Zeer nette en betrouwbaar bedrijf en personeel levert netjes en keurig volgens afspraken uitgevoerd.

Snelontruiming is zeker aan te raden mag ik het een cijfer geven dan zeker een dikke 10

betrouwbaar en zeer net bedrijf.

Adequaat geholpen bij het ontruimen van de woning van mijn schoonouders

Ze zijn erg behulpzaam en zeer betrouwbaar.

Ik heb snelontruiming ingeschakeld voor het ontruimen van de woning van mijn moeder toen ze ging verhuizen naar een verpleeghuis. De ontruiming verliep snel en soepel. Dat was voor mij en mijn... Ik heb snelontruiming ingeschakeld voor het ontruimen van de woning van mijn moeder toen ze ging verhuizen naar een verpleeghuis. De ontruiming verliep snel en soepel. Dat was voor mij en mijn moeder een zorg minder. De woning werd bezemschoon opgeleverd volgens de richtlijnen van de woningbouwvereniging.

Snel, betrouwbaar, aardig kundig

j.lor

Flexibel en betrouwbaar

flexibele instelling

Super service! Leuk en snel contact met de eigenaar van Snelontruiming en de medewerkers. Zijn bereid om te helpen met alles wat op dat moment op hun pad komt. Zeker aan te raden! Bedankt voor alles.

Service, Loyaliteit doen wat ze zeggen.

Prima ontruiming

prettig overleg

R Eveleens

Afspraken worden keurig nagekomen!

De eigenaar geeft een vertrouwd gevoelen maakt het ook waar!

QualiPhied

Ze zijn snel en komt altijd hun afspraken na

eerlijkheid, snelheid en punct

j.lor

Na een verlies snel ondersteuning gekregen.

snel en behulpzaam

Beertje50

Moesten huis i.v.m. verkoop snel ontruimen. Snelontruimen gebeld, binnen 1,5 dag was alles gedaan!

Goede service, vriendelijk en betrouwbaar!