Simone

Snelle levering, goede producten met mooie prijzen

Supersnelle levering

Peter Cuyvers

Ik had eerst een miskoop gedaan, en men heeft de aankoopkosten onmiddellijk terug gestort.Het nieuw gekozen hoesje is super en werd binnen de twee dagen geleverd.Super, zeer tevreden.

Correct, snel en goede producten.

A. Zwijgers

Eind februari een hoesje besteld voor mijn nieuwe Samsung. Deze was binnen 1 dag geleverd. Half april ging dit hoesje stuk door een fabricagefout. Klantenservice gebeld en snel en keurig geholpen.... Eind februari een hoesje besteld voor mijn nieuwe Samsung. Deze was binnen 1 dag geleverd. Half april ging dit hoesje stuk door een fabricagefout. Klantenservice gebeld en snel en keurig geholpen. Nieuw hoesje besteld en betaald. Geld van het defecte hoesje werd snel terug gestort op mijn rekening. Service krijgt van mij een 10.

Snelle levering. Klantenservice goed bereikbaar en je wordt er netjes te woord gestaan. Snelle afwerking van klachten.

Nit

Aankoop gsm hoesjes

Veel keus

Juul

Veel keus en hele snelle levering.

Snelle levering en betrouwbaar.

Willy kerkhofs

Met het bedrijf is niets mis ,maar wel met de rothoesjes die ik de tweede keer had besteld via bol.com , telkens als je denkt dat het lukt om ze aan te brengen zonder blaasjes ,dan laten de... Met het bedrijf is niets mis ,maar wel met de rothoesjes die ik de tweede keer had besteld via bol.com , telkens als je denkt dat het lukt om ze aan te brengen zonder blaasjes ,dan laten de zijkanten los ,en komen er nieuwe luchtbellen onder ,ik heb mijn duimen blauw gedrukt ,na anderhalf uur heb ik het opgegeven ,nooitmeegemaakt zulke rothoesjes zijn het.m

Je krijgt wel heel snel een nieuw product of je geld terug als het product niet goed is.

Bram

Top!

Zeer goede service! Levert goede kwaliteit. Snel bezorgt.

Moris, Henri

Prachtig product. Mijn vrouw is heel tevreden.

Stipte levering, en zoals gezegd, mooi afgewerkt materiaal.

Karolina

Super, great contact, quick responses and they make sure that the client is prioritized and well taken care for

they are flexible to find best solution that fits the client

cindy

Snel met leveren

snelle levering makelijk om te bestellen