Maud

Hele fijne makkelijke oplossing voor 'schurende binnen benen' je bent niet meer bang om een jurkje of korte broek te dragen

Laura Venturo

Super product! Een musthave in mijn reiskoffer en op/of een warme zomerdag! (Het enige wat het nog beter zou maken is een grotere inhoud, aangezien hij vrij snel op geraakt bij mij...)

Roos Rienties

Heel fijn, alleen blijft niet de aantal uren zitten dan dat bijgeschreven staat, ik moet namelijk vaker opspuiten dan aangegeven

Margriet

Werkt uitmuntend, hele vakantie met plezier rokjes en korte broeken gedragen en veel gewandeld, was anders echt een no go

jenny dedeyne

Mijn billen kleven niet meer jammer dat het niet lang zo blijft

Michelle

Toch nog best zwaar voor mij. En op bijvoorbeeld een pad in het park. Begint ie te piepen en te doen. Dan kan ik er niet mee door. Alsof die de weg niet aankan.
Als ik geweten had dat ik mij...
Als ik geweten had dat ik mij niet zo fijn zou voelen met deze. Zou ik hier niet voor gekozen hebben. Sorry

Reactie Smoovall:

Hi Michelle,
Onze klantenservice neemt snel contact met je op!
Smoovall

Het product werkt op zich goed, maar ik krijg er jeuk en uitslag van.

Reactie Smoovall:

Hi Sarah,
Wat vervelend om te horen! Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op om te kijken of we je ervaring met Smoovall kunnen verbeteren.