Smoovall

katja van der holst

Gekocht voor gebruik voor op vakantie. Binnen 2 dagen ging de dop stuk… zeg maar dag 15 euro en hallo schurende benen. Ik drukte niet ineens hard op de dop. ineens ging de druk er vanaf. heel erg... Gekocht voor gebruik voor op vakantie. Binnen 2 dagen ging de dop stuk… zeg maar dag 15 euro en hallo schurende benen. Ik drukte niet ineens hard op de dop. ineens ging de druk er vanaf. heel erg jammer..,

Danja

Werkt super goed, sochtends sprayen en kan de hele dag een jurkje aan zonder schuurplekken. Inmiddels onmisbaar in de zomer!

Reactie Smoovall:

Dat maakt ons blij Danja!
Geniet van het mooie weer en bedankt voor je review.
Groet,
Team Smoovall

Stephanie

Snelle levering en het product doet perfect wat het moet doen. Probleempje na de bestelling is heel snel verholpen, zelden een klantendienst geweten die zo hulpvaardig is. Top-product, Top-bedrijfje

Reactie Smoovall:

En top bericht Stephanie ;)
Dankjewel! Super leuk dat we jou zo blij hebben kunnen maken met de spray en onze service.
Geniet van de zomer.
Groet,
Team Smoovall

Maud

Hele fijne makkelijke oplossing voor 'schurende binnen benen' je bent niet meer bang om een jurkje of korte broek te dragen

Laura Venturo

Super product! Een musthave in mijn reiskoffer en op/of een warme zomerdag! (Het enige wat het nog beter zou maken is een grotere inhoud, aangezien hij vrij snel op geraakt bij mij...)

Roos Rienties

Heel fijn, alleen blijft niet de aantal uren zitten dan dat bijgeschreven staat, ik moet namelijk vaker opspuiten dan aangegeven

Margriet

Werkt uitmuntend, hele vakantie met plezier rokjes en korte broeken gedragen en veel gewandeld, was anders echt een no go

jenny dedeyne

Mijn billen kleven niet meer jammer dat het niet lang zo blijft