Werkt erg netjes en is zeer flexibel. Een prettige organisatie om in te schakelen voor een goede prijs.

Resultaat!

Dank jullie voor de zeer snelle service bij het ontruimen van het huis van mijn broer. Binnen enkele dagen was alles geregeld via een fijn contact met jullie. Begripvol, discreet en adviserend. Van... Dank jullie voor de zeer snelle service bij het ontruimen van het huis van mijn broer. Binnen enkele dagen was alles geregeld via een fijn contact met jullie. Begripvol, discreet en adviserend. Van de huurinstelling van het huis kreeg ik ook nog complimenten voor de wijze waarop alles verwijderd is! Kortom ; Petje af en dank voor het meeleven etc..!

zie tekst

Helga Henze

Wir mußten die Wohnung in Holland von Deutschland aus räumen lassen. Das war mit dieser Firma sehr unkompliziert, denn wir konnten den Schlüssel an die Firma senden und alles wurde zu unserer... Wir mußten die Wohnung in Holland von Deutschland aus räumen lassen. Das war mit dieser Firma sehr unkompliziert, denn wir konnten den Schlüssel an die Firma senden und alles wurde zu unserer größten Zufriedenheit erledigt. Es wurde schnell und sauber geräumt und die Wohnung in sauberen Zustand verlassen. Die Verständigung war sehr einfach, denn Mike Kleinjans spricht deutsch. Wir können diese Firma sehr empfehlen.

Sehr vertrauenswürdig und einfache Kommunikation

Snelontruiming heeft mijn schuren en een deel van huisraad snel en vakkundig ontruimd/leeggemaakt in verband met verhuizing en verkoop van de woning.

Meedenken en vriendelijkheid.

In Januarie 2015 heeft snelontruiming voor ons een appartement in Naarden ontruimd, schoongemaakt en laten schilderen.
Alles keurig volgens afspraak. Woning is spic en span opgeleverd , prima...
Alles keurig volgens afspraak. Woning is spic en span opgeleverd , prima werk complimenten !

Alles keurig volgens afspraak , prettig contact en klus was snel geklaard.

Ron

Helemaal goed! Mike bedankt

De ontruiming was snel geregeld!

Fontein

Uitstekende snelle service

Bedrijf acteert snel en staan voor je klaar

Maarjte

Gebeld, en binnen een paar dagen was de klus waar wij zo tegenop zagen al geklaard!

Snelle en vriendelijke service!

hoogvliet bv

Communicatief

Alles was prima geregeld. Complimenten.

Alle moeite werd gedaan om alles zo snel mogelijk (datum) te regelen en uit te voeren.
Communicatie verliep prima.