Jan Harms

Boven verwachting goed

Zeer snelle levering. Om 20:30 uur besteld en toch de volgende dag al geleverd!! Toen bleek dat ik iets verkeerd had besteld. Telefonisch contact gezocht en zeer vriendelijk geholpen. Het verkeerd... Zeer snelle levering. Om 20:30 uur besteld en toch de volgende dag al geleverd!! Toen bleek dat ik iets verkeerd had besteld. Telefonisch contact gezocht en zeer vriendelijk geholpen. Het verkeerd geleverde artikel mocht ik houden en het door mij gewenste artikel werd gratis na geleverd, d.w.z. het verkeerde artikel werd gecrediteerd en het gewenste artikel verrekend met de creditering. En omdat er dan nog € 2 euro tegoed overbleef vond ik dat ze mij dat niet hoefden terug te storten. Echt een geweldige service.

Bruno

Dit is een bedrijf dat tot het uiterste gaat om zijn klanten blij te maken

Snelle reaktie bij vraag over geleverd product

mevrouw De Bruin

Levering is zeer snel en netjes verpakt. Met retour/ruilen ging er helaas (mede door eigen schuld) iets mis.

keurige snelle levering

Altijd vriendelijk en behulpzaam

dienst na verkoop

Yvon

Geweldig

Super assortiment en het gemak van brievenbus post

mattie oerlemans

Zeer goede service, had verkeerde hoesje besteld, was geen probleem binnen 1 dag had ik het juiste hoesje in huis.

superservice, snelle levering

prive

Snelle verzending en goed materiaal

kwaliteit en prijs

E.C. van Kempen

Veel keus, bestelling is gemakkelijk en snel, afspraak voor 21:00 uur bestellen en morgen in huis komt het bedrijf goed na. Reacties van het bedrijf na bestelling en betaling is super snel. Ik ben... Veel keus, bestelling is gemakkelijk en snel, afspraak voor 21:00 uur bestellen en morgen in huis komt het bedrijf goed na. Reacties van het bedrijf na bestelling en betaling is super snel. Ik ben erg tevreden.

Reacties van het bedrijf na bestelling en ook na betaling is super snel.

Ingrid

Zeer stevige hoesjes, mooie foto's op hoesjes, snelle levering.

Snelle levering, goede prijs. Foto's op hoesje zeer mooi.

Ilona

Ruime keuze, goede prijzen, snelle levering