We hebben goede ervaring met Snelontruiming. We hebben contact gehad en overlegd wat er moest gebeuren. Alles is precies gedaan zoals besproken het zoals door eigenaar huis was gevraagd, de... We hebben goede ervaring met Snelontruiming. We hebben contact gehad en overlegd wat er moest gebeuren. Alles is precies gedaan zoals besproken het zoals door eigenaar huis was gevraagd, de oplevering ging perfect er was geen enkele op of aanmerking van de verhuurder.

Ik ben erg tevreden over de wijze van communiceren en het nakomen van gemaakte afspraken. Een daarvan was snel en goed ontruimen. En dat is naar grote tevredenheid gelukt.

R.winkel

Ervaring na de eerste keer is super verlopen, medewerkers zijn snel,erg vriendelijk en vakkundig.
Communicatie was duidelijk.

Ze werken in rap tempo! Van a tot z was goed gepland en uitgevoerd.

Ontruiming van ouderlijk huis

klus snel geklaard

p.d visser

Aardige mensen, leveren netjes werk af. woningbouw was er erg over te spreken.

Duidelijke communicatie en prijs kwaliteit verhouding prima.afspraak op zeer korte termijn

john sliep

Ik heb het bedrijf snelontruiming als heel prettig ervaren, er wel snel en meedenkend gereageerd. Offerte werdt ter plaatsen opgegeven en de daarbij behorende afspraak, door omstandigheden moest... Ik heb het bedrijf snelontruiming als heel prettig ervaren, er wel snel en meedenkend gereageerd. Offerte werdt ter plaatsen opgegeven en de daarbij behorende afspraak, door omstandigheden moest datum van ontruiming verplaatst worden en dat was geen probleem. Na een mailtje werd er een nieuwe afspraak gemaakt en huis was de zelfde week nog leeg. Dus kan niet meer zeggen dat is het goed is gegaan huis was leeg volgens offerte niets op aan te merken.

Meedenkend
flexibel
snel
vriendelijk en oprecht

M.C.Torenvlied

Snel, degelijk, vriendelijk, klantvriendelijk, klantgericht, hulpvaardig, communicatief, doelgerict, kortom wat valt er nog meer te zeggen.

zie de hierboven omschreven eigenschappen

Brejaart R

Zie sterke punten.

Snelheid van de ontruiming , de communicatie en het schoon achterlaten van de woning is buitengewoon goed.
Nette en beleefde medewerkers. Goede sfeer tijdens de ontruiming.

M.S. Schutte-Budding

Nadat ik contact gezocht had was alles in record tijd geregeld, zonder moeite, eerst verhuizen en toen zo snel mogelijk ontruimen, ook de inschatting van de kosten waren correct.

Ik was blij dat de spullen nog voor een goed doel beschikbaar waren en wat me het meest verbaasde dat er zelfs noch werd schoongemaakt, keuken badkamer en alle kozijnen zijn schoon opgeleverd.
In éen woord geweldig.

Majatka de Jong-van Schaick

Mike en zijn team zijn zeer bekwaam en goedgeorganiseerd.
Mike en zijn team zijn zeer bekwaam en goedgeorganiseerd.
Na ons eerste gesprek met Mike, ivm offerte maken, hadden we een goed gevoel. Hij droeg zelf ook ideeën aan, iets waar wij zelf niet aan dachten wegens een moeilijke periode waar we op dat moment doorgingen.
Ze hebben alles goed afgeleverd (opgeruimd in dit geval) en ook in de afgesproken tijdsbestek. Ondanks de drukke periode waar het bedrijfje zich momenteel bevindt. Ook het contact was als zeer prettig ervaren (het kwam ons echt gemeend over). Wij zullen Mike en zijn team dan ook bij andere promoten.

Doorverwijzen naar andere collega's in het vak (loodgieter/ stucador/ ed) die ons ook verder kon helpen, aangezien wij niet uit de buurt kwamen.