Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Benjamin

Zeer prettig en professioneel bedrijf. Komen afspraken na, leveren goed werk en zijn flexibel om aan onze wensen tegemoet te komen. En voor een scherpe prijs. Erg positieve ervaring, kan ik iedereen... Zeer prettig en professioneel bedrijf. Komen afspraken na, leveren goed werk en zijn flexibel om aan onze wensen tegemoet te komen. En voor een scherpe prijs. Erg positieve ervaring, kan ik iedereen aanraden.

Prijs kwaliteit verhouding

Judith

Smartstuc heeft ons hele nieuwbouwhuis behangen en heeft dit heel netjes gedaan, we zijn blij met het resultaat!

Net werk, opleverpunten zijn ook netjes opgelost

J. Meijer

Smarstuc heeft onze volledige nieuwbouwwoning in Juni 2019 voorzien van Renovlies behang en een aantal kamers voorzien van eigen uigekozen behang. Verder hebben zij alle muren gesausd en plafonds... Smarstuc heeft onze volledige nieuwbouwwoning in Juni 2019 voorzien van Renovlies behang en een aantal kamers voorzien van eigen uigekozen behang. Verder hebben zij alle muren gesausd en plafonds gespoten.

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Het behang zit er strak op, bijna geen verschil te zien met 'echt' stucwerk. Ook het spuit en rolwerk is zeer goed. Wij hadden de pech dat er na het spuiten van het plafond op de begane grond nog enkele gipsplaten te zien waren door mogelijk vochtige plekken. Het plafond is toen door smartstuc voorzien van een laagje isolatieverf en daarna kosteloos nogmaals gespoten. Hier waren wij uiteraard heel blij mee!

Als laatste wil ik graag zeggen dat we bij de eindafrekening ook nog een kleine meevaller hadden omdat de vierkante meters minder waren dan opgemeten/begroot. Dat is ook eerlijk als minderprijs verrekend.

Vakmensen die meedenken als er situaties ontstaan die niet helemaal duidelijk zijn.
Communicatie gedurende de klusdagen
Goed werk (kwaliteit) afgeleverd

Prima bedrijf dat het werk zeer zorgvuldig uitvoert. Ze weten wat ze doen.

Snelheid
Communicatie

Sjaak Koman

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

snelheid en kwaliteit geleverde werk, ook de communicatie met Gerry verliep uitstekend

Laurens

Smart Stuc komt afspraken na en werkt netjes, het eind resultaat is fantastisch!

Nauwkeurig en netjes

Maas

Uitstekende ervaring met dit bedrijf. Kwamen netjes hun afspraken na. Een prima communicatie. En het alle belangrijkste, een uitstekend eindresultaat. Na beoordeling wanden en veel handmatig... Uitstekende ervaring met dit bedrijf. Kwamen netjes hun afspraken na. Een prima communicatie. En het alle belangrijkste, een uitstekend eindresultaat. Na beoordeling wanden en veel handmatig schuurwerk op de wanden adviseerde Gerry om nog wat extra tijd te stoppen in het uitvlakken. Hij beschreef de voors en tegens en liet de keuze bij mij. We hebben toen opdracht gegeven voor 1 dag extra wandbewerking en voorbereiding. Dit zie je duidelijk terug in het eindresultaat. Heel tevreden!

Een goede kwaliteit mensen. Prima afstemming.

Maud

Wat een toppers! Strakke wanden, alles netjes afgewerkt en achtergelaten. Daarnaast ook super vriendelijke behangers en schilders! Wij zijn dik tevreden!

Snelheid in communicatie, vriendelijkheid en nauwkeurigheid. Konden uiteindelijk nog eerder dan gepland! Topservice!

Astrid

Wat ben ik blij met het resultaat en met Gerry prima contact qua planning/prijs etc. De stucadors, behangers, sausers en de spuiter van het plafon, allemaal vakmannen!!! Gewoon doen wat er is... Wat ben ik blij met het resultaat en met Gerry prima contact qua planning/prijs etc. De stucadors, behangers, sausers en de spuiter van het plafon, allemaal vakmannen!!! Gewoon doen wat er is afgesproken en het werk ziet er strak en fantastisch uit.

Heldere afspraken en ook de afspraken werden ook nagekomen. Wij hadden redelijk strak gepland maar alles liep als een trein door.

Inge

Top ervaring! Duidelijke afspraken, denken met je mee, goede prijs, strakke planning en uiteindelijk mooi eindresultaat! Zonder twijfel aan te raden.

Communicatie, planning, resultaat.