Sohome

Ron van den Hoek

Vriendelijk en behulpzaam. We hebben daar een eettafel gekocht. Bij het uitpakken van de tafel bleek de tafelrand voor een deel ligt beschadigd te zijn. Na de melding is de klacht goed opgepakt en... Vriendelijk en behulpzaam. We hebben daar een eettafel gekocht. Bij het uitpakken van de tafel bleek de tafelrand voor een deel ligt beschadigd te zijn. Na de melding is de klacht goed opgepakt en afgehandeld. Een aanrader voor als je op zoek bent naar mooie inrichting voor thuis.

Sylvia

Alles goed geregeld, snelle levering, producten zijn top

Mooie meubels, goede levering.

Dhr. Heimans

Ik heb in de winkel 2 stoelen en een salontafel gekocht. Echt mooie meubels, waar ik zeer blij mee ben. De juffrouw in de winkel was enthousiast en werkte fijn mee.
Ik kan iedereen Sohome...
Ik kan iedereen Sohome aanraden.
Het leveren is ook goed geregeld. Maar!!!!
De vrachtwagen reed voor, en de zware meubels werden uitgeladen. Toen vertelde de chauffeur doodleuk dat hij niet het huis inmocht. Daar sta je dan!!!!!
Gelukkig werkte de beste man mee, anders had ik toch echt wel een probleem

Correcte levering zoals vermeld in de mail. Materiaal werd zorgvuldig verpakt, zeer verrassend!

indra & Ronald kasi

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, heb doorgegeven , maar hoor helemaal niks , is niet leuk , ik twijfelde al zo om bij hun te kopen

Reactie Sohome:

Hi Indra en Ronald,
We hebben inmiddels contact gehad en hebben je 2 nieuwe vazen toegestuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan...
Hi Indra en Ronald,
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag.
Liefs,
Team Sohome.