Smoovall

Y.W

Werkt zeer goed! Ik ben fan!!
Werkt zeer goed! Ik ben fan!!
Als je niet te veel sprayt per keer gaat hij voldoende lang mee. Al is dat voor mij niet echt belangrijk, aangezien het belangrijker is dat het effectief werkt! Ik kan eindelijk weer zonder zorgen/pijn rokjes of shorts aandoen!
Zeker een aanrader!

Jolien

Verstrooide ik had een fout huisnummer opgegeven bij de levering. Maar dankzij hun fantastische hulp is de spray zonder enige problemen toch op het correcte adres toegekomen!

Lise

Het was super snel en netjes geleverd. Ik was sceptisch over dit product, omdat ik alles al geprobeerd had. Nu is er eindelijk een product dat echt werkt. Eindelijk een festival mét een korte broek,... Het was super snel en netjes geleverd. Ik was sceptisch over dit product, omdat ik alles al geprobeerd had. Nu is er eindelijk een product dat echt werkt. Eindelijk een festival mét een korte broek, zonder pijn! Het product plakt niet en ruikt lekker fris!

Deze spray werkt, maar werkt voor een uur of 1/2. Bovendien heb ik de spray precies een week geleden ontvangen en is hij gister op gegaan. In deze hele week hebben mijn moeder en ik hem in het... Deze spray werkt, maar werkt voor een uur of 1/2. Bovendien heb ik de spray precies een week geleden ontvangen en is hij gister op gegaan. In deze hele week hebben mijn moeder en ik hem in het totaal 8 keer gebruikt en precies zoals de gebruiksaanwijzing. Onzin dus! Je word belazerd waar je bij staat.
14 euro voor 1 week? En 8 keer gebruik hoewel ze 1,5 maand geweren.

Vanessa Van Geeteruyen

Zeer tevreden van dit product !! Eindelijk shortjes en kleedjes kunnen dragen zonder problemen. Ook hun service is uitstekend. Leveringen zijn steeds stipt op tijd. Had bij mijn laatste bestelling... Zeer tevreden van dit product !! Eindelijk shortjes en kleedjes kunnen dragen zonder problemen. Ook hun service is uitstekend. Leveringen zijn steeds stipt op tijd. Had bij mijn laatste bestelling een probleempje met de spuitbus. Contact opgenomen met de klantenservice en 2 dagen later had ik al een nieuw flesje thuisbezorgd gekregen. Ik ben FAN !!!

Ines Caby

De huidcontact spray doet wel zijn werk. Groot minpunt is: ik heb een fles van 100 ml en heb helaas maar 5 keer kunnen sprayen. Ondanks dat ik volgens de berekening op de site die minstens 2 maand... De huidcontact spray doet wel zijn werk. Groot minpunt is: ik heb een fles van 100 ml en heb helaas maar 5 keer kunnen sprayen. Ondanks dat ik volgens de berekening op de site die minstens 2 maand zou kunnen gebruiken.

Michèlle VL

Ik heb jaren lang last gehad van schurende benen. Altijd in de zomer lange broeken aan omdat jurkjes en korten broeken taboe waren. Door het zweten van je huid en dat nog langs elkaar schuur Oeff.... Ik heb jaren lang last gehad van schurende benen. Altijd in de zomer lange broeken aan omdat jurkjes en korten broeken taboe waren. Door het zweten van je huid en dat nog langs elkaar schuur Oeff. Gewoon schaafplekken worden het.
Ik was het zat! Zat om consant in lange broeken te lopen in die hete zon, dus ik ging googelen.
Toen vond ik jullie! Smoovall!!
Het is super spul! En snel in huis!
Je kan het makkelijk meenemen in je tas of toilettas.
Het heeft mijn leven veranderd en heeft mij enorm geholpen. Altijd als ik in een jurkje liep was ik bang dat ik schuurplekken ging krijgen, nu niet meer HA!

Ik wil jullie team en de founder van dit product enorm bedanken.

Voor sommige mensen is het maar een product die bij je verzorging hoort zoals bv: deo, luchtje.. noem maar eens een paar normale verzoringsproducten.

Smoovall is geen product, het is een medicijn.

Het geeft je zelfvertrouwen om lekker je ding te doen. En je kan van alles aan en je huid schuurt niet!!.

Nou ik dacht ik maak een kleine review maar dat is ook weer uit de hand gelopen hahaha.

Maar nogmaals Smoovall, bedankt <3

Xx een meisje die haar zelfvertrouwen terug heeft. “M”

Fijn spul! Werkt echt!

Zeer aangenaam gevoel, niet plakkerig maar zijdezacht. Een verademing voor de zomer!