j Van der Raad

Dienstverlening is uitermate correct

Het luisteren naar de wensen en rekening houden met emoties die bij een woning ontruiming mee spelen.

Dit bedrijf heeft tijdens de ontruiming extra hulp geboden bij diensten die niet in de offerte stonden en niet "van hen verwacht hoefden te worden". Ik heb dit actief meedenken als een toegevoegde... Dit bedrijf heeft tijdens de ontruiming extra hulp geboden bij diensten die niet in de offerte stonden en niet "van hen verwacht hoefden te worden". Ik heb dit actief meedenken als een toegevoegde betrokkenheid ervaren. De communicatie is ronduit goed te noemen, ze hebben steeds het belang van de klant centraal gesteld. Ze waren vlot en kwamen alle gemaakte afspraken na.

Laagdrempelig (makkelijk te benaderen, direct contact), duidelijk, sterk in communicatie, extra service.

Michon Askamp totaalonderhoud

Goede afspraken, keurig nagekomen.
Zo kan het ook..

Goed bereikbaar

Prima team mensen, in 1 dag echt alles schoon opgeleverd!

betrouwbaar, netjes

els ter beek

Perfect

perfect ee aanrader

marjolein

Prima!!

flexibel, vriendelijk, zeer bekwame medewerkers!

Alan

Uitstekend bedrijf, met goede en snelle service. Binnen 1 dag hebben ze de woning van mijn moeder volledig ontruimd. De woningbouwvereniging stuurde een bos bloemen wegens de goede oplevering.

Het bedrijf reageerde snel op mijn vraag, een afspraak was snel gemaakt. We hebben goed overleg gevoerd in de woning waarbij we afspraken hebben gemaakt over de opdracht. Het team van medewerkers... Het bedrijf reageerde snel op mijn vraag, een afspraak was snel gemaakt. We hebben goed overleg gevoerd in de woning waarbij we afspraken hebben gemaakt over de opdracht. Het team van medewerkers die op de dag van de ontruiming langskwamen hebben keihard en zorgvuldig gewerkt. s Avonds om 21.00 was de klus geklaard.

Professioneel bedrijf

Vakkundig personeel, volledige ontruiming tot in detail uitgevoerd, prettige en open communicatie