Snelle service vriendelijke mensen!

snel en duidelijk

Flexibel en zeer behulpzaam bij het ontruimen van de woning na ovelijden.

Snelle reactie, duidelijke prijsopgave.

Snelle service, goede terugkoppeling en communicatie

We zijn super tevreden. Op zeer korte termijn kon de woning ontruimd worden. Afspraak is afspraak - geweldig. Ze zijn ook nog eens snel, super schoon en fantastisch. We zijn geweldig geholpen door...

Dat ze bellen als ze dreigen te laat te komen. Dat ze effe contact opnemen over de rekening. Accuratesse die we zeer op prijs stellen.

Fijn bedrijf wat me erg geholpen heeft met de verhuizing van mijn ouders naar zorgcentrum. Mike en zijn medewerkers zijn fijne mensen en hebben hun best gedaan om de verhuizing zo goed mogelijk te...

Het contact was vanaf het begin prettig en goed mee te overleggen en samen te werken. Ondanks dat ze niet zoveel kleine verhuizingen doen hebben ze het uitstekend gedaan

Fred Crooy

Mijn vriendin heeft haar huis verkocht. Binnenkort is de overdracht dus moest het huis snel ontruimd worden. Gezocht naar bedrijven die dat doen. Daaronder vond ik ook Snelontruiming. Een lijstje...

Ja het zeer snel iets kunnen doen, een goede prijs, sympathieke man doet wat hij beloofd!

Respectvol. discreet, pro actief. korte respons tijd, snelle communicatie

persoonlijke aandacht. mens achter opdracht kunnen zien.

J. W. de Ruiter

Ontruiming appartement op 22 augustus j.l.

Snelle reactie en offerte, er werd meegedacht over mogelijkheden en praktische oplossingen, afspraken werden goed nagekomen, het appartement werd keurig leeg en schoongemaakt opgeleverd en achteraf lagen er nog enveloppen met oude foto's, dis tussen de spullen waren gevonden, in mijn brievenbus! Kortom, super tevreden!!

Ivonne Smit

Snel, vakkundig en netjes.

Ik kan Mike en zijn team van harte aanbevelen. Vanaf het eerste contact tot de eindafrekenening heb ik niets anders dan lof!

Wat een hoop werk heb je ons uit handen genomen en in 1 dag alles klaar, en helemaal pico bello voor de oplevering aan de woningbouwvereniging.

Bedankt, Ivonne Smit

Jane Pepe

Most outstanding service

Absolutely wonderful service. I could not have asked for more. Considerate, hard working and honest team. Took all the strain away from me at a very difficult time. I would thoroughly recommend them to anyone.