Sohome

Prima! Eerder binnen dan verwacht. Ook fijn dat er zelf een tijdvak gekozen kan worden voor de levering.

Julia Megens

Ik heb een hele goede eerste ervaring gehad met het bestellen van een grote eiken eettafel bij Sohome. Snelle levering, mogelijkheid tot aanpassen bezorgdatum, tijdig tijdstip van levering vernomen.... Ik heb een hele goede eerste ervaring gehad met het bestellen van een grote eiken eettafel bij Sohome. Snelle levering, mogelijkheid tot aanpassen bezorgdatum, tijdig tijdstip van levering vernomen. Het product was super netjes verpakt. De eettafel is van goede kwaliteit, solide en ziet prachtig uit. Kortom heel blij met mijn eerste aankoop van Sohome!!

H Groeneveld

Goed snel en makkelijk, een tafel had een scheve poot. Gebeld en binnen no time, omgewisseld voor een goede. Super

E. Groothuis

Verrassend mooie eettafel gekocht. In 1e instantie toch te klein en mbv klantenservice probleemloos omgeruild voor een grotere versie.

S.J. Rijskamp

Vriendelijke mensen en goede service als je belt.

Marleen Van bladel

Snelle levering goede kwaliteit

Hugo

Tv kast accasia hout

Tafel is in het echt mooier dan op de site! Verzoek ingediend of bezorger mij op dag van bezorging een uur van tevoren kan bellen zodat ik daar rekening mee kan houden. Helaas kon ikzelf niet thuis... Tafel is in het echt mooier dan op de site! Verzoek ingediend of bezorger mij op dag van bezorging een uur van tevoren kan bellen zodat ik daar rekening mee kan houden. Helaas kon ikzelf niet thuis aanwezig zijn. Mijn vrouw was alleen en kon de zware tafel nooit in haar eentje het huis inkrijgen. Bezorger heeft dat voor ons gedaan. Heel vriendelijk en attent! Levering op tijd en een prachtig product!