Elly Oudekerk

Service is top prima bedrijf

Goede verpakking

jan

Prima service

service gericht, denkt mee aan oplossingen indien er iets fout gaat

Knijn

Snelle service en goed kwaliteit. fotohoesje was makkelijk te maken

snel,makkelijk te maken en bestellen

Astrid

Super service!

Ik had een telefoon hoesje besteld en deze was na 1 dag al kapot, contact opgenomen maar ik hoefde het hoesje niet terug te sturen maar ik mocht het 'doneren'. En ik krijg een voucher voor het... Ik had een telefoon hoesje besteld en deze was na 1 dag al kapot, contact opgenomen maar ik hoefde het hoesje niet terug te sturen maar ik mocht het 'doneren'. En ik krijg een voucher voor het bedrag wat ik besteed had.

Yella

HOesje besteld 's avonds om 20.00 uur, volgende dag in huis.

super snelle verzending, goede info, goede foto's.

J

Top

Duidelijke site, snelle levering en uitgebreid assortiment

Michelle

Ik heb hier al meerdere telefoonhoesjes besteld en ben erg tevreden over hun service. Ze reageren snel en zijn goed bereikbaar + leveren snel.

Super fijne en goede service

Wesley Rombaut

Al vaak besteld vanuit België: 1 dag later liggen de artikelen al in onze brievenbus. Ze hadden wel eens per ongeluk een verkeerde screenprotector opgestuurd (voor iphone 6 i.p.v. voor iphone 13).... Al vaak besteld vanuit België: 1 dag later liggen de artikelen al in onze brievenbus. Ze hadden wel eens per ongeluk een verkeerde screenprotector opgestuurd (voor iphone 6 i.p.v. voor iphone 13). Ons geld werd onmiddellijk terugbetaald en we moesten de producten niet terug sturen. We raden hen echt wel aan. Zeer correct en snel.

Goede website en heel klantvriendelijk retour-beleid!

Liesbeth

Prima product en levering

Vrijwel alles

Ingrid kaandorp

Veel keus voor alle mobiele telefoons, erg makkelijk om te bestellen, en snelle levering! Mooie kwaliteit! 👍

Ruime keuzes, makkelijk te bestellen, ook eigen ontwerp!