Snelheftruckopleidinghalen

Snelheftruckopleidinghalen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Snelheftruckopleidinghalen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1550
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Snelheftruckopleidinghalen met 9.2/10. Gebaseerd op 1550 ervaringen.

A benaissa

Loek Brauer
Uitstekend (10/10)
Loek Brauer

Geef uw beoordeling een titel

Geen vervelende ervaring maar juist op een luchtige manier gebracht. Iedereen slaagt!!!

Score voor Snelheftruckopleidinghalen:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

19 oktober herhalingcursus heftruck gedaan. is voornamelijk theorie opfrissen. vragen niet moeilijk tijdens het examen..
omdat je al rijervaring hebt hoef je geen praktijk te doen. 9.00 uur begonnen, 12.00 uur al klaar incl..examen. top. kan er weer 5 jaar tegen.

adrie van osch
adrie van osch

Geef uw beoordeling een titel

kort maar krachtig en duidelijk

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De theorie was boven mijn verwachting, niet ingewikkeld of langdurig..
zodat de praktijk meer aan bod kwam..
wat ik zeer prettig vond.

Endress+Hauser
Goed (8/10)
Endress+Hauser
Score voor Snelheftruckopleidinghalen:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede verzorging, sfeer, uitleg, en neemt ruim de tijd voor het praktisch deel.

Snelheftruckopleidinghalen 1 beoordeling
Bidfood (voorheen Deli XL)
Zeer goed (9/10)
Bidfood (voorheen Deli XL)
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Communicatie tissen arbo opleidingen en mij zeer positief. reden om te kijken of we met elkaar door kunnen gaan.

Danny Stadhouder

Op zaterdag mijn heftruckcertificaat gepland. helaas ziek geworden, maandag eerste werkdag gebeld naar arbo, vrijdag instructeur dag vooraf afgezegd (binnen die 5 dagen) -.
algemene voorwaarden wordt niet duidelijk gesteld in de mail of whatsapp.. betreft dat je inverstering €145 100% kwijt bent naar die 5 dagen algemene voorwaarden regel. dit is mijn eerste ervaring met arbo en menteen de laatste.. .
daar houdt het zeker niet bij op omdat ik in mijzelf wilde investeren ben ik ook mijn toekomstige baan kwijt waar een heftruckcertificaat als pré wordt gevraagd..
kortom: geen certificaat, geen werk, hang de slingers maar op jongens neem een fles champagne op mijn kosten.. veel plezier.

Ravas Europe b.v.
Uitstekend (10/10)
Ravas Europe b.v.

Geef uw beoordeling een titel

Goede ervaren instructeur met goede tips voor een nog beter begrip en resultaat.

Score voor Snelheftruckopleidinghalen:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heb geen persoonlijk contact gehad met het bedrijf en kan daar dus geen oordeel over geven.

ECM
Slecht (3/10)
ECM
Score voor Snelheftruckopleidinghalen:1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Erg simpel niets geleerd de theorie kan je ook wel op internet vinden praktijk stelt niets voor.

Albert Klein / MCFE BV
Albert Klein / MCFE BV

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima - goede instructeur en duidelijke uitleg met veel (terechte) nadruk op veiligheid.

MCFE
MCFE

Geef uw beoordeling een titel

De cursus was kort en bondig. Goed gestructureerd en een goede verhouding van praktijk en theorie gerichtte training.
Al met al zeer tevreden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb mijn heftruckopleiding gevolgd met dit bedrijf. heb alleen contact gehad met de begeleider (die onze groep goed heeft opgeleid).

Bedrijfsinformatie

Onze cursus "Veilig werken met een heftruck" is voor iedereen die met een heftruck werkt. Incidenteel of dagelijks. Een specifieke vooropleiding of ervaring is niet nodig. Al onze cursussen worden verzorg in ons opleidingscentrum in Ede. Uiteraard is het ook mogelijk om de cursus "Veilig werken met een heftruck" bij uw op locatie te verzorgen. U kunt hiervoor bellen of een mail sturen en wij maken vrijblijvend een passende offerte voor u.
Adres
Maxwellstraat 35