J. Noorman

Hele goede ervaring.

Snelle reactie per mail en hard door gewerkt door de mannen van ontruiming en goed achter gelaten.

Reactie Snelontruiming:

Beste mevrouw Noorman,
Hartelijk dank voor deze goede beoordeling.
Wij waarderen het zeer dat uw ervaringen met ons bedrijf zo positief waren.
Rick van...
Beste mevrouw Noorman,
Hartelijk dank voor deze goede beoordeling.
Wij waarderen het zeer dat uw ervaringen met ons bedrijf zo positief waren.
Rick van Snelontruiming.nl

Janet

Na een vervelende ervaring met een ander bedrijf, moesten we in het weekend met spoed op zoek naar iemand die ons kon helpen om een appartement binnen drie dagen leeg op te leveren. Martin stond... Na een vervelende ervaring met een ander bedrijf, moesten we in het weekend met spoed op zoek naar iemand die ons kon helpen om een appartement binnen drie dagen leeg op te leveren. Martin stond binnen no-time ons op de stoep, en heeft ons volledig ontzorgd. Bedankt!

Betrokken, vriendelijk en supersnel.

Reactie Snelontruiming:

Beste Janet,
Heel fijn dat uw ervaringen met ons bedrijf zo positief zijn. Zeker na de vervelende ervaring met een ander bedrijf. Wij waarderen uw goede review zeer.
Hartelijk dank...
Beste Janet,
Hartelijk dank daarvoor!
Rick van Snelontruiming.nl

J. de Wit

Enkele kasten, bedden en oude aanrechten moesten worden verwijderd.

Vriendelijk, correct, coƶperatief, snel, goede kwaliteit-prijsverhouding

Ben

Zeer vriendelijke en positieve benadering
Zelden zulke goede service meegemaakt

Snel, netjes en vakkundig!

J.A. Pauw

Zeer tevreden, alles volgens afspraak.

Persoonlijk contact, goede afspraken, nette afhandeling.

Dik Nagtegaal

Ik ben erg tevreden over zowel het contact vooraf als de ontruiming zelf. Snel en vakkundig uitgevoerd. Een last van mijn schouders.

Prettig contact, afspraak wordt nagekomen en keurig opgeleverd.

Scholten

snel

noor de jopng

Bedrijf heeft zich goed aan de opdracht gehouden.

keurig opgeleverd

Geweldig

Snel, vriendelijk, professioneel.

Karen

De coronacrisis was net begonnen en we waren bang dat er een complete lockdown zou komen. De medewerkers hielden zich keurig aan de 1,5 m afstand, dat gaf een veilig gevoel. Ze konden in dezelfde... De coronacrisis was net begonnen en we waren bang dat er een complete lockdown zou komen. De medewerkers hielden zich keurig aan de 1,5 m afstand, dat gaf een veilig gevoel. Ze konden in dezelfde week nog komen, alles meegenomen, ook werd de flat nog aangeveegd. Erg netjes. Achteraf hoorden we dat we ook de levensmiddelen hadden kunnen laten staan want die waren naar de voedselbank gegaan.

Snelle ontruiming mogelijk, vaste prijs, vriendelijke mensen.