Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Hendriks

Snelle reactie en goede service

Alle wensen zijn mogelijk qua kleur. Werken sneller dan de planning

Goede samenwerkenig tussen de verschilllende werklieden

Goede en snelle communicatie

Job

Goed, uitstekend werk geleverd volgens afspraken

Kwaliteit behang en schilderwerk

SmartStuc heeft heel snel en heel mooi ons nieuwbouwhuis behangen en gesaust!

Helder, duidelijke algemene voorwaarden

Astrid van Tilborgh

Duidelijk en prima werk geleverd. Moest wel extra betalen omdat de muren toch niet goed genoeg waren. Dit blijft altijd lastig wanneer is iets goed?

Snel en duidelijk

Kenneth de Graaff

Goede heldere en snelle communicatie. Netjes en snel gewerkt

Goede communicatie. Medewerking opschuiven leverdatum huis. Snel behangen en gesaust.

Smart Stuc

Fantastisch vakwerk!

Schitterende afwerking, fijne manier van communiceren

Thomas en Naomi

Top

Snel
Kwaliteit
Vriendelijk
Professioneel

Ten Hove

Wij hebben Smart Stuc als een zeer prettig en deskundig bedrijf ervaren.

Snelle en duidelijke communicatie.

SmartStuc heeft in onze nieuwbouwwoning alle muren voorzien van renovliesbehang, en twee muren een accentkleur gegeven. Offertetraject was duidelijk en in orde, met uitzondering van wat... SmartStuc heeft in onze nieuwbouwwoning alle muren voorzien van renovliesbehang, en twee muren een accentkleur gegeven. Offertetraject was duidelijk en in orde, met uitzondering van wat onduidelijkheid over de term 'behangklaar opgeleverd'.
We konden op korte termijn aangeven wanneer we de sleutel kregen van onze nieuwe woning en ze konden vrij snel na de sleuteloverdracht aan de slag.

Goede communicatie vooraf en bij start van de klus. Ze zouden 's ochtends vroeg komen maar we kregen de middag ervoor bericht dat ze toch iets uitliepen en rond lunchtijd zouden komen. Dat was voor... Goede communicatie vooraf en bij start van de klus. Ze zouden 's ochtends vroeg komen maar we kregen de middag ervoor bericht dat ze toch iets uitliepen en rond lunchtijd zouden komen. Dat was voor ons prima. Ze hadden ons tijdig op de hoogte gesteld van de nieuwe starttijd en waren een dag eerder klaar dan gepland.
Tijdens het werk hebben we verzocht om nog een extra muur mee te nemen, dat was geen enkel probleem.