Sonexo

8.3/10
Snelheid afhandeling
7.4/10

Mepa

Dit is gewoon een handelaar in domeinnamen die veel te hoge prijzen rekent en dat zelfs doet bij een stichting die zich met vrijwillgers richt op gehandicapte kinderen.

Ze zijn goed voor de eigen bankrekening

Zoek een ander verdienmodel.

service

Wij zijn een reclamebedrijf en we hebben vandaag een domeinnaam overgenomen, afhandeling verliep snel en netjes, zakelijk. ik zou jullie meteen aanraden bij anderen

Zakendoen zoals het hoort, snel reactie per email, geen geleuter, gewoon actie.
Wij hebben een aantal domeinnamen gekocht, sonexo had deze in hun portfolio, marktconforme bedragen

Marco

Zelfde ervaring, hebben destijds ook mijn domeinnaam gekaapt. Deze stond op naam van mijn zakenpartner die met de noorderzon is vertrokken. Wel had ik de exacte datum van vrijkomen ui Quarantaine,...

Bedrijf opdoeken.

Rob

Schandalige business. Opkopen van domeinnamen zodra ze vrijkomen en er enorme bedragen voor vragen. Pure afzetterij.

Domeinnaam

Heb meerdere malen domeinnamen aangekocht bij Sonexo. Mijn ervaringen zijn goed, vooral de opvolging en afhandeling is adequaat.

Snelle opvolging, marktconforme prijzen.

van Asselt

Het enige onprettige is dat na aankoop van een domeinnaam er veel commerciele nieuwsbriefen via email op het domein binnenkwamen. De aankoop was geen kinderachtig bedrag en om er daarna achter te...

Helder in de communicatie

Helaas niet transparant over de extra diensten die verleend worden, het aanmelden op nieuwsbrieven. Zo iets vervelend is voor mij reden tot vermindering van de aankoopsom.

Wat een rot bedrijf

Achterbakse manier van werken. Dit bedrijf registreert automatisch vrijkomende domeinnamen, dat gaat zo snel dat je dat je zelf geen kans maakt om de door jou gewenste domeinnaam te registreren....

Zeer achterbaks bedrijf, maakt misbruik van de mogelijkheden.

Jeroen van de Veerdonk

Fijn zaken gedaan te hebben met Sonexo

Zakelijk- goed te onderhandelen

Niet aan de orde

Aan-Zet

Prima, snel zaken gedaan.
Wel erg vervelend dat zo'n handel bestaat.

Snelle reactie en snelle afhandeling

Contact is afstandelijk. Zou wat mij betreft een vriendelijkere toonzetting mogen en meerdere vormen van bereikbaarheid (nu enkel per mail)