Fijn en duidelijk contact, Alles is prima verlopen, zou ze echt aan iedereen willen aanbevelen!

Snelle service, offerte en ontruiming binnen 1 week geregeld

westerman

Zeer prettige mensen, duidelijk offerte en nette en snelle afhandeling

snel en acuraat

Arie Plugge

Buitengewoon goede communicatie. Snelle respons op vragen. Zeer vlotte ontruiming en professionele afwerking.

Zeer menselijk benadering. Zeer professioneel.Prijs kwaliteitsverhouding erg goed. Geeft goede adviezen/tips/raad.

Nel Radstake

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Werken volgens afspraak.

De vriendelijkheid en het inlevingsvermogen vind ik heel plezierig

Nel Radstake

Er wordt keurig werk afgeleverd. Alles is volgens de afspraken gedaan.

sterk punt vind ik de vriendelijkheid en het inlevingsvermogen van Mike Kleinjans.

Snelle service vriendelijke mensen!

snel en duidelijk

Flexibel en zeer behulpzaam bij het ontruimen van de woning na ovelijden.

Snelle reactie, duidelijke prijsopgave.

Snelle service, goede terugkoppeling en communicatie

We zijn super tevreden. Op zeer korte termijn kon de woning ontruimd worden. Afspraak is afspraak - geweldig. Ze zijn ook nog eens snel, super schoon en fantastisch. We zijn geweldig geholpen door...

Dat ze bellen als ze dreigen te laat te komen. Dat ze effe contact opnemen over de rekening. Accuratesse die we zeer op prijs stellen.

Fijn bedrijf wat me erg geholpen heeft met de verhuizing van mijn ouders naar zorgcentrum. Mike en zijn medewerkers zijn fijne mensen en hebben hun best gedaan om de verhuizing zo goed mogelijk te...

Het contact was vanaf het begin prettig en goed mee te overleggen en samen te werken. Ondanks dat ze niet zoveel kleine verhuizingen doen hebben ze het uitstekend gedaan