Voordat ik verhuisde woonde ik in een huis met drie verdiepingen en een zolder. Snelontruiming heeft alles verhuisd en dat met 30 graden buiten. Ze moeten meerdere keren rijden naar de nieuwe... Voordat ik verhuisde woonde ik in een huis met drie verdiepingen en een zolder. Snelontruiming heeft alles verhuisd en dat met 30 graden buiten. Ze moeten meerdere keren rijden naar de nieuwe locatie en ook alles wat weggegooid kon worden hebben ze voor me naar de vuilstort gebracht. Wat een kanjers werken hier. Petje af voor het doorzettingsvermogen.

Brengen ook al het afval naar de stort

Me huisdieren en ik moesten weg uit de woning. Mn konijnenhokken en alle spullen van de honden werden ook mee verhuisd met de vrachtwagen. Zelf hoefde ik alleen maar met de dieren naar het nieuwe... Me huisdieren en ik moesten weg uit de woning. Mn konijnenhokken en alle spullen van de honden werden ook mee verhuisd met de vrachtwagen. Zelf hoefde ik alleen maar met de dieren naar het nieuwe huis te rijden. Ze hielpen me ook nog met het monteren van de hokken en het kennel in de tuin. Me huis werd ook schoongemaakt door een van de mensen. Het heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.

Alles in vrachtwagen, snel, schoon.

Betrouwbaar echtpaar die goed werk leveren. Geen kritiekpunten kan ik verzinnen. Gewoon goed. Zou ze weer bellen als ik een verhuisbedrijf nodig heb!

Geen op of aanmerkingen op werkwijze. Gewoon goed.

Niek

Ik werk wel meer samen met ontruimers voor mijn werk, soms ben je genoodzaakt een ander in te schakelen en dat valt eigenlijk altijd tegen. Bij snelontruiming kan ik er blindelings op vertrouwen dat... Ik werk wel meer samen met ontruimers voor mijn werk, soms ben je genoodzaakt een ander in te schakelen en dat valt eigenlijk altijd tegen. Bij snelontruiming kan ik er blindelings op vertrouwen dat de woning die ontruimd moet worden met respect en volgens mijn aanwijzigingen ontruimd wordt. Het is zeker een pre dat ze niet met containers voor de deur staan, zodat de buren niet mee kunnen kijken. Dat gaat bij andere bedrijven wel anders. Zeker een aanrader als u op zoek bent naar een goede ontruimer.

Geen containers voor de deur. Maken ook schoon.

R. van Veen

Ze hebben voor mij een bovenwoning ontruimd waar ik uitermate tevreden over ben.

Doen volledig hun naam eer aan.

Pand was snel ontruimd, en netjes achter gelaten

Goede communicatie, en vlotte afhandeling

Wilhelmina

Kamer in bejaardenhuis laten leegmaken na het overlijden van de bewoner zatten wij met de opgave om de kamer binnen een week op te leveren gelukkig bracht snelontruiming uitkomst en was alles in een... Kamer in bejaardenhuis laten leegmaken na het overlijden van de bewoner zatten wij met de opgave om de kamer binnen een week op te leveren gelukkig bracht snelontruiming uitkomst en was alles in een telefoontje geregeld

pluspunten snel en duidelijk geen zorgen !

Hans

Prima ontruimt, bedankt hoor !

snelle service , vriendelijke man

Wat ze zeggen doen ze
Perfect

j.lor

Snelle ontruiming en nette afhandeling

goede service