Zeer goed geregeld allemaal chapeau

Dolf Eveleens

Alles binnen de kortste keren geregeld. Net recht een snelle ontruiming

Enorme snelle reactie betreffende het ontruimen van woonhuizen. Keurige werknemers die alles ook schoon opleveren. Aanrader.

C. Dijkman

Echt super te vreden over het huis leegmaken in Leiden van mijn ouders wist niet dat hij zo vol was. Erg veel uit gekomen uit een huis, ik heb het erg onderschat.. Ik ben echt super blij! top kan... Echt super te vreden over het huis leegmaken in Leiden van mijn ouders wist niet dat hij zo vol was. Erg veel uit gekomen uit een huis, ik heb het erg onderschat.. Ik ben echt super blij! top kan jullie aanbevelen bij iedereen echt super bedankt.

snel en duidelijk. netjes gedaan.

Beertje50

Moesten huis i.v.m. verkoop snel ontruimen. Snelontruimen gebeld, binnen 1,5 dag was alles gedaan!

Goede service, vriendelijk en betrouwbaar!

De naam klopt helemaal. Zeer snel geregeld. Professioneel bedrijf

Snelheid en duidelijke afspraken due zij ook tot in de puntjes nakomen

Netjes en snel gewerkt. Zeggen en doen ze. Zelfs extra

Schoon opleveren Komt alles na wat je afspreekt
Mijn oma was erg blij
Net personeel

Keurig gewerkt netjes afgehandeld

Afspraak nakomen

P. D. Groot/ Amstelveen

Ik was erg blij met de hulp van Snelontruiming die de woning + garage snel kon leegruimen. Snellere offerte, weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Bedrijf dat de werkzaamheden naar volle tevredenheid... Ik was erg blij met de hulp van Snelontruiming die de woning + garage snel kon leegruimen. Snellere offerte, weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Bedrijf dat de werkzaamheden naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Zeker een aanrader.

snel, goedkoop, vakman

L. van Dijk

Snelontruiming Top bedrijf. Ze doen wat ze zeggen. Prima zaak met gemotiveerde mensen bij iedereen aan te bevelen.

vriendelijk, netjes, snel