Kees Hofland

Snel en goed geregeld

snelle levering

Henk de Wit

Prima product en vlotte levering

Betaalbaar en kwaliteit van het product

JM

Vriendelijke mensen, goede spullen. Had verkeerd besteld en zonder morren werd het geregeld.

Klantvriendelijk en snelheid van handelen. En niet te duur.

Mulder

Goede kwaliteit / prijs. Precies volgens afspraak geleverd en de keuze was top

Zie mijn review

Petra Pul

Fijne en eenvoudige website. Makkelijk vinden, wat je zoekt. En snel geleverd. Top!

Makkelijk vinden, wat je zoekt. Genoeg keus en snel geleverd!

Olga

Heel goed

Goede aanbod en snel

Sarah

Correcte levering, perfecte kwaliteit, betrouwbaar en vlotte service

Genoeg variatie & duidelijk

cindy van derzanden

Ik had een hoesje bestelt voor mn telefoon ik kreeg gelijk een email dat het druk was en dat het paketje mechien later kon zijn ik had de volgende dag al mn paketje dus heel erg bedank voor de... Ik had een hoesje bestelt voor mn telefoon ik kreeg gelijk een email dat het druk was en dat het paketje mechien later kon zijn ik had de volgende dag al mn paketje dus heel erg bedank voor de snelle service

snelle levering

Jelle

Sen hou op met je gezeik

Dit is echt een top bedrijf, above and beyond met klantenservice.

Sen

Ik weet niet of de overige reviews hier 'echt' zijn of gekocht zijn..Maar ik ben niet tevreden over mijn aangeschafte product bij deze partij. De hoesje die we hebben besteld voor onze dochtertje... Ik weet niet of de overige reviews hier 'echt' zijn of gekocht zijn..Maar ik ben niet tevreden over mijn aangeschafte product bij deze partij. De hoesje die we hebben besteld voor onze dochtertje heeft een sterke chemische geur wat ons niet erg gezond lijkt..Verder is de bedrukking ook erg slecht, dit is onze 6-jarige dochter zelfs opgevallen..

Reactie Smartphonehoesjes.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Bedankt voor je beoordeling. Naar aanleiding van je review hebben we contact met je opgenomen en hebben we aangegeven dat we het vervelend vinden dat dit is voorgevallen. We hebben je uitgelegd dat het af en toe voor kan komen dat een hoes een sterke geur heeft en dit te maken heeft met het droogproces. Echter is dit niet schadelijk. We hebben je een passende oplossing aangebodenen je hebt aangegeven hier geen gebruik van te willen maken. Mocht je nog van gedachte veranderen dan horen we het graag zodat we dit voor je in orde kunnen maken.
Kelsey van Smartphonehoesjes.nl