We zijn super tevreden. Op zeer korte termijn kon de woning ontruimd worden. Afspraak is afspraak - geweldig. Ze zijn ook nog eens snel, super schoon en fantastisch. We zijn geweldig geholpen door... We zijn super tevreden. Op zeer korte termijn kon de woning ontruimd worden. Afspraak is afspraak - geweldig. Ze zijn ook nog eens snel, super schoon en fantastisch. We zijn geweldig geholpen door Mike en zijn jongens.

Dat ze bellen als ze dreigen te laat te komen. Dat ze effe contact opnemen over de rekening. Accuratesse die we zeer op prijs stellen.

Fijn bedrijf wat me erg geholpen heeft met de verhuizing van mijn ouders naar zorgcentrum. Mike en zijn medewerkers zijn fijne mensen en hebben hun best gedaan om de verhuizing zo goed mogelijk te... Fijn bedrijf wat me erg geholpen heeft met de verhuizing van mijn ouders naar zorgcentrum. Mike en zijn medewerkers zijn fijne mensen en hebben hun best gedaan om de verhuizing zo goed mogelijk te laten verlopen

Het contact was vanaf het begin prettig en goed mee te overleggen en samen te werken. Ondanks dat ze niet zoveel kleine verhuizingen doen hebben ze het uitstekend gedaan

Fred Crooy

Mijn vriendin heeft haar huis verkocht. Binnenkort is de overdracht dus moest het huis snel ontruimd worden. Gezocht naar bedrijven die dat doen. Daaronder vond ik ook Snelontruiming. Een lijstje... Mijn vriendin heeft haar huis verkocht. Binnenkort is de overdracht dus moest het huis snel ontruimd worden. Gezocht naar bedrijven die dat doen. Daaronder vond ik ook Snelontruiming. Een lijstje gemaakt met te bellen bedrijven voor een offerte. Het lijstje afgewerkt maar van degene die ik belde was er geen een in staat om op korte termijn de klus te klaren. Toen was Snelontruiming aan de beurt. Toen ik belde kreeg ik Mike Kleinjans aan de lijn. Ik legde hem uit wat de situatie was en toen ik zei dat het op korte termijn zou moeten, hoorde ik tot mijn opluchting dat dat mogelijk was. Ik kon zelfs al voor diezelfde middag een afspraak te maken om samen met hem het huis door te lopen en zo een prijsindicatie te krijgen.
Dit is voor mij zeer prettig gegaan. De prijs kwam ook overeen met wat ik zelf in gedachten had, dus na telefonisch overleg met mijn vriendin de klus aan Snelontruiming gegeven. Ze zouden al overmorgen kunnen beginnen. Aangezien wij in Den Haag wonen en haar huis in Rotterdam staat en zij al vroeg zouden beginnen, heb ik de sleutels aan Mike gegeven. Hij zou mij op de dag dat ze het huis ontruimden een uur van te voren dat ze klaar waren mij bellen zodat ik de sleutels weer op kon halen. Toen ik thuis was belde Mike en zei dat ze al begonnen waren met de zolder leeg te maken.
Klasse!

Mike belde dat het klaar was, hij zei of ik de sleutels kwam halen of dat hij ze langs moest brnegen! Ik zei dat ik de sleutels wel kwam ophalen. Daar aangekomen nog samen met Mike en een collega van hem het hele huis door gelopen.
Werkelijk fantastisch! Alles was eruit en het zag er ook nog schoon uit. Een geweldige grote klus op een geweldige manier gedaan! Mijn complimenten!

Ja het zeer snel iets kunnen doen, een goede prijs, sympathieke man doet wat hij beloofd!

Respectvol. discreet, pro actief. korte respons tijd, snelle communicatie

persoonlijke aandacht. mens achter opdracht kunnen zien.

J. W. de Ruiter

Ontruiming appartement op 22 augustus j.l.

Snelle reactie en offerte, er werd meegedacht over mogelijkheden en praktische oplossingen, afspraken werden goed nagekomen, het appartement werd keurig leeg en schoongemaakt opgeleverd en achteraf... Snelle reactie en offerte, er werd meegedacht over mogelijkheden en praktische oplossingen, afspraken werden goed nagekomen, het appartement werd keurig leeg en schoongemaakt opgeleverd en achteraf lagen er nog enveloppen met oude foto's, dis tussen de spullen waren gevonden, in mijn brievenbus! Kortom, super tevreden!!

Ivonne Smit

Snel, vakkundig en netjes.

Ik kan Mike en zijn team van harte aanbevelen. Vanaf het eerste contact tot de eindafrekenening heb ik niets anders dan lof!

Wat een hoop werk heb je ons uit handen genomen en in 1 dag...

Wat een hoop werk heb je ons uit handen genomen en in 1 dag alles klaar, en helemaal pico bello voor de oplevering aan de woningbouwvereniging.

Bedankt, Ivonne Smit

Jane Pepe

Most outstanding service

Absolutely wonderful service. I could not have asked for more. Considerate, hard working and honest team. Took all the strain away from me at a very difficult time. I would thoroughly recommend them... Absolutely wonderful service. I could not have asked for more. Considerate, hard working and honest team. Took all the strain away from me at a very difficult time. I would thoroughly recommend them to anyone.

john.

Er kon op korte termijn een afspraak gemaakt worden,de inventarisatie verliep plezierig en er werd meteen ter plekke een offerte uitgebracht.zou de volgende keer weer met de zelfde partij doen.

snel en deskundig en klantvriendelijk.

M. Duin

Perfect! Ontzettend professioneel en toch informeel en een hele vriendelijke, open, wij-fixen-dit approach. Binnen een dag van het eerste contact was er een offerte, binnen een week was de klus... Perfect! Ontzettend professioneel en toch informeel en een hele vriendelijke, open, wij-fixen-dit approach. Binnen een dag van het eerste contact was er een offerte, binnen een week was de klus perfect geklaard. Ik ben ze hier ontzettend dankbaar voor.

Hele korte lijntjes, ontzettend snelle en goede service, een "wij fixen dit"-attitude.

Paul van der Linden

Goede service en snelle communicatie

Korte lijnen en zeer goed service