Jacqueline

Die Xiaomi Mi max 2 is niet overal verkrijgbaar hier wel tegen een mooie betaalbare prijs. . Het bestellen ging erg makkelijk de levering erg snel en de bereikbaarheid per Chat was ook dik in orde.

De levering was erg snel en de bereikbaarheid per Chat was ook dik in orde

Nee ik ben helemaal tevreden

vd Elsen

Ontzettend lang moeten wachten op mijn telefoon, een paar weken zelfs! Dat is niet meer van deze tijd waar alles de volgende dag meestal al in huis is. Als ik dit van te voren had geweten had ik...

De verkoopmedewerker (Bekir) heeft wel altijd snel gereageerd en zijn best gedaan!

Van te voren aangeven wat de levertijd is van de telefoon en als de levering uitloopt eerder een leentoestel aanbieden. De tegemoetkoming van € 20,= op een nieuw aan te besteden telefoon is een lachtertje, heb immers net een nieuwe! Een maand vergoeding van de abonnementskosten was meer op zijn plaats geweest.

Maarten van Helden

Erg goede en snelle service!

Snel

Vermeld de telefoon ook in de eerste bestellingsmailtjes

Joy

Geweldige service. Word alle tijd voor he genomen.
Na hele slechte ervaringen met een andere site heeft meneer Akin het vertrouwen teruggebracht. Ze kijken naar je wensen en geven eerlijk...

Annick

Ik ben uiterst tevreden met mijn Xiaomi 5 . Heel goed toestel, prijs/ kwaliteit is uitstekend...
Dit is uiteraard Feedback over het product en niet over het bedrijf. Toch vind ik het niet...

Communicatie via mail verloopt vlot en vriendelijk.
Product is stevig verpakt (kan niet beschadigd worden bij verzending) en voldoet aan de verwachtingen zoals beschreven op de website.

Info wordt gegeven op vraag en gebeurt correct... Misschien zou het goed zijn om zelf initiatief te nemen wanneer blijkt dat een toestel niet in voorraad is dit te laten nemen. Ik had het gevoel dat ik dit pas te horen kreeg toen ik zelf mailde om te vragen wanneer de smartphone zou worden geleverd.

C. Bruggeman

Vlotte service, goede after sales en garanties worden vlot verholpen.

Erg snelle en kordate service. Handige retourlabels bij rma.

Inhoudelijk geen informatie over de bevindingen van de rma. Maakt eigenlijk niet veel uit, problemen worden heel snel opgelost.

C. Maten

Prima. Vriendelijk. Snelle levering.

Gerrit Hofstra

Op zoek naar een goede betaalbare telefoon bij Smartphoone uitgekomen.
Na wat zoek werk op deze website een keuze gemaakt na ook overleg met de chat mogelijkheid van Smartphoone.
Na mijn...

Eenmaal binnen te hebben bleek dat bij de Umi Touch een simkaart plaatsen een lastig klusje is, waarbij je veel geduld moet hebben.
Zo bleek dat je twee sim kaarten of een simkaart en sd kaart in de zelfde lastige kaarthouder moet plaatsen en ben zelf naar de winkel gegaan om een sim kaart adapter voor mijn nano simkaart te halen.
Maar tijdens het chatten met eigenaar Bekir Akin stuurde hij mij een foto waarop men laat zien op welke manier de sim en sd kaart moet worden in de telefoon worden geplaatst.
Super service dus en de Umi Touch voldoet trouwen aan alle verwachtingen.
Helemaal tevreden.

Zoals we hier al meer lezen , graag wat meer telefoon hoesjes en accessoires en misschien wat informatie per telefoon over eventuele soorten sim kaartjes wat in een telefoon passen en eventueel sim kaart adapters meeleveren of aanbieden.

Telefoon besteld, snel in huis en goed op de hoogte gehouden

Gemakkelijke navigatie

Houdt zich aan leveringafspraken