Sonexo

Snelheid afhandeling
7.4/10
6.6/10

Jeroen van de Veerdonk

Fijn zaken gedaan te hebben met Sonexo

Zakelijk- goed te onderhandelen

Niet aan de orde

Aan-Zet

Prima, snel zaken gedaan.
Wel erg vervelend dat zo'n handel bestaat.

Snelle reactie en snelle afhandeling

Contact is afstandelijk. Zou wat mij betreft een vriendelijkere toonzetting mogen en meerdere vormen van bereikbaarheid (nu enkel per mail)

Krijn

Tja, het is niet fijn als iemand een domeinnaam heeft die je graag wilt hebben, maar het is wel begrijpelijk dat ze er aan willen verdienen.

Overname van domeinnaam verliep verder...

Overname van domeinnaam verliep verder soepel.

Supersnelle reactie, voor het einde van het jaar nog af kunnen handelen (wat ik graag wilde).

Geen domeinnamen meer kapen..

ja van Schaveren

Ik vond het contact heel onpersoonlijk en zakelijk. De handel van Domeinnamen is toch al een beetje raar in mijn ogen. Als bedrijf leg je allemaal namen vast waar je niets mee gaat doen en daar... Ik vond het contact heel onpersoonlijk en zakelijk. De handel van Domeinnamen is toch al een beetje raar in mijn ogen. Als bedrijf leg je allemaal namen vast waar je niets mee gaat doen en daar probeer je dan een maximale prijs voor te krijgen.
Met een goed persoonlijk contact kun je toch tot een goed gevoel komen als klant. Dat heb ik bij jullie niet ervaren?

Terugbellen of reageren op mails gaat langzaam en onpersoonlijk. Aantal mails is zelfs niet op gereageerd

snel terugbellen, persoonlijk contact

Reactie Sonexo:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u ons contact als onpersoonlijk heeft ervaren. Omdat we feedback erg serieus nemen zullen wij hier meer aandacht aan gaan besteden in onze... Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u ons contact als onpersoonlijk heeft ervaren. Omdat we feedback erg serieus nemen zullen wij hier meer aandacht aan gaan besteden in onze communicatie.

fly

Domeinkapers, makkelijke manier om geld te verdienen.

Snelle reactie op e-mail.

Reactie Sonexo:

Jammer dat we er samen in de onderhandelingen niet uit zijn gekomen.
Mocht u nog eens van gedachten willen wisselen, u weet ons te bereiken.

pschaik

Snel en direct contact met succes als resultaat

Snel contact

Prijs mag altijd lager

Refero

Eerste maal, goed binnengekomen

RNG Media

Domein overgekocht van Sonexo, Was binnen 1 dag afgehandeld.

Duidelijkheid, snelheid

jouw-rijschool.nl

Snelle nette afhandeling,

Mijn portemonnee liet het hele bedrag even niet toe,om in een keer neer te leggen van de domeinnaam.
Na aanbetaling,bleef de naam netjes voor mij...
Snelle nette afhandeling,

Na aanbetaling,bleef de naam netjes voor mij gereserveerd.

Ivo Dank je wel.

Succes