Laura van den Berg (Frankrijk)

Ik kan dit bedrijf erg aanbevelen. Mijn moeder is onverwacht overleden. Omdat ik in het buitenland woon, haar (huur)flat zeer snel ontruimd moest worden en de sleutel ingeleverd, en ik geen tijd had... Ik kan dit bedrijf erg aanbevelen. Mijn moeder is onverwacht overleden. Omdat ik in het buitenland woon, haar (huur)flat zeer snel ontruimd moest worden en de sleutel ingeleverd, en ik geen tijd had om langere tijd in Nederland te verblijven om dat alles te regelen, had ik een bedrijf nodig dat snel en betrouwbaar was. Ik heb Snelontruiming gekozen: eerst vanwege hun presentatie op hun website, en daarna vanwege het snelle en correcte contact waarin we meteen een datum op korte termijn konden afspreken. Ook hun prijs was zeer correct.

Mijn keuze bleek meer dan juist te zijn. Mike Kleinjans en zijn equipe hebben de flat binnen no time netjes ontruimd. Bij de voor-inspectie dezelfde van de verhuurder bleek dat er ook nog behang af moest (op zijn minst 3 lagen dik), en een paar kleine dingen. Ik moest echter de volgende dag al terugkeren naar huis, en heb daarom gevraagd of Snelontruiming daar wellicht ook voor kon zorgen. Dat konden ze, en hoe! Ik heb ook het sleutel voor de definitieve aflevering bij hen kunnen achterlaten. Het resultaat? Het rapport van de verhuurder dat de woning correct opgeleverd was. Aangezien mijn moeder er ruim 40 jaar in gewoond heeft, een top prestatie!

En zo was het hele ontruimingsproces binnen 6 dagen geregeld: de flat en berging ontruimd, behang er netjes afgehaald, schoongemaakt, aanmerkingen van de voorinspectie in orde gemaakt, sleutel ingeleverd en de definitieve inspectie van de woning verhuurder met groot success afgerond.

Een woning ontruimen van een nabestaande is nooit prettig, maar dankzij Mike en zijn team is het een zeer positieve ervaring geworden. Het was echt erg fijn dat ik vanuit het buitenland kon overleggen, en met gerust hart alles aan hen kon overlaten. Mike heeft regelmatig foto's gestuurd en vooral de nazorg heb ik als erg prettig ervaren. Een pluim voor Snelontruiming dus!

Snelle bereikbaarheid
Snel (kunnen) handelen
Professionaliteit
Flexibiliteit
bereidheid om extra moeite voor de klant te doen en het ook daadwerkelijk te doen Snelle bereikbaarheid
Snel (kunnen) handelen
Professionaliteit
Flexibiliteit
Vriendelijkheid

Erik Neuteboom

Via Google kwam ik bij dit bedrijf na plotseling overlijden van mijn vader met vol overvol huurhuis aan spullen. Geen moment spijt van gehad, integendeel, bijzonder blij met communicatie, overleg en... Via Google kwam ik bij dit bedrijf na plotseling overlijden van mijn vader met vol overvol huurhuis aan spullen. Geen moment spijt van gehad, integendeel, bijzonder blij met communicatie, overleg en het eindresultaat, erg prettig en professioneel allemaal!

Prettige communicatie, professionele uitstraling website, samenwerking met andere bedrijven

chantal

In de moeilijke tijd een fijne en begripvolle medewerking...

Goede communicatie, voor de offerte en tijdens het werk...

Zeer goed, snel, binnen 1 dag weer een nieuwe woning

Wij willen de mensen van Snel ontruiming hartelijke dank voor hun professionele hulp
Top mannen, bedankt namens de familie

Prettige, vriendelijke mensen die de woning keurig en schoon opleveren.

flexibel bedrijf, prettige samenwerking, eerlijk.

Altijd op korte termijn beschikbaar, flexibel en klantgericht. Werkt snel, netjes en zeer secuur. Prettige medewerkers. Nooit wat op aan te merken!

Flexibel. Op korte termijn beschikbaar. Netjes. Schoon. Klantvriendelijk. Werkt snel.

Werkt erg netjes en is zeer flexibel. Een prettige organisatie om in te schakelen voor een goede prijs.

Resultaat!

Dank jullie voor de zeer snelle service bij het ontruimen van het huis van mijn broer. Binnen enkele dagen was alles geregeld via een fijn contact met jullie. Begripvol, discreet en adviserend. Van... Dank jullie voor de zeer snelle service bij het ontruimen van het huis van mijn broer. Binnen enkele dagen was alles geregeld via een fijn contact met jullie. Begripvol, discreet en adviserend. Van de huurinstelling van het huis kreeg ik ook nog complimenten voor de wijze waarop alles verwijderd is! Kortom ; Petje af en dank voor het meeleven etc..!

zie tekst

Helga Henze

Wir mußten die Wohnung in Holland von Deutschland aus räumen lassen. Das war mit dieser Firma sehr unkompliziert, denn wir konnten den Schlüssel an die Firma senden und alles wurde zu unserer... Wir mußten die Wohnung in Holland von Deutschland aus räumen lassen. Das war mit dieser Firma sehr unkompliziert, denn wir konnten den Schlüssel an die Firma senden und alles wurde zu unserer größten Zufriedenheit erledigt. Es wurde schnell und sauber geräumt und die Wohnung in sauberen Zustand verlassen. Die Verständigung war sehr einfach, denn Mike Kleinjans spricht deutsch. Wir können diese Firma sehr empfehlen.

Sehr vertrauenswürdig und einfache Kommunikation

Snelontruiming heeft mijn schuren en een deel van huisraad snel en vakkundig ontruimd/leeggemaakt in verband met verhuizing en verkoop van de woning.

Meedenken en vriendelijkheid.