrukte en afhankelijkheid van vervoerder.

Bart

Kan beter.

Nog niet tegen gekomen

Communicatie!

Nova Exhibitions BV

Slecht

Reactie Sonosbeugelshop.nl:

Wij kunnen ons voorstellen dat de klant teleurgesteld is. Helaas heeft de klant geen contact met ons opgenomen via mail of telefoon. Het is naar onze mening dan ook niet fair om een review als deze... Wij kunnen ons voorstellen dat de klant teleurgesteld is. Helaas heeft de klant geen contact met ons opgenomen via mail of telefoon. Het is naar onze mening dan ook niet fair om een review als deze te plaatsen, zonder dat wij ook maar een kans hebben gehad het op te lossen. Het kan natuurlijk altijd dat er een fabricagefout is of dat een product tijdens transport beschadigd is. Wanneer dit gemeld wordt lossen wij dit altijd naar tevredenheid op. Na de ontvangst van deze review hebben wij natuurlijk contact gezocht met de klant om toch te kunnen horen wat het probleem was en of wij het alsnog op konden lossen. Hierop hebben wij helaas geen reactie ontvangen. Klantenservice MonItorbeugelexpert.nl

Renders

Snel gevonden door duidelijke advertentie

B P van den Berg

Super snel geleverd en goede stevige TV Beugel!