Tanja

Prima bedrijf, als het nodig is gaan we ze zeker opnieuw inhuren.

Heel prettige medewerkers, die goed aanpakken en meer doen dan nodig is.

Al zeer vele malen gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf en dit zal in de toekomst alleen maar toenemen

De zeer soepele communicatie, de helderheid van de gemaakte afspraken en de strikte uitvoering daarvan.
Bovendien worden er zeer schappelijke prijzen berekend voor de werkzaamheden en zijn eventuele meerwerkzaamheden te allen tijde bespreekbaar.

Zeer positief

Het was snel en efficient

Johan Abrahami

Inderdaad zeer snelle service en flexibele houding. Zeer betrouwbaar op het nakomen van afspraken.

Snelle service. Flexibele houding. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gemaakte afspraak wordt nagekomen.

Monique

Een fijn contact, keurige afhandeling. Gewoon netjes de puntjes op de I gezet.

Het was een vieze klus, waarbij ook het nodige schonmaakwerk. Dit is allemaal zeer goed afgewikkeld.

Moniek

Heb een hele goede ervaring gehad met Mike tijdens de woningontruiming van mijn ouders in Heiloo.
Mike is een ontzettend sympathieke man, met wie je prima afspraken kunt maken , die hij ook allemaal nakomt.
Hij is ook flexibel, wanneer er iets gewijzigd wordt. Topper!

Vriendelijk, goede communicatie, betrouwbaar en goed werk!

Al meerdere keren ingeschakeld voor een ontruiming. Elke keer weer tevreden met het resultaat!

Altijd op korte termijn beschikbaar, uitstekende service, woning wordt altijd helemaal leeg en brandschoon opgeleverd. Al meerdere keren ingeschakeld voor een ontruiming. Elke keer meer dan tevreden... Altijd op korte termijn beschikbaar, uitstekende service, woning wordt altijd helemaal leeg en brandschoon opgeleverd. Al meerdere keren ingeschakeld voor een ontruiming. Elke keer meer dan tevreden met het resultaat. Een aanrader!

We hebben goede ervaring met Snelontruiming. We hebben contact gehad en overlegd wat er moest gebeuren. Alles is precies gedaan zoals besproken het zoals door eigenaar huis was gevraagd, de... We hebben goede ervaring met Snelontruiming. We hebben contact gehad en overlegd wat er moest gebeuren. Alles is precies gedaan zoals besproken het zoals door eigenaar huis was gevraagd, de oplevering ging perfect er was geen enkele op of aanmerking van de verhuurder.

Ik ben erg tevreden over de wijze van communiceren en het nakomen van gemaakte afspraken. Een daarvan was snel en goed ontruimen. En dat is naar grote tevredenheid gelukt.

R.winkel

Ervaring na de eerste keer is super verlopen, medewerkers zijn snel,erg vriendelijk en vakkundig.
Communicatie was duidelijk.

Ze werken in rap tempo! Van a tot z was goed gepland en uitgevoerd.