Manou

Voor een paar jaar terug voor het eerst via smartphonehoesjes een hoesje besteld. Niks op aan te merken. Een week of 2 geleden weer eens een bestelling gedaan, nu een belkin oplaadkabel. Ik kreeg...

Snelle en duidelijke communicatie, probleem is snel opgelost en word serieus genomen.

koster

Is goed

ja snel bezorg

Jean-Pierre Peersman

Vlotte en correcte afhandeling.

Globaal verliep alles zoals het hoort dus prima!

B.S.

Door een stomme fout had ik een verkeerd hoesje besteld. Mijn terugzending is nooit aangekomen. Ondanks dat heb ik een nieuw hoesje gekregen. Prima service dus. Top!

Zie boven.

Wil Makkus

1e kennismaking via de site. Direct afehandeld en besteling gedaan.Wasblijverrast dat de bestelling de volgende dag wer afgeleverd. SUPER!!

Zeer ruime keuze en snelle gratis levering. Zelfs bij laag bestelbedrag.

Wendy H.

Zeer goed! Aan te bevelen.

Snelle levering. Besteld dag nadien in huis.

Nynke

Ik had screenprotectors besteld, maar die waren vies aangeleverd. Nadat ik een mailtje had gestuurd had smartphonehoesjes zonder kosten nieuwe screenprotectors gegeven. Top bedrijf👍

Heel klantvriendelijk

Sluyts Griet

Erg gebruiksvriendelijke website, met veel keuze voor elk type toestel, bruikbare gebruikersfeedback, erg scherpe prijsstelling, vlotte en correcte levering (zonder kosten!)

erg gebruiksvriendelijke website, met veel keuze voor elk type toestel, bruikbare gebruikersfeedback, erg scherpe prijsstelling, vlotte en correcte levering (ik apprecieer het ten zeerste dat dit kosteloos is!)

Eddy Devriese

Toevallig gevonden op het internet en zeker geen spijt van gehad
snelle levering
kwaliteit

snelle levering
veel keuze van hoesjes
mooi afgedrukt
goede kwaliteit

Edwin Zwaans

Netjes op tijd geleverd mooi hoesje jullie maken waar wat jullie beloven