Sonexo

7.4/10
6.6/10

Remco

Domeinkapers

Domeinen binnen een uur na verlopen van quarantaine geautomatiseerd registreren en vervolgens de rechtmatige eigenaar van de handelsnaam uitknijpen (€500,-) om zijn domeinnaam weer terug te krijgen.... Domeinen binnen een uur na verlopen van quarantaine geautomatiseerd registreren en vervolgens de rechtmatige eigenaar van de handelsnaam uitknijpen (€500,-) om zijn domeinnaam weer terug te krijgen. Speculerend dat er toch niet naar de geschillencommissie/rechter gegaan zal worden vanwege de bijbehorende hoge kosten.

Reactie Sonexo:

Wij registeren commercieel aantrekkelijke domeinnamen die vrij zijn en te registeren door eenieder, de reden waarom een domeinnaam vrij is weten wij niet.
Een snelle verkoop is niet onze...
Een snelle verkoop is niet onze intentie wij verkopen een domeinnaam liever aan een toekomstig geïnteresseerde partij.
Wij begrijpen dat dit soms tot een vervelende situatie voor de vorige eigenaar kan zorgen, alleen zoals gezegd kunnen we van tevoren niet weten wat de reden is dat een domeinnaam vrij komt.

Cafe de Pijp

De bedragen die ze vragen zijn om stijl van achterover te slaan, ga niet met dit verdienmodel mee en binnenkort kunnen we weer marktconforme prijzen voor een domeinnaam betalen. Stop dit Misbruik !!!

Ze reageren heel snel.

Opdoeken die Tent.

Kempers Consultancy

Geen ziel

Bij offerte aanvragen domeinen claimen

Ziel kweken

Reactie Sonexo:

Dit moet een misverstand zijn u kunt bij ons alleen een offerte aanvragen door een formulier in te vullen welke op een reeds geregistreerde domeinnaam staat.
De domeinnaam is dus al...
De domeinnaam is dus al geregistreerd op het moment dat u een offerte aanvraagt anders kunt u niet bij ons terecht komen.

Ching Hu

Handige of laakbare praktijken?

Snelste domeinkaper van dit moment

Vraag marktconforme tarieven, en misbruik de positie aks SIDN deelnemer niet, dit geeft aan Sonexo een malafide smaak.

Populaire domeinnamen inkopen en tegen een veel te hoge prijs verkopen. Het is (helaas) geen oplichting, maar verdient geen respect met deze verdienmodel.

Een ander verdienmodel zoeken

Waardeloze oplichters!

0,0 sterker nog -10 is nog te veel

opdoeken dit soort bedrijven...dicht gooien en verbieden!

Reactie Sonexo:

Jammer dat we er samen in de onderhandelingen niet uit zijn gekomen.
Maar om ons dan maar gelijk als "oplichters" af te spiegelen is op zijn minst wat onsportief.
Mocht u nog eens...
Jammer dat we er samen in de onderhandelingen niet uit zijn gekomen.
Mocht u nog eens van gedachten willen wisselen, u weet ons te bereiken.

Het verhaal van mr. B Knor kan ik volledig beamen.
Het verhaal van mr. B Knor kan ik volledig beamen.
Het domein was eerst nog vrij, maar na inschrijving bij de KvK was deze plotseling al geclaimd. Nu probeert Sonexo deze duur (950 euro) terug te verkopen.

Ga niet zo proberen je geld te verdienen

Reactie Sonexo:

De domeinnaam was niet vrij, deze is door ons bijna 5 jaar geleden geregistreerd.
Ruim voordat u deze naam bij de KvK registreerde.
Jammer dat wij na uw aanvraag niks meer van u hebben...
Ruim voordat u deze naam bij de KvK registreerde.
Jammer dat wij na uw aanvraag niks meer van u hebben vernomen, wij zijn altijd bereid om te kijken of wij samen tot een oplossing kunnen komen.

Sonexo is kortaf, maar netjes en zakelijk zoals het hoort

zakelijk

niets eigenlijk

Bas Knor

Vreselijk naar bedrijf, lichten je op waar je bij staat. Ze kapen domeinnamen weg net voordat jij als de klant bij een hostingbedrijf hem wil kopen.

Normale tarieven, bedrijf stopzetten

Laminaatshop BVBA