Wilhelmina

Kamer in bejaardenhuis laten leegmaken na het overlijden van de bewoner zatten wij met de opgave om de kamer binnen een week op te leveren gelukkig bracht snelontruiming uitkomst en was alles in een... Kamer in bejaardenhuis laten leegmaken na het overlijden van de bewoner zatten wij met de opgave om de kamer binnen een week op te leveren gelukkig bracht snelontruiming uitkomst en was alles in een telefoontje geregeld

pluspunten snel en duidelijk geen zorgen !

Hans

Prima ontruimt, bedankt hoor !

snelle service , vriendelijke man

Wat ze zeggen doen ze
Perfect

j.lor

Snelle ontruiming en nette afhandeling

goede service

Mevrouw uit Noordwijk

Mijn Oma moest helaas verhuizen van een aanleunwoning naar een afdeling in een verzorging huis. de ontruiming van de aanleunwoning en het verhuizen naar de kamer in het verzorgingshuis hebben wij... Mijn Oma moest helaas verhuizen van een aanleunwoning naar een afdeling in een verzorging huis. de ontruiming van de aanleunwoning en het verhuizen naar de kamer in het verzorgingshuis hebben wij door snelontruiming laten uitvoeren.
De afspraak was snel gemaakt en de verhuizing / ontruiming verliep zorgeloos, wij zijn erg tevreden. Zeker in een tijd van veel zorgen en stress was dit voor ons de oplossing en juiste keuze, snel bedankt !

Snel, vriendelijk en menselijk super!

John

Great service, quickly and I am very satisfied, Thanks again Mike !

Great service

Truus Bakker

Snelontruiming is uitstekend. Het huis leeg moet worden opgeleverd. Mike heeft alles voor ons SNEL geregeld. woningontruiming (met spoed) in 1 dag echt alles netjes schoon opgeleverd. ik ben heel... Snelontruiming is uitstekend. Het huis leeg moet worden opgeleverd. Mike heeft alles voor ons SNEL geregeld. woningontruiming (met spoed) in 1 dag echt alles netjes schoon opgeleverd. ik ben heel tevreden met de service van snelontruiming en ik zal dit bedrijf zeker aanraden aan familie en vrienden.

Snel, voldoen informatie, netjes en professioneel ontruiming bedrijf

Annamarie , Amstelveen

Hierbij wil ik graag Mike bedanken voor snelle leegruimen van het huis van mijn ouders in Amstelveen. Alles keurig geregeld. Nette bedrijf. Goede woningontruiming dienst voor een prima prijs. Kan... Hierbij wil ik graag Mike bedanken voor snelle leegruimen van het huis van mijn ouders in Amstelveen. Alles keurig geregeld. Nette bedrijf. Goede woningontruiming dienst voor een prima prijs. Kan het iedereen aanraden, en tot volgende keer!

met vriendelijke groet,
Annamarie

snel. prima prijs en heel netjes

Annamarie , Amstelveen

met vriendelijke groet,
Annamarie

snel. prima prijs en heel netjes

Els Bakker

Nadat enige tijd geleden het huis van mijn ouders leeg kwam te staan hebben wij door snelontruiming de inboedel laten verwijderen, nu is het huis verkocht en gaat snelontruiming de rest van de... Nadat enige tijd geleden het huis van mijn ouders leeg kwam te staan hebben wij door snelontruiming de inboedel laten verwijderen, nu is het huis verkocht en gaat snelontruiming de rest van de woning ontruimen.

De woningontruiming wordt snel en goed uitgevoerd!