Toen mijn man nog leefde regelde hij alles. Wij hebben geen kinderen en nu sta ik er alleen voor. Ik heb met meerde bedrijven contact opgenomen toen ik ging verhuizen. Uiteindelijk heb ik gekozen... Toen mijn man nog leefde regelde hij alles. Wij hebben geen kinderen en nu sta ik er alleen voor. Ik heb met meerde bedrijven contact opgenomen toen ik ging verhuizen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Snelontruiming. Ik zag er tegenop vreemden over de vloer te hebben. Je weet tegenwoordig niet meer wie je kan vertrouwen. Dat voelde hier meteen goed. Alles is goed verlopen.

Betrouwbaar, prettig in de omgang, snel beschikbaar.

Toen ik in mijn huurhuis kwam wonen heb ik me muren geverfd in paars. Moest helaas herstellen van woningbouw toen ik ging verhuizen. Snelontruiming heeft me geholpen met verhuizen en tegen wat extra betalen hebben ze ook mn muren gewit. Daar was ik echt effe blij mee!

Muren schilderen, ontruimen

Alles netjes volgens afspraak gegaan. Vriendelijk ook.

Pierre du Toit

Professional, on-time, friendly and excellent work quality.

As above.

Chantal / Zaandam

Afgelopen week met behulp van Snel ontruimingsbedrijf onze woning leeggehaald. In een woord TOP!
Erg gezellige ontruimers die duidelijk hun werk kennen. Prima samenwerking voor ook nog eens een prima prijs. Heel prettig bedrijf en voor ons is geen stressdag meer!

Snel betrouwbare en gezillige mensen

Terbeeks mode

Snel Accuraat Afspraak nakomen alles schoon opleveren

Top bedrijf alles wat ze zeggen doen ze

Dien Mars

Na telefonisch contact of een aanvraag voor een vrijblijvende offerte snel een afspraak gemaakt met Mike Kleinjans van Snelontruiming, hij kwam langs in de woning om een offerte te maken voor de... Na telefonisch contact of een aanvraag voor een vrijblijvende offerte snel een afspraak gemaakt met Mike Kleinjans van Snelontruiming, hij kwam langs in de woning om een offerte te maken voor de ontruiming van de woning van mijn oma, de prijs was scherp en het kon gelukkig op korte termijn gedaan worden, snelontruiming bedankt!

Kan snelontruiming van harte aanbevelen

J.Ernsten

Een zeer attent bedrijf die de afspraken voor 100% nakomen.
De naam Snelontruiming maken ze dubbel en dwars waar.

Ook de prijs is een aanrader waard.

Werken zeer snel en netjes.
Na afloop ziet alles er heel schoon uit.
Vriendelijke mensen !

Maartje Groenentwout, Amsterdam

De heer Kleinjans kwam voor de offerte. Hij coordineerde de ontruiming. Een aardige, kundige man. Wij waren ook gecharmeerd van de vrouw van de heer Kleinjans. Wat een keiharde werker. Je kan zien... De heer Kleinjans kwam voor de offerte. Hij coordineerde de ontruiming. Een aardige, kundige man. Wij waren ook gecharmeerd van de vrouw van de heer Kleinjans. Wat een keiharde werker. Je kan zien dat ze als team op elkaar ingespeeld zijn. Ze hoeven maar een paar woorden te wisselen en alles loopt op rolletjes. Onze spullen werden met hun eigen verhuislift naar beneden gebracht. Een bedrijf waar wij heel blij mee waren.

Snel en vriendelijk!

In 1 woord TOPBEDRIJF. Ging vlot en snel. Alles werd ook nog schoongemaakt. Dat had ik zelf nooit zo kunnen doen. Goede keus gemaakt. Zou echt zeker aanbevelen.

Schoonmaakservice, vlot!