Ontruiming van ouderlijk huis

klus snel geklaard

p.d visser

Aardige mensen, leveren netjes werk af. woningbouw was er erg over te spreken.

Duidelijke communicatie en prijs kwaliteit verhouding prima.afspraak op zeer korte termijn

john sliep

Ik heb het bedrijf snelontruiming als heel prettig ervaren, er wel snel en meedenkend gereageerd. Offerte werdt ter plaatsen opgegeven en de daarbij behorende afspraak, door omstandigheden moest... Ik heb het bedrijf snelontruiming als heel prettig ervaren, er wel snel en meedenkend gereageerd. Offerte werdt ter plaatsen opgegeven en de daarbij behorende afspraak, door omstandigheden moest datum van ontruiming verplaatst worden en dat was geen probleem. Na een mailtje werd er een nieuwe afspraak gemaakt en huis was de zelfde week nog leeg. Dus kan niet meer zeggen dat is het goed is gegaan huis was leeg volgens offerte niets op aan te merken.

Meedenkend
flexibel
snel
vriendelijk en oprecht

M.C.Torenvlied

Snel, degelijk, vriendelijk, klantvriendelijk, klantgericht, hulpvaardig, communicatief, doelgerict, kortom wat valt er nog meer te zeggen.

zie de hierboven omschreven eigenschappen

Brejaart R

Zie sterke punten.

Snelheid van de ontruiming , de communicatie en het schoon achterlaten van de woning is buitengewoon goed.
Nette en beleefde medewerkers. Goede sfeer tijdens de ontruiming.

M.S. Schutte-Budding

Nadat ik contact gezocht had was alles in record tijd geregeld, zonder moeite, eerst verhuizen en toen zo snel mogelijk ontruimen, ook de inschatting van de kosten waren correct.

Ik was blij dat de spullen nog voor een goed doel beschikbaar waren en wat me het meest verbaasde dat er zelfs noch werd schoongemaakt, keuken badkamer en alle kozijnen zijn schoon opgeleverd.
In éen woord geweldig.

Majatka de Jong-van Schaick

Mike en zijn team zijn zeer bekwaam en goedgeorganiseerd.
Mike en zijn team zijn zeer bekwaam en goedgeorganiseerd.
Na ons eerste gesprek met Mike, ivm offerte maken, hadden we een goed gevoel. Hij droeg zelf ook ideeën aan, iets waar wij zelf niet aan dachten wegens een moeilijke periode waar we op dat moment doorgingen.
Ze hebben alles goed afgeleverd (opgeruimd in dit geval) en ook in de afgesproken tijdsbestek. Ondanks de drukke periode waar het bedrijfje zich momenteel bevindt. Ook het contact was als zeer prettig ervaren (het kwam ons echt gemeend over). Wij zullen Mike en zijn team dan ook bij andere promoten.

Doorverwijzen naar andere collega's in het vak (loodgieter/ stucador/ ed) die ons ook verder kon helpen, aangezien wij niet uit de buurt kwamen.

Zeer goede ervaringen

Snelle en correcte uitvoering van de verstrekte opdrachten. Tussentijdse aanpassingen in - en aanvullingen op de overeengekomen werkzaamheden zijn mogelijk, zonder veel extra overleg en vooral... Snelle en correcte uitvoering van de verstrekte opdrachten. Tussentijdse aanpassingen in - en aanvullingen op de overeengekomen werkzaamheden zijn mogelijk, zonder veel extra overleg en vooral kosten.

Maarten van Damme

Prima, zorgvuldig, flink tempo, hard gewerkt, zeer flexibel en klantgericht, prettig contact

Zie boven

Rob

Door diverse persoonlijke omstandigheden was mijn huis veranderd in een vuilnisbelt. Na enkele weken zelf geprobeerd te hebben de rommel op te ruimen kwam ik tot de conclusie dat dit mij in mijn... Door diverse persoonlijke omstandigheden was mijn huis veranderd in een vuilnisbelt. Na enkele weken zelf geprobeerd te hebben de rommel op te ruimen kwam ik tot de conclusie dat dit mij in mijn eentje niet ging lukken. Het was gewoonweg te veel. Via Google kwam ik terecht op www.snelontruiming.nl. Na een prettig telefoongesprek met Mike, al redelijk laat op de avond, werd een afspraak gemaakt om twee dagen later, in het weekend, 100 kilometer verderop, mijn huis weer terug te brengen in de staat zoals ik haar betrok. Flexibiliteit ten top dus.
Op zaterdagochtend stond Mike met twee crewleden voor de deur. De handen gingen direct uit de mouwen! Het resultaat was verbluffend! Mike en zijn collega’s hebben ontzettend hard gewerkt om de grote hoeveelheden afval te verwijderen, alle meubels schoon te maken, ramen/kozijnen te wassen, vloeren te stofzuigen/reinigen, de badkamer en het toilet te reinigen enzovoort enzovoort.
Mijn bed bleek dusdanig versleten dat er een nieuw matras moest komen. Mike is dusdanig flexibel dat hij dat direct met mij heeft geregeld door met de vrachtauto een nieuw matras te gaan halen.
Na ongeveer negen uur aan keihard werken was al het afval verwijderd en had ik daar ook geen omkijken meer naar, Mike voert dat voor je af. Ook waren alle meubels, vloeren, ramen en sanitair perfect gereinigd.
Last but not least zijn Mike en zijn medewerkers geen seconde verwijtend geweest maar hebben ze begrip getoond; ze kijken echt naar de mens achter de rommel. Dat is erg fijn omdat je je nogal schaamt als je er zo’n puinhoop van hebt gemaakt. Mike en zijn mensen weten dat dit iedereen kan overkomen. Los van alles zijn het ook gewoon toffe mensen.
Omdat Snelontruiming zo’n super werk heeft afgeleverd heb ik Mike twee dagen later al een gedeelte van mijn gelijmde vloerbedekking laten verwijderen. Ook weer niets te klagen. Ze doen hun werk zo goed dat je niet nadenkt of je voor Mike kiest, maar wanneer.
Ik kan Snelontruiming aan iedereen aanbevelen die na een moeilijke periode schoon schip wil maken in zijn of haar woning. Het is elke euro dubbel en dwars waard, naast dat er al een scherpe prijs werd gerekend voor een ad hoc klus in het weekeinde.

- Zeer flexibel, staan direct voor je klaar (donderdagavond gebeld, zaterdagochtend aan de slag)
- Scherpe prijs voor de geleverde diensten
- Begripvol, niet verwijtend, vriendelijk,...
- Scherpe prijs voor de geleverde diensten
- Begripvol, niet verwijtend, vriendelijk, betrokken en deskundig team
- Geen probleem om een stapje verder te gaan voor de klant
- 100% kwaliteit, tevredenheid gegarandeerd