Nele

Ideaal op een warme dag.

Rosalie

Het werkt zoals het zou moeten werken

Saskia

Goede service en fijn product!

Nathalie Bevernage

Ik gebruik Smoovall tijdens de zomermaanden. Vroeger kon ik geen rok of kleedje meer aan. Nu spuit ik 2 maal daags en heb ik geen geïrriteerde billen/benen niet meer. Mijn benen zweten nog, maar... Ik gebruik Smoovall tijdens de zomermaanden. Vroeger kon ik geen rok of kleedje meer aan. Nu spuit ik 2 maal daags en heb ik geen geïrriteerde billen/benen niet meer. Mijn benen zweten nog, maar geen rode vlekken meer. Voor mij een TOP -product.

Reactie Smoovall:

En voor ons een top review Nathalie! We zijn blij te horen dat je zoveel aan onze spray hebt. Dankjewel voor het delen van je ervaring.

Belgizar Y-E

Het werkt echt zoals het wordt beschreven. Altijd last van schurende bovenbenen en deed om die reden altijd een broekje aan onder mijn rok/jurk. En sinds ik Smoovall gebruik, kan ik eindelijk... Het werkt echt zoals het wordt beschreven. Altijd last van schurende bovenbenen en deed om die reden altijd een broekje aan onder mijn rok/jurk. En sinds ik Smoovall gebruik, kan ik eindelijk jurkjes aan zonder een broekje! :)

Jey

Werkt heel goed, geen chub rub meer. Heel goede klantenservice.

Ada Bunskoeke

Al jaren fan.

Helene Verbunt

Tijdens de jurken- en rokjestijd in de zomer is het zo fijn dat je niet met een legging of slip met lange pijpjes onder je kleding hoeft te lopen om schuurplekken te voorkomen. SMOOVAL is super.... Tijdens de jurken- en rokjestijd in de zomer is het zo fijn dat je niet met een legging of slip met lange pijpjes onder je kleding hoeft te lopen om schuurplekken te voorkomen. SMOOVAL is super. Beetje sprayen, even laten drogen en lachend de straat op.

Iris

Het klinkt misschien suf, maar dit product heeft me echt ontzettend blij gemaakt. Ik hou van actieve vakanties maar had vaak last van schurende dijbenen. Dit was helemaal verleden tijd! Oprecht een... Het klinkt misschien suf, maar dit product heeft me echt ontzettend blij gemaakt. Ik hou van actieve vakanties maar had vaak last van schurende dijbenen. Dit was helemaal verleden tijd! Oprecht een van de fijnste aankopen die ik ooit heb gedaan. Prijs, verpakking en leveringstijd zijn ook super. Bedankt voor het ontwikkelen van dit fijne product!

Reactie Smoovall:

Hi Iris,
Dankjewel voor jouw positieve review! Het maakt ons heel erg blij om te horen dat je weer kunt genieten van jouw actieve vakanties.

Annelies

Doet wat het belooft alleen jammer dat er geen groter formaat beschikbaar zijn.