Sonexo

Snel, eerlijk, professioneel

Snelle afhandeling

Geen :) Goed bezig!

Marc

Goed ervaring, snelle reacties!

Snel antwoord op je vraag.

2L Home & Garden

Goede communicatie onderling. Snelle afhandeling van de transactie. Kan op dit moment geen verbeterpunten benomen

Mepa

Dit is gewoon een handelaar in domeinnamen die veel te hoge prijzen rekent en dat zelfs doet bij een stichting die zich met vrijwillgers richt op gehandicapte kinderen.

Ze zijn goed voor de eigen bankrekening

Zoek een ander verdienmodel.

service

Wij zijn een reclamebedrijf en we hebben vandaag een domeinnaam overgenomen, afhandeling verliep snel en netjes, zakelijk. ik zou jullie meteen aanraden bij anderen

Zakendoen zoals het hoort, snel reactie per email, geen geleuter, gewoon actie.
Wij hebben een aantal domeinnamen gekocht, sonexo had deze in hun portfolio, marktconforme bedragen

Marco

Zelfde ervaring, hebben destijds ook mijn domeinnaam gekaapt. Deze stond op naam van mijn zakenpartner die met de noorderzon is vertrokken. Wel had ik de exacte datum van vrijkomen ui Quarantaine,...

Bedrijf opdoeken.

Rob

Schandalige business. Opkopen van domeinnamen zodra ze vrijkomen en er enorme bedragen voor vragen. Pure afzetterij.

Domeinnaam

Heb meerdere malen domeinnamen aangekocht bij Sonexo. Mijn ervaringen zijn goed, vooral de opvolging en afhandeling is adequaat.

Snelle opvolging, marktconforme prijzen.

van Asselt

Het enige onprettige is dat na aankoop van een domeinnaam er veel commerciele nieuwsbriefen via email op het domein binnenkwamen. De aankoop was geen kinderachtig bedrag en om er daarna achter te...

Helder in de communicatie

Helaas niet transparant over de extra diensten die verleend worden, het aanmelden op nieuwsbrieven. Zo iets vervelend is voor mij reden tot vermindering van de aankoopsom.