Vlietman

Zeer goed

Corrrect netjes

Beste meneer Vlietman,
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.
Hier zijn we erg blij mee!

D.H.Hutter Verschut

Onaanvaardbaar dat een faktuur wordt gestuurd nr 2020/40063 (en voldaan) waarna nog een tweede faktuur kwam. Zo werkt het uiteraard niet.

wij evalueren nog

Beste D.H Hutter Verschut,
Dank voor uw beoordeling.
Beste D.H Hutter Verschut,
Dank voor uw beoordeling.
Bij ons is er voorafgaand aan de ontruiming een factuur met een aanbetaling van 30% en na de ontruiming een eindfactuur van de resterende 70%.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Hendriks

Ze werken zeer netjes zijn vriendelijk. Goed te bereiken.

Ze werken zeer netjes

Beste mevrouw Hendriks,
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.
Wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben mogen en kunnen helpen.
Rick van...
Beste mevrouw Hendriks,
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.
Wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben mogen en kunnen helpen.

Hella Könings

Het eerste contact waarbij geïnventariseerd moest worden wat er ontruimd moest worden, verliep al heel erg prettig. Het mailcontact verliep soepel en adequaat. De mannen op de dag van de ontruiming... Het eerste contact waarbij geïnventariseerd moest worden wat er ontruimd moest worden, verliep al heel erg prettig. Het mailcontact verliep soepel en adequaat. De mannen op de dag van de ontruiming stonden al klaar, toen ik aankwam om hun binnen te laten in het appartement van mijn ouders. Daarna kon ik met een gerust hart naar mijn werk. Aan het eind van de dag werd een correcte inschatting gemaakt over de tijd dat ik zou langskomen om te kijken of alles naar wens was. Het overtrof mijn verwachting. Aan alle kanten keurig. Gaatjes keurig weggewerkt, alles spik en span en ook de gang buiten het appartement van mijn ouders was keurig gezogen.

Klantvriendelijk en hoge kwaliteit. Daarnaast gewoon hele aardige en toegankelijke mensen.

Beste mevrouw Könings,
Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling.
Wij zijn erg blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen.
Rick van...
Beste mevrouw Könings,
Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling.
Wij zijn erg blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen.

Jh. Wattimena

Goeie begeleiding, prijsvriendelijk

Snel handelen, uiterst vriendelijk

Beste mevrouw Wattimena,
Hartelijk dank voor deze goede reactie.
Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Mirjam D.

Ik heb Van Paridon ingehuurd voor het leeghalen van mijn ouderlijk huis. Een enorme klus, want het ging om een huis van 620 m3 met veel inboedel en boeken. Er zijn drie vrachtwagens uitgehaald in... Ik heb Van Paridon ingehuurd voor het leeghalen van mijn ouderlijk huis. Een enorme klus, want het ging om een huis van 620 m3 met veel inboedel en boeken. Er zijn drie vrachtwagens uitgehaald in twee dagen tijd. De (drie) mannen van Van Paridon hebben keihard gewerkt en waren heel prettig en gezellig in de omgang. Kortom, we hebben een leeg huis dat keurig bezemschoon is opgeleverd en klaar is voor de overdracht bij de notaris. We zijn er heel blij mee!

Aardig. Communicatief. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Houden zich aan afspraken. Aanrader voor iedereen die zijn ouderlijk huis moet leeghalen, zelf al van middelbare leeftijd is, en zichzelf... Aardig. Communicatief. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Houden zich aan afspraken. Aanrader voor iedereen die zijn ouderlijk huis moet leeghalen, zelf al van middelbare leeftijd is, en zichzelf niet 100 x naar het recycleperron ziet rijden en niet in staat is om zelf alle zware meubelen naar buiten te sjouwen.

Beste Mirjam,
Hartelijk dank voor deze fantastische aanbeveling.
Wij zijn hartstikke blij dat wij u naar volle tevredenheid hebben mogen en kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,...
Beste Mirjam,
Hartelijk dank voor deze fantastische aanbeveling.

Theo

We hebben echt een prima ervaring met snelontruiming. Werk keurig uitgevoerd tegen een net tarief. Planning op de dag had iets strakker gemogen.

Offerte, planning en communicatie in het voortraject is prima

Beste Theo,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.
De feedback nemen we mee.

C. Verburg

Contact, overleg en afhandeling verliepen soepel en op tijd.

Snelle reactie, goede communicatie, perfecte uitvoering

Reactie Snelontruiming:

Hartelijk dank voor de positieve review.
Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben mogen helpen.

Adelbrecht Vastgoed BV

Zeer goed ! Professioneel en kundig

Communicatie, ontzorgen van de klant

Beste Adelbrecht Vastgoed Bv,
Hartelijk dank voor deze positieve review.
Mochten jullie nog eens een ontruimingsklus hebben, houden we ons zeker aanbevolgen.
Met vriendelijke groet,...
Beste Adelbrecht Vastgoed Bv,
Hartelijk dank voor deze positieve review.

Amkuppens

Vriendelijk behulpzaam.Alles wordt gedaan in een prettige sfeer

Omgaan met mensen. Heel goed

Reactie Snelontruiming:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Dit waarderen wij zeer.