Vakmanschap

M.v.

Positief!

Ontzorgen klant

Hoek

Goed en duidelijk verkoopgesprek, erg flexibel in de planning (moest bij ons een aantal keer aangepast worden ivm latere oplevering van de woning. Dit was nooit een probleem), zeer mooi... Goed en duidelijk verkoopgesprek, erg flexibel in de planning (moest bij ons een aantal keer aangepast worden ivm latere oplevering van de woning. Dit was nooit een probleem), zeer mooi eindresultaat voor een zeer goede prijs en aardige mensen die bij ons het werk kwamen uitvoeren. Al met al zeer positieve ervaring!!

Helder duidelijk verhaal

Ashley Liqui Lung

Wat een toppers werken er bij smart stuc!

Behangen strak en naadloos, maar het belangrijkst communicatie verloopt top!

Marianne

Mooi en supersnel

Echte vakmannen. De behanger is snel en kundig vervolgens maakt de schilder het helemaal mooi af. Kitwerk is ook heel goed gedaan zodat alles er nu strak uitziet.

Wouter

Goed eindresultaat

Het uiteindelijk geleverde resultaat

Mariska baay

Goed contact, professioneel, werken snel en netjes, perfect eindresultaat.

Contact verloopt soepel, werken netjes

Leo

Keurig werk met een geweldig resultaat, erg mooi

Zelf de wens om kwaliteit te leveren

N. Kloet

Wij zijn aangenaam verrast. De heren hebben goed strak werk afgeleverd en ook heel netjes alles opgeruimd. Mooi resultaat en weinig schoonmaakwerk voor ons achteraf.

duidelijke prijsopgave, goed weergegeven wat evt. beperkingen waren( max. hoogte)

W. Eeken

In een woord: GEWELDIG!!!

Goede afspraken en deze worden helemaal nagekomen. Alles wordt uitgevoerd en weer opgeruimd achtergelaten

Tollenaar

Prachtig