Ter beeksmode

Top

Snel vriendelijk hard werkend

Annemarie, Leiden

Het ontruimen van de woning van mijn ouders in Leiden is perfect geregeld. Kan niet anders zeggen dat de ervaring met deze woningontruimer prettig is verlopen, snelle en goede service. Ga zo door... Het ontruimen van de woning van mijn ouders in Leiden is perfect geregeld. Kan niet anders zeggen dat de ervaring met deze woningontruimer prettig is verlopen, snelle en goede service. Ga zo door snelontruiming!

Snelle service
Perfect geregeld

Benthuizen, Haarlem

Mij woning in Haarlem laten ontruimen door Snelontruiming. ben zeer tevreden met het resultaat. helemaal top! Heel snel, netjes, vriendelijk. Goede ervaring met dit woningontruiming bedrijf. Mij woning in Haarlem laten ontruimen door Snelontruiming. ben zeer tevreden met het resultaat. helemaal top! Heel snel, netjes, vriendelijk. Goede ervaring met dit woningontruiming bedrijf.

snel
netjes
professioneel

Keurig, correct. Komen afspraken na.

klantvriendelijk

Alkmaar

Mike heeft onze klus serieus uitgevoerd,
Wij zijn zelf aan de woning begonnen, helaas een woning is groter dan wij dachten,
Veel inboedel, tapijt enz. Laat dit maar over aan Mike Mike heeft onze klus serieus uitgevoerd,
Veel inboedel, tapijt enz. Laat dit maar over aan Mike
Gespecialiseerd in zijn werk , binnen 24uur een afspraak, voor een eerlijke offerte,
Mike nogmaals dank voor je goede en snelle hulp!

Afspraak, offerte, uitvoering

Fijn en duidelijk contact, Alles is prima verlopen, zou ze echt aan iedereen willen aanbevelen!

Snelle service, offerte en ontruiming binnen 1 week geregeld

westerman

Zeer prettige mensen, duidelijk offerte en nette en snelle afhandeling

snel en acuraat

Arie Plugge

Buitengewoon goede communicatie. Snelle respons op vragen. Zeer vlotte ontruiming en professionele afwerking.

Zeer menselijk benadering. Zeer professioneel.Prijs kwaliteitsverhouding erg goed. Geeft goede adviezen/tips/raad.

Nel Radstake

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Werken volgens afspraak.

De vriendelijkheid en het inlevingsvermogen vind ik heel plezierig

Nel Radstake

Er wordt keurig werk afgeleverd. Alles is volgens de afspraken gedaan.

sterk punt vind ik de vriendelijkheid en het inlevingsvermogen van Mike Kleinjans.