Wij zijn zeer tevreden met de inzet van Snelontruiming. Wij hebben een wflat woning van een overleden tante
in Amstelveen door snelontruiming laten leeg en schoonmaken.
Wij kunnen...
in Amstelveen door snelontruiming laten leeg en schoonmaken.
Wij kunnen Snelontruiming voor een woningontruiming aan iedereen aanbevelen.

Harde werker, vriendelijke man, goed resultaat.

Snelle service, vlotte ontruiming, ziet er keurig en netjes uit, kundige mensen en i.d.d. een hele ontzorging. Echt een aanrader !

Werkelijk fantastisch geholpen door Mike en zijn medewerkers. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn zeer tevreden en zullen Snelontruiming van harte aanbevelen.

Snel. Zeer vriendelijk. Zeer ervaringen ontruimers.

Wij zijn al jaren tevreden over Snelontruiming woningontruiming bedrijf. Houd zich goed aan de afspraken. Altijd snel en schoon achter laten.

Meerdere complimenten van buren e.d....

Meerdere complimenten van buren e.d. gekregen over het eindresultaat.

Prima werk ! Een aanrader.

Snel schoon loyaliteit voor de klanten.

Zeer nette en betrouwbaar bedrijf en personeel levert netjes en keurig volgens afspraken uitgevoerd.

Snelontruiming is zeker aan te raden mag ik het een cijfer geven dan zeker een dikke 10

betrouwbaar en zeer net bedrijf.

Adequaat geholpen bij het ontruimen van de woning van mijn schoonouders

Ze zijn erg behulpzaam en zeer betrouwbaar.

Ik heb snelontruiming ingeschakeld voor het ontruimen van de woning van mijn moeder toen ze ging verhuizen naar een verpleeghuis. De ontruiming verliep snel en soepel. Dat was voor mij en mijn... Ik heb snelontruiming ingeschakeld voor het ontruimen van de woning van mijn moeder toen ze ging verhuizen naar een verpleeghuis. De ontruiming verliep snel en soepel. Dat was voor mij en mijn moeder een zorg minder. De woning werd bezemschoon opgeleverd volgens de richtlijnen van de woningbouwvereniging.

Snel, betrouwbaar, aardig kundig

j.lor

Flexibel en betrouwbaar

flexibele instelling

Super service! Leuk en snel contact met de eigenaar van Snelontruiming en de medewerkers. Zijn bereid om te helpen met alles wat op dat moment op hun pad komt. Zeker aan te raden! Bedankt voor alles.

Service, Loyaliteit doen wat ze zeggen.

Prima ontruiming

prettig overleg