92096 beoordelingen

92096 Reviews

cindy van derzanden

Ik had een hoesje bestelt voor mn telefoon ik kreeg gelijk een email dat het druk was en dat het paketje mechien later kon zijn ik had de volgende dag al mn paketje dus heel erg bedank voor de... Ik had een hoesje bestelt voor mn telefoon ik kreeg gelijk een email dat het druk was en dat het paketje mechien later kon zijn ik had de volgende dag al mn paketje dus heel erg bedank voor de snelle service

snelle levering

Jelle

Sen hou op met je gezeik

Dit is echt een top bedrijf, above and beyond met klantenservice.

Sen

Ik weet niet of de overige reviews hier 'echt' zijn of gekocht zijn..Maar ik ben niet tevreden over mijn aangeschafte product bij deze partij. De hoesje die we hebben besteld voor onze dochtertje... Ik weet niet of de overige reviews hier 'echt' zijn of gekocht zijn..Maar ik ben niet tevreden over mijn aangeschafte product bij deze partij. De hoesje die we hebben besteld voor onze dochtertje heeft een sterke chemische geur wat ons niet erg gezond lijkt..Verder is de bedrukking ook erg slecht, dit is onze 6-jarige dochter zelfs opgevallen..

Reactie Smartphonehoesjes.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Bedankt voor je beoordeling. Naar aanleiding van je review hebben we contact met je opgenomen en hebben we aangegeven dat we het vervelend vinden dat dit is voorgevallen. We hebben je uitgelegd dat het af en toe voor kan komen dat een hoes een sterke geur heeft en dit te maken heeft met het droogproces. Echter is dit niet schadelijk. We hebben je een passende oplossing aangebodenen je hebt aangegeven hier geen gebruik van te willen maken. Mocht je nog van gedachte veranderen dan horen we het graag zodat we dit voor je in orde kunnen maken.
Kelsey van Smartphonehoesjes.nl

Liselot regnart

Vlotte betaling en levering. Goed verpakt en goede kwaliteit.

Vlotte betaling en levering. Goed verpakt en goede kwaliteit.

Peggy Calicher

Helemaal top!

Nog nooit een miskoop gehad, goede producten en prima prijzen

Dijkstra

Super snelle levering en goed verpakt

M.vander Werff

Goede service

Pakje zoek. Na de mail. volgende dag het gekochte in de bus.top

Bennie Roerig

Goede ervaring,goed geholpen

Service en snelheid

Goesje

Ik heb hier een telefoon hoesje gekocht. Nog elke dag geniet ik van mijn mooie en praktische hoesje.

Veel uitzoek, snelle levering, mooie producten

Jose

Top