In 1 woord TOPBEDRIJF. Ging vlot en snel. Alles werd ook nog schoongemaakt. Dat had ik zelf nooit zo kunnen doen. Goede keus gemaakt. Zou echt zeker aanbevelen.

Schoonmaakservice, vlot!

Marcella

Mijn ouders moesten naar een aanleunwoning verhuizen. Geen ervaring met verhuisbedrijven. Via Google kwam ik bij meerdere bedrijven terecht. Een paar offertes laten maken en vanwege de prijs en... Mijn ouders moesten naar een aanleunwoning verhuizen. Geen ervaring met verhuisbedrijven. Via Google kwam ik bij meerdere bedrijven terecht. Een paar offertes laten maken en vanwege de prijs en beschikbaarheid op korte termijn voor dit bedrijf gekozen. Zeer zeker geen spijt van zeg. Wat een service. De hele inboedel was zo verhuisd en binnen een week zaten mijn ouders in hun nieuwe huis. Geweldig.

Service, prijs/kwaliteit, betrouwbare uitstraling

Via een vriendin van mij kwam ik in aanmerking met Snelontruiming. Ik zag er erg tegenop op te verhuizen. Ik ben alleen en al wat ouder. Maar alles verliep soepel en ik werd op mijn gemak gesteld... Via een vriendin van mij kwam ik in aanmerking met Snelontruiming. Ik zag er erg tegenop op te verhuizen. Ik ben alleen en al wat ouder. Maar alles verliep soepel en ik werd op mijn gemak gesteld door de medewerkers van het bedrijf. Vriendelijk en heel belangrijk; ze zijn met zorg met mijn spullen omgegaan. Ik ben blij dat mijn vriendin al goede ervaringen met ze had. Zou zelfs nog een keer verhuizen.

Vriendelijke mensen, leggen alles goed uit, zorgvuldig.

Nick

Heb Snelontruiming al meerdere keren gebeld toen ik op korte termijn iemand nodig had om mijn inboedel te verhuizen.
Ze maken een nette offerte en de afspraak voor de ontruiming kan snel...
Ze maken een nette offerte en de afspraak voor de ontruiming kan snel ingepland worden. Ben heel tevreden! Top bedrijf

Offerte, goede prijs, schoon.

Ron elias

Mijn moeder wou graag naar een bejaarde centrum in Amsterdam.
We hebben snelontruiming gebeld om de rest van de spullen te ontruimen in haar oude wooning.
Na bezoek van Mike werd de...
Mijn moeder wou graag naar een bejaarde centrum in Amsterdam.
Na bezoek van Mike werd de prijs van al dat werk bekend gemaakt en wij hebben zijn bedrag geaccepteerd.
De woning is nu geheel leeg en voldoet aan alle eisen van de woning vereniging.
Vakmanschap van snelontruiming ?

Eerlijk
Prijs goed
Vakkundig

Robin J.

Would recommend without hesitation
Snelontruiming was very efficient and the guys on the day were pleasant, sensitive, helpful and efficient.

They made work of clearing a...
Would recommend without hesitation

They made work of clearing a 'fullhouse' in a clear and clean in oneday. Additionally, I am particularly pleased that they aim to re-use as many items as possible for charity.

Fast . hard workers. helpful and efficient.

C J Van Veen Heiloo

Dhr Mike van snelontruiming is duidelijk iemand met veel verstand van zaken en ook goed in uitleg. snel en heldere afspraken. snelontruiming heeft het werkt erg goed uitgevoerd. mijn woning in... Dhr Mike van snelontruiming is duidelijk iemand met veel verstand van zaken en ook goed in uitleg. snel en heldere afspraken. snelontruiming heeft het werkt erg goed uitgevoerd. mijn woning in Heiloo is verkoopklaar gemaakt, netjes en schoon opgeleverd. Indien nodig maak ik een volgende keer zeker weer gebruik van hun diensten.

Zeer tevreden, telefonisch contact i.v.m prijsopgave.
Snel. Netjes en vriendelijk
Zeker een aanrader

Jansen Frans / Rijkwijk

Snelontruiming heeft de woning na het overlijden van mijn tante in Rijswijk weer in de originele staat opgeleverd . prima uitgevoerd en goede service. snel en duidelijk. Prettig contact, heel... Snelontruiming heeft de woning na het overlijden van mijn tante in Rijswijk weer in de originele staat opgeleverd . prima uitgevoerd en goede service. snel en duidelijk. Prettig contact, heel tevreden over deze woningontruiming bedrijf.

Goed bedrijf, duidelijk afspraken gemaakt en gewoon netjes nagekomen.

Wij zijn zeer tevreden met de inzet van Snelontruiming. Wij hebben een wflat woning van een overleden tante
in Amstelveen door snelontruiming laten leeg en schoonmaken.
Wij kunnen...
in Amstelveen door snelontruiming laten leeg en schoonmaken.
Wij kunnen Snelontruiming voor een woningontruiming aan iedereen aanbevelen.

Harde werker, vriendelijke man, goed resultaat.

Snelle service, vlotte ontruiming, ziet er keurig en netjes uit, kundige mensen en i.d.d. een hele ontzorging. Echt een aanrader !