Fam. Jansen

Appartement in Zoetermeer laten ontruimen door Snelontruiming

Duidelijk offerte, snel goede inschatting van het werk, heel prettig mensen.
Snelontruiming heeft de woning netjes...
Appartement in Zoetermeer laten ontruimen door Snelontruiming

Duidelijk offerte, snel goede inschatting van het werk, heel prettig mensen.
Snelontruiming heeft de woning netjes leeggeruimd.

Komt afspraken na en goed bereikbaar.
Ze hebben hard en zorgvuldig gewerkt.
Helemaal goed, compliment, Bedankt

Duidelijk offerte
Snel geregeld
Goede inschatting van het werk

C. Van Veen

Woning van mijn ouders binnenstad Amsterdam laten ontruimen door Snelontruiming. Mike van snelontruiming heeft alles netjes en snel geregeld vanaf de ontheffing voor de verhuislift tot het... Woning van mijn ouders binnenstad Amsterdam laten ontruimen door Snelontruiming. Mike van snelontruiming heeft alles netjes en snel geregeld vanaf de ontheffing voor de verhuislift tot het eindinspectie. Goed afgehandeld.

Bedankt voor de snelle service.

Professioneel, snel, voorzichtig en beleefd.
Ook zijn ze flexibel.

Peggy de Haas

Snelle service, prima offerte en geen gedoe

spullen netjes weggehaald zoveel mogelijk hergebruik zoals gewenst , super!

Heel fijn en snel alles geregeld!

Correct en alles snel afgehandeld

Roeland

Prettige samenwerking en contact met Mike. De ontruiming ging snel en geheel volgens afspraak. De woning werd keurig netjes leeg en bezemschoon opgeleverd. Ik werd tijdens de ontruiming op de hoogte... Prettige samenwerking en contact met Mike. De ontruiming ging snel en geheel volgens afspraak. De woning werd keurig netjes leeg en bezemschoon opgeleverd. Ik werd tijdens de ontruiming op de hoogte gehouden van de voortgang dmv foto's.

Zeer servicegericht, flexibele opstelling en afspraak is afspraak.

j lor

Goede snelle ontruiming

vriendelijk en duidelijk

Antiquariaat Junk/Jeanne van Bruggen

Wij hebben het bedrijf van Mike Kleinjans, Snelontruiming, 2 x gebruikt voor het ontruimen van de woningen van dierbaren. Mike en de mensen van zijn bedrijf zijn heel empathisch en denken mee,... Wij hebben het bedrijf van Mike Kleinjans, Snelontruiming, 2 x gebruikt voor het ontruimen van de woningen van dierbaren. Mike en de mensen van zijn bedrijf zijn heel empathisch en denken mee, gooien niet zo maar spullen weg.
Er wordt echt goed gekeken naar wat er weg gaat en wat misschien nog een emotionele waarde heeft.

Hele fijne vriendelijke mensen.
Harde werkers, maar geen ruwheid, integendeel.
Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zij hebben uitstekend geholpen toen de nood aan de man was.

Snel, efficiënt en betrouwbaar!

Zij hebben uitstekend geholpen toen de nood aan de man was.

Snel, efficiënt en betrouwbaar!

Vorig jaar moest ik verhuizen en had alles al ingepakt. Had eerste de beste gebeld. Slechte ervaring mee. Nu hoorde ik van mijn buurman van Snelontruiming. Er werd meteen opgenomen toen ik belde. Ze... Vorig jaar moest ik verhuizen en had alles al ingepakt. Had eerste de beste gebeld. Slechte ervaring mee. Nu hoorde ik van mijn buurman van Snelontruiming. Er werd meteen opgenomen toen ik belde. Ze kwamen langs voor een offerte en het voelde goed. Het hele proces is soepel verlopen. Ik zou ze zelf weer bellen bij een verhuisklus. De prijs was zeker in verhouding met de geleverde kwaliteit. Ze weten wat ze doen bij dit bedrijf.

Offerte, betrouwbaar, maken schoon, professioneel