Snel, vakkundig is onze hele huis en garage volledig leeg geruimd,
Top,!

Mike bedankt!

Betrouwbaar, snel, komt afspraken na

Snelontruiming is een bedrijf waar je op kunt rekenen. Heb je iets wat leeggehaald moet worden bel snelontruiming en alles wordt snel en perfect voor je geregeld.

Snel, perfect, schoon en een nette prijs voor de kosten.

Mijn zus was zwanger en woonde in een te klein appartement. Ze kon ineens een ander huis krijgen. Door haar zwangerschap was ze moe en verhuizen was eigen wat veel voor haar. Wij als familie hebben... Mijn zus was zwanger en woonde in een te klein appartement. Ze kon ineens een ander huis krijgen. Door haar zwangerschap was ze moe en verhuizen was eigen wat veel voor haar. Wij als familie hebben gedaan wat we konden, maar Snelontruiming heeft er voor gezorgd dat haar spullen netjes verhuisd werden. Alle baby spullen werden netjes overgebracht naar de nieuwe woning. Wat een opluchting voor de hele familie! Dank.

Netjes, snelle service, schoon, goed bereikbaar.

Toen mijn man nog leefde regelde hij alles. Wij hebben geen kinderen en nu sta ik er alleen voor. Ik heb met meerde bedrijven contact opgenomen toen ik ging verhuizen. Uiteindelijk heb ik gekozen... Toen mijn man nog leefde regelde hij alles. Wij hebben geen kinderen en nu sta ik er alleen voor. Ik heb met meerde bedrijven contact opgenomen toen ik ging verhuizen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Snelontruiming. Ik zag er tegenop vreemden over de vloer te hebben. Je weet tegenwoordig niet meer wie je kan vertrouwen. Dat voelde hier meteen goed. Alles is goed verlopen.

Betrouwbaar, prettig in de omgang, snel beschikbaar.

Toen ik in mijn huurhuis kwam wonen heb ik me muren geverfd in paars. Moest helaas herstellen van woningbouw toen ik ging verhuizen. Snelontruiming heeft me geholpen met verhuizen en tegen wat extra betalen hebben ze ook mn muren gewit. Daar was ik echt effe blij mee!

Muren schilderen, ontruimen

Alles netjes volgens afspraak gegaan. Vriendelijk ook.

Pierre du Toit

Professional, on-time, friendly and excellent work quality.

As above.

Chantal / Zaandam

Afgelopen week met behulp van Snel ontruimingsbedrijf onze woning leeggehaald. In een woord TOP!
Erg gezellige ontruimers die duidelijk hun werk kennen. Prima samenwerking voor ook nog eens een prima prijs. Heel prettig bedrijf en voor ons is geen stressdag meer!

Snel betrouwbare en gezillige mensen

Terbeeks mode

Snel Accuraat Afspraak nakomen alles schoon opleveren

Top bedrijf alles wat ze zeggen doen ze

Dien Mars

Na telefonisch contact of een aanvraag voor een vrijblijvende offerte snel een afspraak gemaakt met Mike Kleinjans van Snelontruiming, hij kwam langs in de woning om een offerte te maken voor de... Na telefonisch contact of een aanvraag voor een vrijblijvende offerte snel een afspraak gemaakt met Mike Kleinjans van Snelontruiming, hij kwam langs in de woning om een offerte te maken voor de ontruiming van de woning van mijn oma, de prijs was scherp en het kon gelukkig op korte termijn gedaan worden, snelontruiming bedankt!

Kan snelontruiming van harte aanbevelen