F Dunker

Prima service!

Uw ervaring

Tijdens het stemmen knapte de E-snaar (zilver). Na melding ontving ik binnen 2 dagen een nieuwe van Snarenshop.nl

Vooralsnog niet.

Karin Spies

Service

Prima in doos geleverd

Niet een te grote doos in brievenbus doen

Lilliane Roks

Prima!

Veel keus, snelle bezorging

J Mulder

Snaartje gekocht

Uw ervaring

Informatie op de website is voldoende, maar ik moest wel uitzoeken of het geschikt was voor mijn gitaar. Dus dat hadden ze erbij kunnen zetten

Levering was niet snel. Vrijdagavond besteld en dinsdagmiddag pas in huis. ik had op maandag een gig. Toen heb ik zonder 6de snaar gespeeld.

Wim

Snelle levering.

Ga zo door

Ronny Leeuwin

Uitmuntend

Goede Feedback.

Webshop stabieler en schoner maken.

Martin Boere

Foute bestelling of foute levering?

Uw ervaring

In ontving 2 Elixir sets met dikte 0.13, terwijl ik 0.12 gebruik. In de per email ontvangen order stond inderdaad 0.13, maar ik kan me moeilijk voorstellen zo nalatig te zijn geweest bij de... In ontving 2 Elixir sets met dikte 0.13, terwijl ik 0.12 gebruik. In de per email ontvangen order stond inderdaad 0.13, maar ik kan me moeilijk voorstellen zo nalatig te zijn geweest bij de bestelling. Enfin, twee voor mij waardeloze sets dus.

N.v.t.

Reactie Snarenshop.nl:

Dag Martin, je heb 2x de Elixir 16182 set bij ons besteld. Dat is een 13-53 set. Je mag ze in de originele verpakking gewoon naar ons terugsturen, zodra ze binnen zijn zal ik twee .012 sets naar je... Dag Martin, je heb 2x de Elixir 16182 set bij ons besteld. Dat is een 13-53 set. Je mag ze in de originele verpakking gewoon naar ons terugsturen, zodra ze binnen zijn zal ik twee .012 sets naar je terugsturen. Groet, Snarenshop.nl

Onno

Prima!

Peter

Snel en betrouwbaar

Uw ervaring

Kende de winkel niet maar zal hier zeker nog vaker kopen, aangezien ik iets van 12 gitaren bezit heb ik nogal eens wat nodig, snaren, kabels, onderdelen etc. De verzending was retesnel, de reviews... Kende de winkel niet maar zal hier zeker nog vaker kopen, aangezien ik iets van 12 gitaren bezit heb ik nogal eens wat nodig, snaren, kabels, onderdelen etc. De verzending was retesnel, de reviews zijn zeer positief en ook mijn eerste ervaring was positief. Aftersales (nog) geen ervaring mee dus kan ik niet beoordelen, maar ben blij dat ik deze toko gevonden heb =)

Dennie Wessels

Prima service!

Uw ervaring

Ik miste een setje snaren bij mijn bestelling, na dit gemeld te hebben kwamen deze de volgende dag al binnen. Prima service!

N.v.t.