Peggy de Haas

Snelle service, prima offerte en geen gedoe

spullen netjes weggehaald zoveel mogelijk hergebruik zoals gewenst , super!

Heel fijn en snel alles geregeld!

Correct en alles snel afgehandeld

Roeland

Prettige samenwerking en contact met Mike. De ontruiming ging snel en geheel volgens afspraak. De woning werd keurig netjes leeg en bezemschoon opgeleverd. Ik werd tijdens de ontruiming op de hoogte... Prettige samenwerking en contact met Mike. De ontruiming ging snel en geheel volgens afspraak. De woning werd keurig netjes leeg en bezemschoon opgeleverd. Ik werd tijdens de ontruiming op de hoogte gehouden van de voortgang dmv foto's.

Zeer servicegericht, flexibele opstelling en afspraak is afspraak.

j lor

Goede snelle ontruiming

vriendelijk en duidelijk

Antiquariaat Junk/Jeanne van Bruggen

Wij hebben het bedrijf van Mike Kleinjans, Snelontruiming, 2 x gebruikt voor het ontruimen van de woningen van dierbaren. Mike en de mensen van zijn bedrijf zijn heel empathisch en denken mee,... Wij hebben het bedrijf van Mike Kleinjans, Snelontruiming, 2 x gebruikt voor het ontruimen van de woningen van dierbaren. Mike en de mensen van zijn bedrijf zijn heel empathisch en denken mee, gooien niet zo maar spullen weg.
Er wordt echt goed gekeken naar wat er weg gaat en wat misschien nog een emotionele waarde heeft.

Hele fijne vriendelijke mensen.
Harde werkers, maar geen ruwheid, integendeel.
Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zij hebben uitstekend geholpen toen de nood aan de man was.

Snel, efficiënt en betrouwbaar!

Zij hebben uitstekend geholpen toen de nood aan de man was.

Snel, efficiënt en betrouwbaar!

Vorig jaar moest ik verhuizen en had alles al ingepakt. Had eerste de beste gebeld. Slechte ervaring mee. Nu hoorde ik van mijn buurman van Snelontruiming. Er werd meteen opgenomen toen ik belde. Ze... Vorig jaar moest ik verhuizen en had alles al ingepakt. Had eerste de beste gebeld. Slechte ervaring mee. Nu hoorde ik van mijn buurman van Snelontruiming. Er werd meteen opgenomen toen ik belde. Ze kwamen langs voor een offerte en het voelde goed. Het hele proces is soepel verlopen. Ik zou ze zelf weer bellen bij een verhuisklus. De prijs was zeker in verhouding met de geleverde kwaliteit. Ze weten wat ze doen bij dit bedrijf.

Offerte, betrouwbaar, maken schoon, professioneel

Ook alle grote antieken kasten die ik van mijn opa en oma heb gekregen werden zonder beschadigingen naar mijn nieuwe huis gebracht. Niks was te veel voor ze. Alles deden ze en met zorg. Ik kon erop... Ook alle grote antieken kasten die ik van mijn opa en oma heb gekregen werden zonder beschadigingen naar mijn nieuwe huis gebracht. Niks was te veel voor ze. Alles deden ze en met zorg. Ik kon erop vertrouwen dat het gebeurde. Ik ben blij dat de spullen die voor mij grote emotionele waarden hebben goed in hun nieuwe huis staan, alsof ze er altijd al gestaan hebben.

Gaan met zorg om met antieke spullen.

Mathieu

Zelfs de inhoud van mijn vaders berging en schuur werden netjes ontruimd en de ruimtes goed achtergelaten toen hij moest verhuizen. Hij had zo veel opgeslagen. Ik dacht help hoe ga ik dat aanpakken.... Zelfs de inhoud van mijn vaders berging en schuur werden netjes ontruimd en de ruimtes goed achtergelaten toen hij moest verhuizen. Hij had zo veel opgeslagen. Ik dacht help hoe ga ik dat aanpakken. Het enige wat ik hoefde te doen was contact opnemen, offerte laten maken en de afspraak voor de ontruiming in te plannen. Mijn vader, die niet makkelijk complimenten geeft, was ook erg te spreken over dit bedrijf. Een aanrader.

Offerte, ook voor schuur en kelder, goede prijs