S de vries

Ik zocht voor een cadeautje een draadloze oplader. Op de site een mooie gevonden die op voorraad was. Daarna de schrik na het bestellen: er zou laat geleverd worden door postnl. Vervolgens zag ik op... Ik zocht voor een cadeautje een draadloze oplader. Op de site een mooie gevonden die op voorraad was. Daarna de schrik na het bestellen: er zou laat geleverd worden door postnl. Vervolgens zag ik op track&trace dat de levering niet aangemeld werd. Dus waar zat het probleem? Uiteindelijk werd het binnen 2 dagen geleverd dus de zorg wat onnodig. Goede levering dus maar waarom de waarschuwing?? Daarom een sterretje minder.

Goede website en product bevalt goed

Reactie Smartphonehoesjes.nl:

Beste klant,
Bedankt voor je review. De post heeft bij ons aangegeven dat ze last hebben van vertraging, maar kunnen niet exact aangeven in welke regio's de vertragingen van kracht zijn. Omdat we graag zo transparant mogelijk willen zijn hebben we daarom aan iedereen aangegeven dat er mogelijk vertraging op kan treden bij de verzending. We vinden het jammer om te vermenen dat je je zorgen hebt gemaakt over de bestelling, dat is niet onze bedoeling geweest, dus daar willen we graag onze excuses voor aanbieden.
Uiteraard vinden we het fijn dat je je bestelling toch op tijd hebt ontvangen en wensen je hier veel plezier mee.
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Schouten

Prima hoesje en snel geleverd. Maar wordt daarna overspoeld met reclame mails, maar ik heb maar 1 hoesje nodig en ik hoop daar nog lang gebruik van te maken.

snelle levering

Reactie Smartphonehoesjes.nl:

Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard hopen wij ook dat je nog lang plezier zult hebben van je hoes. Wanneer je bij ons besteld heb je zelf de keuze of je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Ik heb het voor je nagekeken en je stond hiervoor ingeschreven. Aangezien je aangeeft deze niet te willen ontvangen heb ik je hiervoor uitgeschreven. Onderaan de nieuwsbrief staat ook altijd het woord "Afmelden" hiermee kun je je ook altijd afmelden.
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

M Razzouki

Topbedrijf

Alles

H T

Super!

Snelle levering en goede service!

Maaike

Service, niks op aan te merken, super snelle levering

Weet ik niet

Rietveld

Super service

Service

Monique

Positief. Snelle levering, product deed aan alle verwachtingen

bestel gemak, snelle levering, tevreden over het product

Els Coumans

Zeer snel gereageerd op mijn bestelling

Snelle reactie

Hafif

Goede service

De service en het snel en goed oplossen bij verkeerd besteld product

van der weele

Prima!