E. De Graaf

Zeer behulpzaam, meedenkend en snelle service. Kortom TOPBEDRIJF!!

Woning ontruimd en alles conform afspraak en tijdsbestek afgerond.

Verhaar

Snell en efficient.

Snelheid en zorgvuldigheid- niets beschadigd

Gerda

Alles verliep prima, afspraken werden nagekomen en mijn huisontruiming verliep snel en netjes met dank aan Marcel en Sharma.

Vriendelijk, betrouwbaar, netjes en zeer service/klant gericht

M. Bouma

Prima resultaat.

Communicatie en kwaliteit werkzaamheden.

Paridon

Zeer te vreden.
Het zijn harde werkers en heel vriendelijk.
Zeker aan te raden

Snelheid en communicatie

Jeffrey Veldkamp

Professionele uitstraling

Komt afspraken punctueel na

Krop

Uitstekend

Goed contact, snelle en nette service. Waren keurig op tijd, alles was binnen 1,5 uur uit de woning. Mannen werkten snel en efficiënt.

King Tailor Designer

Een serieus en qua uitvoering perfect bedrijf. Onze complimenten voor de betrokken service.

Behulpzaam; enthousiast; flexibel; punctueel

B.E. Declercq

Heel positief

Snelle reaktie, snelle prijsopgave die ter plaatse werd opgenomen, dus geen verassingen achteraf. Snelle aanpassingen indien nodig ( wat bij deze zaak nodig was). Reeele prijs. Afspraak kon snel... Snelle reaktie, snelle prijsopgave die ter plaatse werd opgenomen, dus geen verassingen achteraf. Snelle aanpassingen indien nodig ( wat bij deze zaak nodig was). Reeele prijs. Afspraak kon snel worden gemaakt. Jullie belden zelfs omdat het eerder kon. ( helaas lukte dat van onze zijde niet. Hard gewerkt door de ontruimend. Vriendelijke mannen. Gaven ook nog goede tips. Bv kpn modem etc apart gehouden en meegegeven bij de eind controle aan ons, omdat bij opzegging kpn , dat soms ingeleverd moet worden. Dus erg sociaal dat daarin wordt meegedacht in het kader kosten. Fijne mensen .

Teuben

Zeer positief. Het proces was van begin tot eind perfect.

Alles verliep zoals afgesproken zonder enige tegenvaller