Heel tevreden! En snel binnen ook. Leuk dat je ook veel dingen kan doen qua ontwerp.

Ontwerpen gaat makkelijk. Zag er mooi uit bij levering.

Joan

Snel en goed prijs-kwaliteit

veel keuze, goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Letizia

Product zeer slecht

Redelijk overzichtelijke site en snelle levering

Reactie Smartphonehoesjes.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling. Wanneer je product defect is dien je dit retour aan te melden en aan te geven dat het product kapot is. Wanneer je dit doet beoordelen wij of het product fysiek retour gestuurd dient te worden of niet. Sommige producten moeten we retour sturen naar de leverancier en moeten ondanks dat ze kapot zijn toch retour gestuurd te worden. Na de retourmelding ontvang je altijd een mail waar dit in wordt aangegeven.
Heleen

Hanny Kaspers - van der Horst

Snelle service en goed verpakt. Heel tevreden.

Alles snel voor elkaar.

Van Eeden

Snelle service

Rachida

Snel en altijd (tot nu toe) goede producten gehad. Niets te klagen.

Snel, duidelijk mooie prijzen

M.a.j Hendriks

Ik heb nu 2 bestellingen gedaan in april, beide keren geven ze aan dat er vertraging van de levering kan ontstaan, dit is in beide gevallen niet gebeurd kwam netjes een dag later dan besteld, de... Ik heb nu 2 bestellingen gedaan in april, beide keren geven ze aan dat er vertraging van de levering kan ontstaan, dit is in beide gevallen niet gebeurd kwam netjes een dag later dan besteld, de beide producten zijn goed en zoals beschreven. Een aanrader.

Snelle levering en kortingcodes is een pre.

Van veen

Top

Sabine

Snelle levering en product voldoet perfect!

M. Noevers

Mijn ervaring is niet zo goed, want ik heb het artikel nog altijd NIET ontvangen. Ik heb ook nog geen antwoord gehad om mijn laatste mail van 1 mei.

nog geen