westerman

Zeer prettige mensen, duidelijk offerte en nette en snelle afhandeling

snel en acuraat

Arie Plugge

Buitengewoon goede communicatie. Snelle respons op vragen. Zeer vlotte ontruiming en professionele afwerking.

Zeer menselijk benadering. Zeer professioneel.Prijs kwaliteitsverhouding erg goed. Geeft goede adviezen/tips/raad.

Nel Radstake

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Werken volgens afspraak.

De vriendelijkheid en het inlevingsvermogen vind ik heel plezierig

Nel Radstake

Er wordt keurig werk afgeleverd. Alles is volgens de afspraken gedaan.

sterk punt vind ik de vriendelijkheid en het inlevingsvermogen van Mike Kleinjans.

Snelle service vriendelijke mensen!

snel en duidelijk

Flexibel en zeer behulpzaam bij het ontruimen van de woning na ovelijden.

Snelle reactie, duidelijke prijsopgave.

Snelle service, goede terugkoppeling en communicatie

We zijn super tevreden. Op zeer korte termijn kon de woning ontruimd worden. Afspraak is afspraak - geweldig. Ze zijn ook nog eens snel, super schoon en fantastisch. We zijn geweldig geholpen door... We zijn super tevreden. Op zeer korte termijn kon de woning ontruimd worden. Afspraak is afspraak - geweldig. Ze zijn ook nog eens snel, super schoon en fantastisch. We zijn geweldig geholpen door Mike en zijn jongens.

Dat ze bellen als ze dreigen te laat te komen. Dat ze effe contact opnemen over de rekening. Accuratesse die we zeer op prijs stellen.

Fijn bedrijf wat me erg geholpen heeft met de verhuizing van mijn ouders naar zorgcentrum. Mike en zijn medewerkers zijn fijne mensen en hebben hun best gedaan om de verhuizing zo goed mogelijk te... Fijn bedrijf wat me erg geholpen heeft met de verhuizing van mijn ouders naar zorgcentrum. Mike en zijn medewerkers zijn fijne mensen en hebben hun best gedaan om de verhuizing zo goed mogelijk te laten verlopen

Het contact was vanaf het begin prettig en goed mee te overleggen en samen te werken. Ondanks dat ze niet zoveel kleine verhuizingen doen hebben ze het uitstekend gedaan

Fred Crooy

Mijn vriendin heeft haar huis verkocht. Binnenkort is de overdracht dus moest het huis snel ontruimd worden. Gezocht naar bedrijven die dat doen. Daaronder vond ik ook Snelontruiming. Een lijstje... Mijn vriendin heeft haar huis verkocht. Binnenkort is de overdracht dus moest het huis snel ontruimd worden. Gezocht naar bedrijven die dat doen. Daaronder vond ik ook Snelontruiming. Een lijstje gemaakt met te bellen bedrijven voor een offerte. Het lijstje afgewerkt maar van degene die ik belde was er geen een in staat om op korte termijn de klus te klaren. Toen was Snelontruiming aan de beurt. Toen ik belde kreeg ik Mike Kleinjans aan de lijn. Ik legde hem uit wat de situatie was en toen ik zei dat het op korte termijn zou moeten, hoorde ik tot mijn opluchting dat dat mogelijk was. Ik kon zelfs al voor diezelfde middag een afspraak te maken om samen met hem het huis door te lopen en zo een prijsindicatie te krijgen.
Dit is voor mij zeer prettig gegaan. De prijs kwam ook overeen met wat ik zelf in gedachten had, dus na telefonisch overleg met mijn vriendin de klus aan Snelontruiming gegeven. Ze zouden al overmorgen kunnen beginnen. Aangezien wij in Den Haag wonen en haar huis in Rotterdam staat en zij al vroeg zouden beginnen, heb ik de sleutels aan Mike gegeven. Hij zou mij op de dag dat ze het huis ontruimden een uur van te voren dat ze klaar waren mij bellen zodat ik de sleutels weer op kon halen. Toen ik thuis was belde Mike en zei dat ze al begonnen waren met de zolder leeg te maken.
Klasse!

Mike belde dat het klaar was, hij zei of ik de sleutels kwam halen of dat hij ze langs moest brnegen! Ik zei dat ik de sleutels wel kwam ophalen. Daar aangekomen nog samen met Mike en een collega van hem het hele huis door gelopen.
Werkelijk fantastisch! Alles was eruit en het zag er ook nog schoon uit. Een geweldige grote klus op een geweldige manier gedaan! Mijn complimenten!

Ja het zeer snel iets kunnen doen, een goede prijs, sympathieke man doet wat hij beloofd!