Sonexo

Snelheid afhandeling
7.4/10
6.6/10

Bas Knor

Vreselijk naar bedrijf, lichten je op waar je bij staat. Ze kapen domeinnamen weg net voordat jij als de klant bij een hostingbedrijf hem wil kopen.

Normale tarieven, bedrijf stopzetten

Laminaatshop BVBA

Snel, eerlijk, professioneel

Snelle afhandeling

Geen :) Goed bezig!

Marc

Goed ervaring, snelle reacties!

Snel antwoord op je vraag.

2L Home & Garden

Goede communicatie onderling. Snelle afhandeling van de transactie. Kan op dit moment geen verbeterpunten benomen

Mepa

Dit is gewoon een handelaar in domeinnamen die veel te hoge prijzen rekent en dat zelfs doet bij een stichting die zich met vrijwillgers richt op gehandicapte kinderen.

Ze zijn goed voor de eigen bankrekening

Zoek een ander verdienmodel.

service

Wij zijn een reclamebedrijf en we hebben vandaag een domeinnaam overgenomen, afhandeling verliep snel en netjes, zakelijk. ik zou jullie meteen aanraden bij anderen

Zakendoen zoals het hoort, snel reactie per email, geen geleuter, gewoon actie.
Wij hebben een aantal domeinnamen gekocht, sonexo had deze in hun portfolio, marktconforme bedragen

Marco

Zelfde ervaring, hebben destijds ook mijn domeinnaam gekaapt. Deze stond op naam van mijn zakenpartner die met de noorderzon is vertrokken. Wel had ik de exacte datum van vrijkomen ui Quarantaine,... Zelfde ervaring, hebben destijds ook mijn domeinnaam gekaapt. Deze stond op naam van mijn zakenpartner die met de noorderzon is vertrokken. Wel had ik de exacte datum van vrijkomen ui Quarantaine, continue de gehele dag proberen te claimen om de paar minuten, maar volledig kansloos tegen de computers van Sonexo. Laaghartig bedrijf met een huftermentaliteit. Heb inmiddels een prima vervangende naam gevonden en de boel loopt als een tierelier. Sonexo zal aan mij nooit 1 cent verdienen, steker nog ik hoop dat ik met al mijn contacten en mond op mond reclame dit bedrijf meer financiële schade kan toebrengen dan dat zij ooit aan winst zullen maken op de ene domeinnaam die ze van mij hebben gekaapt.

Bedrijf opdoeken.

Rob

Schandalige business. Opkopen van domeinnamen zodra ze vrijkomen en er enorme bedragen voor vragen. Pure afzetterij.

Domeinnaam

Heb meerdere malen domeinnamen aangekocht bij Sonexo. Mijn ervaringen zijn goed, vooral de opvolging en afhandeling is adequaat.

Snelle opvolging, marktconforme prijzen.