Sohome

H. Muller

Super blij snelle levering.
Prachtige tafel had ik in de showroom besteld.
Goeie service.

Super !! goed op de hoogte gehouden en de tafel is perfect afgeleverd .

Jeroen Holman

Van het bestellen tot en met de levering alles is perfect geregeld. De website is overzichtelijk en het plaatsen van de bestelling gaat super eenvoudig. De afgesproken lever datum word keurig... Van het bestellen tot en met de levering alles is perfect geregeld. De website is overzichtelijk en het plaatsen van de bestelling gaat super eenvoudig. De afgesproken lever datum word keurig gerespecteerd. De aangeleverde spullen zijn tevens perfect verpakt.
Het bedrijf die de leveringen verzorgt voor Sohome is voor mij het beste transport bedrijf in deze sector. De informatie voorzieningen is tot in de puntjes geregeld en de aangeven levertijd word op de minuut nauwkeurig gehaald.
Ik raad Sohome dan ook van harte aan

A. de Jong

Goede service, mooi product en vriendelijk!

Joshua Mendeszoon

Prima service!

Prima! Eerder binnen dan verwacht. Ook fijn dat er zelf een tijdvak gekozen kan worden voor de levering.

Julia Megens

Ik heb een hele goede eerste ervaring gehad met het bestellen van een grote eiken eettafel bij Sohome. Snelle levering, mogelijkheid tot aanpassen bezorgdatum, tijdig tijdstip van levering vernomen.... Ik heb een hele goede eerste ervaring gehad met het bestellen van een grote eiken eettafel bij Sohome. Snelle levering, mogelijkheid tot aanpassen bezorgdatum, tijdig tijdstip van levering vernomen. Het product was super netjes verpakt. De eettafel is van goede kwaliteit, solide en ziet prachtig uit. Kortom heel blij met mijn eerste aankoop van Sohome!!

H Groeneveld

Goed snel en makkelijk, een tafel had een scheve poot. Gebeld en binnen no time, omgewisseld voor een goede. Super