Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Matthieu

Voor ons nieuwbouwhuis hadden wij besloten om het hele huis te voorzien van renovlies en zijn via Google uitgekomen bij Smart Stuc. Vanaf het eerste contact in de showroom is het makkelijk en helder... Voor ons nieuwbouwhuis hadden wij besloten om het hele huis te voorzien van renovlies en zijn via Google uitgekomen bij Smart Stuc. Vanaf het eerste contact in de showroom is het makkelijk en helder communiceren met Gerry. Bij de eerste dag van behangen bleek dat de muur op de begane grond niet goed genoeg was om te kunnen behangen. De behanger wilde dit dan ook niet doen omdat hij dan niet achter de kwaliteit van het renovlies zou staan. Balen dat het niet kon maar echt bewonderingswaardig! Binnen 1 dag was er dan ook een oplossing voor gevonden waardoor er geen tijdsverlies was. Al met al vakmannen die staan voor kwaliteit!

Kwaliteit, communicatie, snelheid

Randy en Lionne

SmartStuc had goeie gasten onze kant opgestuurd, dank daarvoor.
Erg tevreden over de snelheid van werken, topkwaliteit en het contact was ook heel goed en gezellig.
Duidelijke...
SmartStuc had goeie gasten onze kant opgestuurd, dank daarvoor.
Duidelijke communicatie over wat we wel en niet kunnen verwachten, top!

Ze komen afspraken na, starten op tijd, werken hard door, werken netjes, communiceren goed en zijn gezellig in de omgang. Fijn persoonlijk contact en uiteindelijk een paar prachtige muren, helemaal... Ze komen afspraken na, starten op tijd, werken hard door, werken netjes, communiceren goed en zijn gezellig in de omgang. Fijn persoonlijk contact en uiteindelijk een paar prachtige muren, helemaal top!

Thomas Scheick

Mooi werk geleverd. Wel onhandig dat ze veel meer dagen voor de zekerheid blokken dan dat ze bezig zijn. Verder vroegen ze op de ochtend dat ze gingen beginnen een aardig bedrag extra doordat de... Mooi werk geleverd. Wel onhandig dat ze veel meer dagen voor de zekerheid blokken dan dat ze bezig zijn. Verder vroegen ze op de ochtend dat ze gingen beginnen een aardig bedrag extra doordat de muren niet goed genoeg waren. Dit schijnt die onderaannemer elke keer te doen, 700 euro extra voor een extra halve dag werk (1 pers) maakt de prijs hoger dan verwacht.

Mooi werk

Snelle, duidelijke communicatie, goede vakmannen

Goede communicatie, leveren snel en goed werk!

Arnout

Duidelijke afspraken en een perfect resultaat!
Erg tevreden.

Denise de Groot

Onze nieuwbouwwoning is door Smart Stuc bijna helemaal voorzien van renovlies. De uitvoering was top, helemaal volgens offerte, ruim binnen de afgesproken tijd en het ziet er heel strak uit!

Ze hebben veel ervaring in wat ze doen en dat is absoluut te zien.

Honkit Ho

Super bedrijf, niks op aan te merken. Communicatie was goed, werk was binnen de tijd. Alles netjes afgewerkt

snel en netjes

Goede afwerking en fijne communicatie

Sebastiaan Blommers

Top werk. Kwam wat bij kwa prijs omdat de muur niet strak genoeg was. Dit werd snel opgelost door extra stucwerk. Goede spullen en mooie verf gebruikt. Top!!!

Op tijd klaar, goede afspraken mee kunnen maken, aardige mensen, mooie resultaten.

Michelle

Coördinatie verliep prettig en er is vakwerk afgeleverd - heel blij mee!

Directe en snelle communicatie. Vakmensen die met je meedenken.