Zeer goede ervaringen

Snelle en correcte uitvoering van de verstrekte opdrachten. Tussentijdse aanpassingen in - en aanvullingen op de overeengekomen werkzaamheden zijn mogelijk, zonder veel extra overleg en vooral... Snelle en correcte uitvoering van de verstrekte opdrachten. Tussentijdse aanpassingen in - en aanvullingen op de overeengekomen werkzaamheden zijn mogelijk, zonder veel extra overleg en vooral kosten.

Maarten van Damme

Prima, zorgvuldig, flink tempo, hard gewerkt, zeer flexibel en klantgericht, prettig contact

Zie boven

Rob

Door diverse persoonlijke omstandigheden was mijn huis veranderd in een vuilnisbelt. Na enkele weken zelf geprobeerd te hebben de rommel op te ruimen kwam ik tot de conclusie dat dit mij in mijn... Door diverse persoonlijke omstandigheden was mijn huis veranderd in een vuilnisbelt. Na enkele weken zelf geprobeerd te hebben de rommel op te ruimen kwam ik tot de conclusie dat dit mij in mijn eentje niet ging lukken. Het was gewoonweg te veel. Via Google kwam ik terecht op www.snelontruiming.nl. Na een prettig telefoongesprek met Mike, al redelijk laat op de avond, werd een afspraak gemaakt om twee dagen later, in het weekend, 100 kilometer verderop, mijn huis weer terug te brengen in de staat zoals ik haar betrok. Flexibiliteit ten top dus.
Op zaterdagochtend stond Mike met twee crewleden voor de deur. De handen gingen direct uit de mouwen! Het resultaat was verbluffend! Mike en zijn collega’s hebben ontzettend hard gewerkt om de grote hoeveelheden afval te verwijderen, alle meubels schoon te maken, ramen/kozijnen te wassen, vloeren te stofzuigen/reinigen, de badkamer en het toilet te reinigen enzovoort enzovoort.
Mijn bed bleek dusdanig versleten dat er een nieuw matras moest komen. Mike is dusdanig flexibel dat hij dat direct met mij heeft geregeld door met de vrachtauto een nieuw matras te gaan halen.
Na ongeveer negen uur aan keihard werken was al het afval verwijderd en had ik daar ook geen omkijken meer naar, Mike voert dat voor je af. Ook waren alle meubels, vloeren, ramen en sanitair perfect gereinigd.
Last but not least zijn Mike en zijn medewerkers geen seconde verwijtend geweest maar hebben ze begrip getoond; ze kijken echt naar de mens achter de rommel. Dat is erg fijn omdat je je nogal schaamt als je er zo’n puinhoop van hebt gemaakt. Mike en zijn mensen weten dat dit iedereen kan overkomen. Los van alles zijn het ook gewoon toffe mensen.
Omdat Snelontruiming zo’n super werk heeft afgeleverd heb ik Mike twee dagen later al een gedeelte van mijn gelijmde vloerbedekking laten verwijderen. Ook weer niets te klagen. Ze doen hun werk zo goed dat je niet nadenkt of je voor Mike kiest, maar wanneer.
Ik kan Snelontruiming aan iedereen aanbevelen die na een moeilijke periode schoon schip wil maken in zijn of haar woning. Het is elke euro dubbel en dwars waard, naast dat er al een scherpe prijs werd gerekend voor een ad hoc klus in het weekeinde.

- Zeer flexibel, staan direct voor je klaar (donderdagavond gebeld, zaterdagochtend aan de slag)
- Scherpe prijs voor de geleverde diensten
- Begripvol, niet verwijtend, vriendelijk,...
- Scherpe prijs voor de geleverde diensten
- Begripvol, niet verwijtend, vriendelijk, betrokken en deskundig team
- Geen probleem om een stapje verder te gaan voor de klant
- 100% kwaliteit, tevredenheid gegarandeerd

Laura van den Berg (Frankrijk)

Ik kan dit bedrijf erg aanbevelen. Mijn moeder is onverwacht overleden. Omdat ik in het buitenland woon, haar (huur)flat zeer snel ontruimd moest worden en de sleutel ingeleverd, en ik geen tijd had... Ik kan dit bedrijf erg aanbevelen. Mijn moeder is onverwacht overleden. Omdat ik in het buitenland woon, haar (huur)flat zeer snel ontruimd moest worden en de sleutel ingeleverd, en ik geen tijd had om langere tijd in Nederland te verblijven om dat alles te regelen, had ik een bedrijf nodig dat snel en betrouwbaar was. Ik heb Snelontruiming gekozen: eerst vanwege hun presentatie op hun website, en daarna vanwege het snelle en correcte contact waarin we meteen een datum op korte termijn konden afspreken. Ook hun prijs was zeer correct.

Mijn keuze bleek meer dan juist te zijn. Mike Kleinjans en zijn equipe hebben de flat binnen no time netjes ontruimd. Bij de voor-inspectie dezelfde van de verhuurder bleek dat er ook nog behang af moest (op zijn minst 3 lagen dik), en een paar kleine dingen. Ik moest echter de volgende dag al terugkeren naar huis, en heb daarom gevraagd of Snelontruiming daar wellicht ook voor kon zorgen. Dat konden ze, en hoe! Ik heb ook het sleutel voor de definitieve aflevering bij hen kunnen achterlaten. Het resultaat? Het rapport van de verhuurder dat de woning correct opgeleverd was. Aangezien mijn moeder er ruim 40 jaar in gewoond heeft, een top prestatie!

En zo was het hele ontruimingsproces binnen 6 dagen geregeld: de flat en berging ontruimd, behang er netjes afgehaald, schoongemaakt, aanmerkingen van de voorinspectie in orde gemaakt, sleutel ingeleverd en de definitieve inspectie van de woning verhuurder met groot success afgerond.

Een woning ontruimen van een nabestaande is nooit prettig, maar dankzij Mike en zijn team is het een zeer positieve ervaring geworden. Het was echt erg fijn dat ik vanuit het buitenland kon overleggen, en met gerust hart alles aan hen kon overlaten. Mike heeft regelmatig foto's gestuurd en vooral de nazorg heb ik als erg prettig ervaren. Een pluim voor Snelontruiming dus!

Snelle bereikbaarheid
Snel (kunnen) handelen
Professionaliteit
Flexibiliteit
bereidheid om extra moeite voor de klant te doen en het ook daadwerkelijk te doen Snelle bereikbaarheid
Snel (kunnen) handelen
Professionaliteit
Flexibiliteit
Vriendelijkheid

Erik Neuteboom

Via Google kwam ik bij dit bedrijf na plotseling overlijden van mijn vader met vol overvol huurhuis aan spullen. Geen moment spijt van gehad, integendeel, bijzonder blij met communicatie, overleg en... Via Google kwam ik bij dit bedrijf na plotseling overlijden van mijn vader met vol overvol huurhuis aan spullen. Geen moment spijt van gehad, integendeel, bijzonder blij met communicatie, overleg en het eindresultaat, erg prettig en professioneel allemaal!

Prettige communicatie, professionele uitstraling website, samenwerking met andere bedrijven

chantal

In de moeilijke tijd een fijne en begripvolle medewerking...

Goede communicatie, voor de offerte en tijdens het werk...

Zeer goed, snel, binnen 1 dag weer een nieuwe woning

Wij willen de mensen van Snel ontruiming hartelijke dank voor hun professionele hulp
Top mannen, bedankt namens de familie

Prettige, vriendelijke mensen die de woning keurig en schoon opleveren.

flexibel bedrijf, prettige samenwerking, eerlijk.

Altijd op korte termijn beschikbaar, flexibel en klantgericht. Werkt snel, netjes en zeer secuur. Prettige medewerkers. Nooit wat op aan te merken!

Flexibel. Op korte termijn beschikbaar. Netjes. Schoon. Klantvriendelijk. Werkt snel.

Werkt erg netjes en is zeer flexibel. Een prettige organisatie om in te schakelen voor een goede prijs.

Resultaat!