Snugger

Infacto | Salarisspecialist

Snugger heeft ons goed en professioneel geholpen met het ontwerp en ontwikkeling van onze nieuwe website (www.infacto-advies.nl). Snugger luistert goed naar de wens van de klant en geeft ook... Snugger heeft ons goed en professioneel geholpen met het ontwerp en ontwikkeling van onze nieuwe website (www.infacto-advies.nl). Snugger luistert goed naar de wens van de klant en geeft ook heldere adviezen voor optimale gebruikerservaring.

Reactie Snugger:

Bedankt voor de review! Goed om te lezen dat jullie blij zijn met onze dienstverlening.

Ilse.Organized

Met enorm veel enthousiasme en plezier heeft Bram met zijn mooie bedrijf Snugger mijn splinternieuwe website www.ilseorganized.nl in elkaar gezet.

Ondanks mijn onuitputtelijke...

Ondanks mijn onuitputtelijke wensenlijst én een overdosis aan veranderingen die doorgevoerd moesten worden bleef Bram geduldig werken aan mijn website. Het was voor Bram geen enkel probleem de site te splitsen in 2 delen. Of last-minute extra wijzigingen door te voeren. Klantvriendelijkheid, vakkennis, maar zeker ook het overbrengen van deze kennis op een begrijpelijke manier, maakt dat ik terugkijk op een super prettige samenwerking.

Ik ben blij dat ik uit het aanbod van alle website bouwers met Snugger in zee ben gegaan. Het eerste deel zit er op. Ik kijk ernaar uit de Online Marketing verder op te pakken met Bram!

Reactie Snugger:

Thanks voor de mooie woorden! Ik heb vanuit Snugger met veel plezier de website voor je gemaakt en ik kijk ook uit naar de toekomstige samenwerking wat betreft het zorgen voor verkeer naar je... Thanks voor de mooie woorden! Ik heb vanuit Snugger met veel plezier de website voor je gemaakt en ik kijk ook uit naar de toekomstige samenwerking wat betreft het zorgen voor verkeer naar je website toe. We spreken elkaar snel! Groeten, Bram!

Iris - Je Beste Indruk

Bram van Snugger heeft me op meerdere gebieden gigantisch geholpen. Allereerst ben ik erg tevreden met mijn website, maar hij heeft me nu ook de hosting uit handen genomen en dat is heerlijk! Weer... Bram van Snugger heeft me op meerdere gebieden gigantisch geholpen. Allereerst ben ik erg tevreden met mijn website, maar hij heeft me nu ook de hosting uit handen genomen en dat is heerlijk! Weer een zorg minder en ik kan me focussen op waar ik goed in ben. De communicatie met Bram is altijd fijn en open en ik vertrouw voor de volle 100% dat hij het beste met mij voor heeft. Ik raad hem dan ook van harte aan.

Reactie Snugger:

Wat een mooie review. Bedankt voor het vertrouwen en de prettige samenwerking. En laten we dit vooral voortzetten in de toekomst! Thanks Iris.

DJBram.nl

Snugger heeft voor DJBram.nl de website ontwikkeld begin 2017. Daarnaast werken wij nauw samen om verkeer naar de website te genereren. Dit doen we enerzijds voor gericht te adverteren via Google... Snugger heeft voor DJBram.nl de website ontwikkeld begin 2017. Daarnaast werken wij nauw samen om verkeer naar de website te genereren. Dit doen we enerzijds voor gericht te adverteren via Google Adwords, deze campagne is opgezet en ingericht en wordt maandelijks gemonitord door Snugger waardoor wij zeker zijn van de meest efficiënte besteding van ons advertentiebudget. Naast het adverteren richten we ook op zoekmachine optimalisatie, er worden maandelijks landingspagina's aangemaakt en er wordt veel gedaan aan linkbuilding. Onze website scoort goed op zoekwoorden zoals: allround DJ, bruiloft DJ en DJ huren. Onze website converteert goed en is onze 'marketingmotor' en wij zijn blij met een partner zoals Snugger.

Attentie Attentie

Webbouwers, daar zijn er heel veel van. Ze weten vaak alles van techniek en goede sites, maar het is moeilijk om iemand te vinden die écht met je meedenkt. Bij Snugger denken ze niet alleen met je... Webbouwers, daar zijn er heel veel van. Ze weten vaak alles van techniek en goede sites, maar het is moeilijk om iemand te vinden die écht met je meedenkt. Bij Snugger denken ze niet alleen met je mee, maar geven ze ook advies als ze denken dat het anders kan/beter is. Ik vind het heel fijn dat ik kan vertrouwen op de afspraken die we maken. Deadlines worden gehaald en je krijgt snel en vriendelijk antwoord. Gewoon fijn werken met een mooie website als resultaat!

Remco van Gennip / Feest op Doek

Persoonlijke touch, verfrissende inzichten en een prettig gezicht om zaken mee te doen!

Online Roots

Snugger is de perfecte sparringspartner voor ons op technisch gebied voor Wordpress websites. Met vol overgave en snelheid gaat Bram te werk en zorgt ervoor dat je uitgebreide rapportages ontvangt... Snugger is de perfecte sparringspartner voor ons op technisch gebied voor Wordpress websites. Met vol overgave en snelheid gaat Bram te werk en zorgt ervoor dat je uitgebreide rapportages ontvangt over de werkzaamheden.
Kortom een perfect aanvulling in de werkzaamheden van Online Roots.

L.A.-DJ's

Wij werken al jaren samen met Snugger. Ze zijn communicatief vaardig, reageren snel en denken proactief met ons mee om onze website naar een hoger plan te tillen. Onze aanvragen en... Wij werken al jaren samen met Snugger. Ze zijn communicatief vaardig, reageren snel en denken proactief met ons mee om onze website naar een hoger plan te tillen. Onze aanvragen en conversiepercentage zijn aanzienlijk gestegen sinds we samenwerken met Snugger, dus ze zijn wat ons betreft elke euro waard geweest!

Le Roux Stresscounseling en Coaching

Als startende onderneming was ik op zoek naar een betrouwbare partner voor de bouw van mijn website www.ontspannenomgaanmetstress.nl. Het moest een site worden die vertrouwen uitstraalt,... Als startende onderneming was ik op zoek naar een betrouwbare partner voor de bouw van mijn website www.ontspannenomgaanmetstress.nl. Het moest een site worden die vertrouwen uitstraalt, overzichtelijk is én daarnaast ook informatief. Na een uitgebreide en prettige intake was de eerste versie van de site al bijna helemaal volgens mijn wensen. De gewenste wijzigingen werden vervolgens snel en goed doorgevoerd. En met het uiteindelijke resultaat ben ik zeer tevreden. Bram is een prettige en zeer kundige persoon om mee samen te werken en die bovendien zijn afspraken stipt nakomt. Een echte aanrader dus!

Knapzak Design

Wij zijn heel erg tevreden over het werk wat Snugger heeft geleverd. Snugger bevat een flinke dosis vakkennis en creativiteit en kunnen goed een functionele website bouwen die bij je past. Wij zijn heel erg tevreden over het werk wat Snugger heeft geleverd. Snugger bevat een flinke dosis vakkennis en creativiteit en kunnen goed een functionele website bouwen die bij je past.

Zij kwamen ook zelf met ideeën qua lay-out en vormgeving, in lijn met hoe wij het voor ogen hadden. Ook zijn wij dik tevreden over de snelle service, vragen werden snel beantwoord en supersnel opgelost.