Pronk

Prijsverschil groot t.a.v. andere aanbieder

Mooie kwaliteit handdoeken

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij betreuren het dat u een bestelling bij ons op deze manier heeft ervaren. Het is uiteraard mogelijk dat een artikel ergens anders goedkoper aangeboden wordt met een bepaalde korting. Helaas kunnen wij niet altijd mee gaan met de prijzen die een andere verkoper aanbied.
Wij zien wel dat u hierover contact heeft gehad met onze klantenservice en dat u de artikelen gaat retourneren naar ons.

Leanne

Niet zacht, kleur komt niet overeen

de maat klopt

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat de kleur niet overeen komt met hoe hij op de website afgebeeld staat. Onze excuses voor het ongemak. Wij raden klanten altijd aan om een artikel... Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat de kleur niet overeen komt met hoe hij op de website afgebeeld staat. Onze excuses voor het ongemak. Wij raden klanten altijd aan om een artikel uit de verpakking te halen en deze thuis te beoordelen. Indien het niet de gewenste kleur of materiaal is, kunt u het artikel altijd ongebruikt, ongewassen en in de originele verpakking aan ons retourneren.

Duin

Slordige afwerking . Naden niet voldoende gestikt.stof tekort afgesneden.

Kwaliteit stof is goed

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het bestelde dekbedovertrek niet correct is afgewerkt. Uiteraard kijken wij graag met u mee hiernaar, echter zien wij in ons systeem dat u hierover nog... Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het bestelde dekbedovertrek niet correct is afgewerkt. Uiteraard kijken wij graag met u mee hiernaar, echter zien wij in ons systeem dat u hierover nog geen contact heeft opgenomen met ons. Wij willen u aanraden dit alsnog te doen, zodat onze klantenservice met u mee kan kijken naar een passende oplossing.

Anemieke

Snel en correct

Snelle levering, veel keus!
Helaas valt onze gekozen dekbedhoes erg ruim uit....

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

Ball

Zeer goed

Alle afspraken nagekomen

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

prive

Overtrek

Goede prijs

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Cilia

Dekbedovertrek, heerlijk om onder te slapen.

Snelle levering, mooie overtrekken, veel keuze.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop!

J.G. van Baal

Dekbedovertrekken

Snel in huis

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dan voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop!

Marian van Hooft

Vlotte levering en tevreden over het product

Gewoon prima.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de bestelling.

sijtie Huisman

goede kwaliteit

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling,