Keurig gewerkt netjes afgehandeld

Afspraak nakomen

P. D. Groot/ Amstelveen

Ik was erg blij met de hulp van Snelontruiming die de woning + garage snel kon leegruimen. Snellere offerte, weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Bedrijf dat de werkzaamheden naar volle tevredenheid... Ik was erg blij met de hulp van Snelontruiming die de woning + garage snel kon leegruimen. Snellere offerte, weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Bedrijf dat de werkzaamheden naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Zeker een aanrader.

snel, goedkoop, vakman

L. van Dijk

Snelontruiming Top bedrijf. Ze doen wat ze zeggen. Prima zaak met gemotiveerde mensen bij iedereen aan te bevelen.

vriendelijk, netjes, snel

Liyang N.

Moving house is stressful. We work five-days-a-week.
The first question though, was would it be too expensive? Surprisingly not at all..
Thank you for your quick responses and excellent...
Moving house is stressful. We work five-days-a-week.
Thank you for your quick responses and excellent woningontruiming(house clearance) service.

We are proud to say you can trust Snelontruiming woningontruiming clarence company.
We would recommend them to anyone looking for a professional Move & Clear home removal and house clearance service.

Very helpful, Quick response and Professional service,

Zeer goed

altijd correct en snel

Alles is precies gedaan zoals besproken. De oplevering van de huurwoning in Amstelveen ging perfect, geen enkele op of aanmerking van de woningbouw. Mike van Snelontruiming was heel duidelijk,... Alles is precies gedaan zoals besproken. De oplevering van de huurwoning in Amstelveen ging perfect, geen enkele op of aanmerking van de woningbouw. Mike van Snelontruiming was heel duidelijk, direct en netjes. ik zal Snelontruiming aan iedereen aanraden voor een huis of woning leegmaken.

Prima!

Uitstekend woningontruiming bedrijf.

Woning in Amsterdam laten ontruimen. Snel en duidelijk contact.
Alles is prima verlopen, zou Snelontruiming aan iedereen willen...
Uitstekend woningontruiming bedrijf.

Woning in Amsterdam laten ontruimen. Snel en duidelijk contact.
Alles is prima verlopen, zou Snelontruiming aan iedereen willen aanbevelen

Goed gedaan, bedankt aanrader!!

Ter beeksmode

Top

Snel vriendelijk hard werkend

Annemarie, Leiden

Het ontruimen van de woning van mijn ouders in Leiden is perfect geregeld. Kan niet anders zeggen dat de ervaring met deze woningontruimer prettig is verlopen, snelle en goede service. Ga zo door... Het ontruimen van de woning van mijn ouders in Leiden is perfect geregeld. Kan niet anders zeggen dat de ervaring met deze woningontruimer prettig is verlopen, snelle en goede service. Ga zo door snelontruiming!

Snelle service
Perfect geregeld

Benthuizen, Haarlem

Mij woning in Haarlem laten ontruimen door Snelontruiming. ben zeer tevreden met het resultaat. helemaal top! Heel snel, netjes, vriendelijk. Goede ervaring met dit woningontruiming bedrijf. Mij woning in Haarlem laten ontruimen door Snelontruiming. ben zeer tevreden met het resultaat. helemaal top! Heel snel, netjes, vriendelijk. Goede ervaring met dit woningontruiming bedrijf.

snel
netjes