Ook alle grote antieken kasten die ik van mijn opa en oma heb gekregen werden zonder beschadigingen naar mijn nieuwe huis gebracht. Niks was te veel voor ze. Alles deden ze en met zorg. Ik kon erop... Ook alle grote antieken kasten die ik van mijn opa en oma heb gekregen werden zonder beschadigingen naar mijn nieuwe huis gebracht. Niks was te veel voor ze. Alles deden ze en met zorg. Ik kon erop vertrouwen dat het gebeurde. Ik ben blij dat de spullen die voor mij grote emotionele waarden hebben goed in hun nieuwe huis staan, alsof ze er altijd al gestaan hebben.

Gaan met zorg om met antieke spullen.

Mathieu

Zelfs de inhoud van mijn vaders berging en schuur werden netjes ontruimd en de ruimtes goed achtergelaten toen hij moest verhuizen. Hij had zo veel opgeslagen. Ik dacht help hoe ga ik dat aanpakken.... Zelfs de inhoud van mijn vaders berging en schuur werden netjes ontruimd en de ruimtes goed achtergelaten toen hij moest verhuizen. Hij had zo veel opgeslagen. Ik dacht help hoe ga ik dat aanpakken. Het enige wat ik hoefde te doen was contact opnemen, offerte laten maken en de afspraak voor de ontruiming in te plannen. Mijn vader, die niet makkelijk complimenten geeft, was ook erg te spreken over dit bedrijf. Een aanrader.

Offerte, ook voor schuur en kelder, goede prijs

Gert-Jan

De bejaardenkamer van onze overleden vader moest op zeer korte termijn leeg gemaakt worden snelontruiming heeft ons snel en goed geholpen met de ontruiming van de kamer en we kregen nog wat korting... De bejaardenkamer van onze overleden vader moest op zeer korte termijn leeg gemaakt worden snelontruiming heeft ons snel en goed geholpen met de ontruiming van de kamer en we kregen nog wat korting voor de wasmachine die nog gekocht kon worden ook!

In een woord Goed

Ik heb last van rugproblemen en kan daardoor niets tillen of dragen. Mike Kleinjans en zijn team waren zo behulpzaam met alles. De mannen en ook een sterke vrouw trouwens hebben me zo goed geholpen.... Ik heb last van rugproblemen en kan daardoor niets tillen of dragen. Mike Kleinjans en zijn team waren zo behulpzaam met alles. De mannen en ook een sterke vrouw trouwens hebben me zo goed geholpen. Ik mocht zelfs niks van ze doen. Het enige wat ik voor ze kon doen was koffie maken. Keiharde werkers zijn het. Een geschenk uit de hemel.

Ontlasting, harde werkers, snel.

Voordat ik verhuisde woonde ik in een huis met drie verdiepingen en een zolder. Snelontruiming heeft alles verhuisd en dat met 30 graden buiten. Ze moeten meerdere keren rijden naar de nieuwe... Voordat ik verhuisde woonde ik in een huis met drie verdiepingen en een zolder. Snelontruiming heeft alles verhuisd en dat met 30 graden buiten. Ze moeten meerdere keren rijden naar de nieuwe locatie en ook alles wat weggegooid kon worden hebben ze voor me naar de vuilstort gebracht. Wat een kanjers werken hier. Petje af voor het doorzettingsvermogen.

Brengen ook al het afval naar de stort

Me huisdieren en ik moesten weg uit de woning. Mn konijnenhokken en alle spullen van de honden werden ook mee verhuisd met de vrachtwagen. Zelf hoefde ik alleen maar met de dieren naar het nieuwe... Me huisdieren en ik moesten weg uit de woning. Mn konijnenhokken en alle spullen van de honden werden ook mee verhuisd met de vrachtwagen. Zelf hoefde ik alleen maar met de dieren naar het nieuwe huis te rijden. Ze hielpen me ook nog met het monteren van de hokken en het kennel in de tuin. Me huis werd ook schoongemaakt door een van de mensen. Het heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.

Alles in vrachtwagen, snel, schoon.

Betrouwbaar echtpaar die goed werk leveren. Geen kritiekpunten kan ik verzinnen. Gewoon goed. Zou ze weer bellen als ik een verhuisbedrijf nodig heb!

Geen op of aanmerkingen op werkwijze. Gewoon goed.

Niek

Ik werk wel meer samen met ontruimers voor mijn werk, soms ben je genoodzaakt een ander in te schakelen en dat valt eigenlijk altijd tegen. Bij snelontruiming kan ik er blindelings op vertrouwen dat... Ik werk wel meer samen met ontruimers voor mijn werk, soms ben je genoodzaakt een ander in te schakelen en dat valt eigenlijk altijd tegen. Bij snelontruiming kan ik er blindelings op vertrouwen dat de woning die ontruimd moet worden met respect en volgens mijn aanwijzigingen ontruimd wordt. Het is zeker een pre dat ze niet met containers voor de deur staan, zodat de buren niet mee kunnen kijken. Dat gaat bij andere bedrijven wel anders. Zeker een aanrader als u op zoek bent naar een goede ontruimer.

Geen containers voor de deur. Maken ook schoon.

R. van Veen

Ze hebben voor mij een bovenwoning ontruimd waar ik uitermate tevreden over ben.

Doen volledig hun naam eer aan.

Pand was snel ontruimd, en netjes achter gelaten

Goede communicatie, en vlotte afhandeling