M. Weijs

Het werkt super voor eventjes. Vaak gebruik je Smoovall bij warm weer als je een jurkje aan doet. Wanneer je zweet wordt de werking van Smoovall wel wat minder.

Hi Malon,
Bedankt voor jouw review. Onze klantenservice neemt contact met je op om te kijken of we jouw ervaring met Smoovall kunnen verbeteren.

Shelley

Eerst heel blij mee, 2e bestelling 2 bussen besteld waarvan op 1 bus geen druk staat. Zonde geld. Kan ik niet gebruiken spray bijna niet.

Hi Shelley,
Hi Shelley,
Wat fijn dat je zo blij bent met de werking van Smoovall. De tweede bestelling klinkt als een defecte spray. Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Onze klantenservice neemt snel contact met je op!

Tineke

Ongelofelijk maar waar - dit werkt echt! Geen irritaties meer, eindelijk terug rokjes kunnen dragen!

Linda

Eindelijk gedaan met die pijnlijke wrijving op die warme zomerdagen.

Cheyenne

Het werkt echt en ook best wel lang. Als je echt een hele dag gaat wandelen in de hitte is het wel verstandig om het busje even mee te nemen.

Dea

Ik gebruik het nu een aantal jaar en het werkt echt super! Hij werkt zo’n vier uur en de fles gaat lang mee

Liesbet Vanhove

Geen rode schuurplekken meer op mijn bovenbenen

Charlotte Standaert

Ik gebruik Smoovall nu reeds twee jaar. Het helpt zo goed! Het blijft lang zitten, plakt niet, en is handig in gebruik. Het enigste nadeel is dat het flesje snel leeg is.

Hi Charlotte,
Hi Charlotte,
Dankjewel voor jouw positieve review! Super fijn dat jij al zo lang tevreden bent met Smoovall. Onze klantenservice stuurt je nog even een berichtje om te kijken of we ervoor kunnen zorgen dat jouw spray minder snel leeg gaat.

B

Werkt snel en heel goed!!

Esther

Het werkt super goed, maar is is wel prijzig en het spuitbusje is snelmleeg

Hallo Esther,
Dankjewel voor je review. We nemen snel contact met je op om te kijken of we het snel leeg gaan van de spray kunnen verhelpen.