Vakmanschap
Communicatie
Helderheid offerte

Fleur en Marco

Goede klantenservice.
Duidelijke en snelle communicatie.
Zeer vakkundig en snel werk.
Een aanrader.

Vakwerk, snel, duidelijk, goeie prijs.

S van der Niet

Goede ervaring

Komen afspraken na, help proactive aan oplossing als er iets tegen zit om planning te halen.

Erg goed

Helder communicatie, afspraken worden nagekomen, goed resultaat

Sander

Top. Komt zijn afspraken na en ziet er rete strak uit

Snel klaar

Bas

Vakwerk!

Snelle communicatie met Gerry, kwaliteit

Uitstekend

Vriendelijke communicatie en strak eindresultaat

Goed, aardige nette gasten en mooi werk afgeleverd. Prijs kwaliteit verhouding ook hartstikke goed

Algemene ervaring met Smartstuc, van afspraak maken tot aan de vakmensen zelf.

Arthur

Geen moeite is voor smartstuc teveel, werken super netjes en resultaat laat zien waarom het stuk voor stuk vakmannen zijn. Ik ben enorm tevreden met het eindresultaat en de prijs / kwaliteit... Geen moeite is voor smartstuc teveel, werken super netjes en resultaat laat zien waarom het stuk voor stuk vakmannen zijn. Ik ben enorm tevreden met het eindresultaat en de prijs / kwaliteit verhouding is over vertegenwoordigd in kwaliteit. Ik gun iedereen smarstuc!

Netheid van werken, leuke gasten, raffelen niets af, bellen even om te overleggen tijdens het behangen / sauzen, denken mee en service gaat tot aan het uiterste puntje van je nok.

Mooi strak resultaat, prettige en duidelijke communicatie. Zeer tevreden!

Communicatie en resultaat

OTj Havekes

We hebben ons gehele huis laten doen door Smart stuc en dat is uitermate goed bevallen
Ondanks dat alles via de mail is verlopen heeft Smart stuc alles wat beloofd is nagekomen
We zijn...
We zijn echt heel enthousiast over het resultaat en kunnen Smart stuc van harte aanbevelen prijs /kwaliteit verhouding een 10

Komen afspraken na